check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha FZ 750

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 632
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Łożysko SKF 6302 C3 2RS

31,99 zł

Łożysko SKF 6302 C3 2RS

stars    (5)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
 Łożysko 6302 FAG C3 2RS - 216475
Świeca zapłonowa NGK DR8ESL - 2923 -10%

15,71 zł

17,46 zł

Najniższa cena: 17,46 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8ESL - 2923

stars    (4)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Kierunkowskaz Yamaha prawy przód / lewy tył - 76728
Kierunkowskaz Yamaha lewy przód / prawy tył - 92097
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Fajka zapłonowa NGK SD05F - 8022 -10%

17,01 zł

18,90 zł

Najniższa cena: 18,90 zł

Fajka zapłonowa NGK SD05F - 8022

stars    (1)
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph  - HF401 -15%

18,79 zł

22,10 zł

Najniższa cena: 22,10 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401

stars    (3)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420730 -10%

9,72 zł

10,80 zł

Najniższa cena: 10,80 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420730

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX

stars    (4)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 30x39x4 - S410485012009 -10%

11,94 zł

13,27 zł

Najniższa cena: 13,27 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 30x39x4 - S410485012009

Kierunkowskaz Yamaha lewy przód/prawy tył - 85921
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
Łożysko 6302 SKF

21,71 zł

Łożysko 6302 SKF

stars    (2)
Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4 -5%

34,10 zł

35,89 zł

Najniższa cena: 35,89 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4

stars    (1)
Świeca zapłonowa Denso IX24 Irydowa - DR8EIX - IX24
Komplet naprawczy siłownika sprzęgła Tourmax - CCK-201 -5%

64,60 zł

68,00 zł

Najniższa cena: 68,00 zł

Komplet naprawczy siłownika sprzęgła Tourmax - CCK-201

stars    (3)
Filtr powietrza HifloFiltro HFA 4603 - HFA4603 -15%

63,58 zł

74,80 zł

Najniższa cena: 74,80 zł

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 4603 - HFA4603

stars    (3)
Klocki hamulcowe EBC FA 088 (2 szt.) - FA088 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na przód i tył

Klocki hamulcowe EBC FA 088 (2 szt.) - FA088

stars    (3)
Linka prędkościomierza

32,16 zł

Linka prędkościomierza

stars    (1)
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410485015025 -10%

13,77 zł

15,30 zł

Najniższa cena: 15,30 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410485015025

Śruba tarczy hamulcowej M8x25 - 151670
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Komplet naprawczy pompy wody Honda/Yamaha - WMS-901 -5%

109,25 zł

115,00 zł

Najniższa cena: 115,00 zł

Komplet naprawczy pompy wody Honda/Yamaha - WMS-901

stars    (3)
Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH901 -5%

160,55 zł

169,00 zł

Najniższa cena: 169,00 zł

Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH901

stars    (3)
Zabezpieczenie JMP zębatki przedniej
Uszczelka wydechu łącząca Athena 35x41x30 - S410485012030 -10%

35,75 zł

39,72 zł

Najniższa cena: 39,72 zł

Uszczelka wydechu łącząca Athena 35x41x30 - S410485012030

stars    (2)
Guma dźwigni zmiany biegów OEM

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha FZ 750

  • Yamaha FZ 750 1985
  • Yamaha FZ 750 1986
  • Yamaha FZ 750 1987
  • Yamaha FZ 750 1988
  • Yamaha FZ 750 1989
  • Yamaha FZ 750 1990
  • Yamaha FZ 750 1991
  • Yamaha FZ 750 1992
  • Yamaha FZ 750 Genesis 1985

other_motorcycle_models

Yamaha FZ 750

Części motocyklowe

Podczas prezentacji na targach motoryzacyjnych IMFA w 1984 roku Yamaha FZ 750 wywarła na wszystkich ogromne wrażenie. Japoński koncern wprowadził do niej rozwiązania konstrukcyjne, które jeszcze nigdy nie znalazły zastosowania w motocyklu przeznaczonym do produkcji wielkoseryjnej. 

Największe zaciekawienie wzbudziła oczywiście czterocylindrowa jednostka napędowa z dwudziestozaworową głowicą, dzięki której z pojemności zaledwie 749 cm³ wygenerowano aż 100 KM. W połowie lat 80' taka wartość w tej klasie pojemnościowej każdego amatora mocnych wrażeń wprawiała w osłupienie, ponieważ do czasu pojawienia się FZ 750 była zarezerwowana dla maszyn o znacznie większej pojemności. Gdy do głowicy z trzema zaworami ssącymi i dwoma wydechowymi o niewielkiej masie (każdy z nich waży niecałe 20 gram) konstruktorzy dołożyli chłodzenie cieczą oraz cztery opadowe gaźniki (maksymalnie skracające drogę, którą musi pokonać mieszanka) powstała konstrukcja o dużym potencjale, lubująca się w bardzo wysokich obrotach i na tyle elastyczna, aby zdawała egzamin w codziennej eksploatacji. Jednakże nie jest to koniec innowacji, które zostały wprowadzone w FZ 750. Pochylenie bloku cylindrów pod kątem 45º pozwoliło uzyskać niższy środek ciężkości, co pozytywnie wpłynęło na lepsze wyważenie motocykla, a w efekcie poprawiła się stabilność i jakość prowadzenia. Równie ważnymi zaletami przełomowego silnika jest jego niewielka szerokość i niska waga, wynosząca niecałe 70 kilogramów.

W dniu premiery napęd Yamahy wywoływał ogromne poruszenie, a jego potencjał rozpalał wyobraźnie nie jednego właściciela rasowego "ścigacza". Niestety motocykle sportowe z tamtych lata mają szereg przywar, które występują także w FZ 750. Ciężka rama z profili stalowych, niedostateczne zawieszenie, zbyt wąskie opony i układ hamulcowy nie dający całkowitego bezpieczeństwa to czynniki, które pozostawiają wiele do życzenia i całkowicie odstają możliwościami od jednostki napędowej. Są też głównym winowajcą zbyt dużej masy motocykla, która z kolei przekłada się na niedorzeczne spalanie, na co producent odpowiedział jedynie dużym zbiornikiem paliwa o pojemności 22 litrów.

Jednakże takimi sprawami, jak bezpieczeństwo na drodze czy ekonomia lub ekologia jazdy przejmujemy się dopiero od niedawna. W czasach gdy powstawały takie motocykle jak FZ 750 liczyła się prędkość i przyspieszenie do 100 km/h, a nie długość drogi hamowania czy emisja szkodliwych substancji do atmosfery. To właśnie dlatego FZ 750 przyspiesza do "setki" w 3,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną ponad 230 km/h, ale też spala do 9 l/100 kilometrów, a jej układ wydechowy nie ma nawet najprostszego katalizatora. 

Yamaha FZ 750 to motocykl który zapisał się historii motoryzacji i do dziś chętnie sięgają po niego kolejne pokolenia miłośników szybkiej jazdy. W obecnych czasach przeleje na drogi duch dawnych lat, rozkocha staromodną stylistyką z początków motocyklowej aerodynamiki, a także przypomni podstawy wartości, których po dziś dzień trzymają się producenci z całego świata.