Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
14,96 zł
17,60 zł
Najniższa cena: 17,60 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha - HF145
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
16,65 zł
18,50 zł
Najniższa cena: 18,50 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x42x3 - S410250012007
34,23 zł
38,03 zł
Najniższa cena: 38,03 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 42x46,7x25 - S410485012020
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
349,20 zł
436,50 zł
Najniższa cena: 436,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 116 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID520VX3G&B-116ZB
137,93 zł
172,41 zł
Najniższa cena: 172,41 zł
Łańcuch napędowy DID 520 116 otwarty z zapinką - DID520-116
26,37 zł
Czujnik sprzęgła JMT Yamaha
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha TT 600
- Yamaha TT 600 1983
- Yamaha TT 600 S 1993
- Yamaha TT 600 E 1994
- Yamaha TT 600 S 1995
- Yamaha TT 600 E 1996
- Yamaha TT 600 R 1997
- Yamaha TT 600 R 1999
- Yamaha TT 600 RE 2004
- Yamaha TT 600 1987
- Yamaha TT 600 1990
- Yamaha TT 600 1991
- Yamaha TT 600 1992
- Yamaha TT 600 1993
- Yamaha TT 600 E 1998
- Yamaha TT 600 1986
- Yamaha TT 600 1988
- Yamaha TT 600 E 1995
- Yamaha TT 600 E 1997
- Yamaha TT 600 K 1984
- Yamaha TT 600 R 1998
- Yamaha TT 600 R 2002
- Yamaha TT 600 R 2003
- Yamaha TT 600 S 1994
- Yamaha TT 600 S 1996
- Yamaha TT 600 S 1997
- Yamaha TT 600 1985
- Yamaha TT 600 1989
- Yamaha TT 600 R 2000
- Yamaha TT 600 R 2001
- Yamaha TT 600 E 1999
- Yamaha TT 600 E 2000
Yamaha TT 600
Na przełomie lat 80' i 90' ubiegłego wieku maszyny z serii TT były najbardziej surowymi motocyklami klasy Enduro w ofercie Yamahy. Największa wersja, czyli TT 600, bazowała na bardziej cywilizowanym modelu XT 600, jednakże zmiany jakie w niej wprowadzono zaowocowały niesamowitą dzielnością w każdych warunkach. Solidniejsze zawieszenia z wysokiej półki o większym skoku, modyfikacje jednostki napędowej i niższa masa własna to główne powody , dla których bezkompromisowa "sześćsetka" w ciężkim terenie pod każdym względem deklasowała swojego protoplastę.
Japońskie enduro stworzone do wypraw w najodleglejsze zakątki globu i przeprawy w nieprzewidywalnym off-road'zie nie mogło zostać wyposażone w przypadkowe źródło napędu. Legendarny silnik z XT 600 zyskał status niezawodnej i wytrzymałej jednostki, która przy dość prostej budowie dawała się naprawić podstawowymi narzędziami w polowych warunkach. Jeśli użytkownik dbał o bieżący serwis oparty na markowych częściach, to TT 600 nawet po wielu motogodzinach w błocie i pod dużym obciążeniem odwdzięczało się bezproblemową eksploatacją.
Chłodzony powietrzem "singiel" o pojemności 595 cm³ zasilany był przez klasyczny gaźnik marki Teikei, w jego głowicy pracowały cztery zawory sterowane pojedynczym wałkiem rozrządu, a moc na tylne koło pośrednio przenosiła pięciostopniowa skrzynia biegów. Krótsze przełożenia, lżejsze koło zamachowe i niższa masa spowodowały, że w porównaniu do XT 600 flagowe enduro Yamahy przyspieszało do 100 km/h aż o 1 sekundę krócej. Odbiło się to na prędkości maksymalnej, aczkolwiek wartość 155 km/h spełniała potrzeby większości obieżyświatów i amatorów jazdy w terenie. Także moc 43 KM i moment obrotowy na poziomie 50 Nm nie powodowały rozczarowania ani na utwardzonych szlakach, ani poza nimi. Jednostka napędowa TT 600 posiadała jeszcze jedną istotną zaletę, którą motocyklowi turyści stawiali na równi z bezawaryjnością i wigorem, który okazuje przy każdym ruchu manetki gazu. Niskie spalanie, oscylujące w granicach 4-4,5 l/ 100 kilometrów spowodowało, że nawet na niewielkim, 8 litrowym zbiorniku paliwa zasięg Yamahy był wystarczający, aby na odludziach dojechać do kolejnej stacji na jednym tankowaniu. Dla zniesmaczonych kubaturą baku wiele firm produkowało akcesoryjne zbiorniki o pojemności nawet 22 litrów.
Gdy w 1993 roku włoska fabryka Belgrada przejęła produkcję modelu TT 600 oblicze serii uległo widocznej zmianie, a gama motocykli została podzielona na dwa warianty. Wersja S nadal stroniła od zbędnego wyposażenia (jeden hamulec tarczowy, 6 V instalacja elektryczna, wyłącznie rozrusznik nożny), zaś wersja E została wyposażona m.in w elektryczny rozrusznik. Przyczyniło się to do złagodzenia nieujarzmionego charakteru wyjściowego modelu, aczkolwiek przez akumulator, rozrusznik i większą wiązkę elektryczną masa własna jednośladu wzrosła o aż 4 kilogramy.
W 1998 roku w ofercie producenta pojawiła się zmodernizowana wersja R, która odświeżyła przestarzały wygląd z połowy lat 80'. Wraz z facelifting'iem wprowadzono nowe zawieszenia (przód Paioli, tył Öhlins- oba z pełnym zakresem regulacji), obręcze kół z lekkich stopów aluminium marki Takasago, pełny układ hamulcowy renomowanej firmy Brembo z przewodami w stalowym oplocie, kierownicę Tamaseli z osprzętem Dommino oraz aluminiowy wahacz typu Deltabox. To wszystko sprawiło, że zdolności terenowe TT 600 R przeniosły się na jeszcze wyższy poziom.
Przez coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin w Europie seria TT w 2005 roku musiała zniknąć z oferty Yamahy. Przestarzała budowa jednostki napędowej (chłodzenie powietrzem i zasilanie gaźnikiem) nie spełniała co raz to nowszych wytycznych, a co gorsza przestała spełniać wymagania rozrastającego się grona motocyklistów. Rolę jaką model TT 600 pełnił w szeregach Yamahy od tego czasu powierzono dwóm motocyklom o skrajnie różnej charakterystyce. Turystyczny aspekt przejęła Yamaha XT 660 Z Tènèrè, która mimo dużo większej masy zyskała równie ogromną popularność co poprzednik i do dziś budzi uznanie wśród globtroterów z całego świata, zaś terenowy- bezkompromisowy model WR 400 F, który dużo większym możliwościom w terenie skutecznie zapełnił lukę po legendarnej serii TT.