Yamaha YZF-R1 1000 części

Filtruj

-
Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT

ID produktu: 64994

Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT

1.00 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Kołek montażowy do owiewek (1 szt.)

ID produktu: 12998

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.)

3.32 PLN
3.49 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Ramka do tablicy rejestracyjne motocykl

ID produktu: 18

Ramka do tablicy rejestracyjne motocykl

8.99 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Filtr paliwa - na przewód paliwowy 8 mm Kawasaki/Yamaha

ID produktu: 69697

Filtr paliwa - na przewód paliwowy 8 mm Kawasaki/Yamaha

17.99 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Żarówka 12V 21W BA15S pomarańczowa

ID produktu: 81310

Żarówka 12V 21W BA15S pomarańczowa

3.50 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha

ID produktu: 24248

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha

26.68 PLN
31.39 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Kołek montażowy do owiewek (1 szt.)

ID produktu: 12991

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.)

2.95 PLN
3.11 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Przekaźnik rozrusznika

ID produktu: 90923

Przekaźnik rozrusznika

59.00 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5

ID produktu: 9828

Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5

18.50 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki

ID produktu: 1386

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki

26.68 PLN
31.39 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju

ID produktu: 203300

Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju

1.00 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Akumulator żelowy WM Motor YT12B-BS

ID produktu: 80271

Akumulator żelowy WM Motor YT12B-BS

125.99 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Ramka do tablicy rejestracyjnej YAMAHA

ID produktu: 13130

Ramka do tablicy rejestracyjnej YAMAHA

10.00 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana

ID produktu: 17

Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana

20.00 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Filtr oleju MotoFiltro MF303 (HF303) Honda Kawasaki Yamaha

ID produktu: 82065

Filtr oleju MotoFiltro MF303 (HF303) Honda Kawasaki Yamaha

22.00 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Żarówka Osram 12V 21W BA15s

ID produktu: 4356

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

3.39 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Żarówka Led 6XSMD 12V W5W T10 W2,1x9,5d 1 szt.

ID produktu: 91237

Żarówka Led 6XSMD 12V W5W T10 W2,1x9,5d 1 szt.

5.49 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Szczotka rozrusznika JMT

ID produktu: 4704

Szczotka rozrusznika JMT

14.99 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Kierunkowskaz Yamaha prawy przód/lewy tył

ID produktu: 76964

Kierunkowskaz Yamaha prawy przód/lewy tył

34.06 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Świeca zapłonowa NGK CR9E

ID produktu: 1464

Świeca zapłonowa NGK CR9E

35.90 PLN
39.89 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Odpowietrznik zacisku hamulcowego Nissin JMP M8x1,25 mm nissin

ID produktu: 147146

Odpowietrznik zacisku hamulcowego Nissin JMP M8x1,25 mm nissin

11.70 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d

ID produktu: 4333

Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d

4.59 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d

ID produktu: 4324

Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d

2.50 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Filtr oleju K&N KN303

ID produktu: 84485

Filtr oleju K&N KN303

43.46 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia

ID produktu: 13283

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia

7.69 PLN
8.09 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa

ID produktu: 687

Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa

62.55 PLN
69.50 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Uszczelniacz zaworowy

ID produktu: 12322

Uszczelniacz zaworowy

10.79 PLN
11.99 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Żarówka Osram H4 12V 60/55W PX43t Halogen

ID produktu: 4310

Żarówka Osram H4 12V 60/55W PX43t Halogen

15.29 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Filtr oleju MotoFiltro MF204 (HF204) Honda Kawasaki

ID produktu: 82066

Filtr oleju MotoFiltro MF204 (HF204) Honda Kawasaki

22.00 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Świeca zapłonowa NGK CR9EK

ID produktu: 1513

Świeca zapłonowa NGK CR9EK

43.19 PLN
47.99 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Klosz kierunkowskazu biały kpl.

ID produktu: 91031

Klosz kierunkowskazu biały kpl.

39.99 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Świeca zapłonowa Awina CR9EK

ID produktu: 124147

Świeca zapłonowa Awina CR9EK

5.49 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Klocki hamulcowe EBC FA 252 (2 szt.)

ID produktu: 4964

Klocki hamulcowe EBC FA 252 (2 szt.) przód

83.70 PLN
93.00 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Akumulator żelowy JMT YTZ10S (WPZ10S)

ID produktu: 2945

Akumulator żelowy JMT YTZ10S (WPZ10S)

187.99 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Automat stopu przód JMP

ID produktu: 4800

Automat stopu przód JMP

44.00 PLN
44.00 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Klocki hamulcowe EBC FA 174 (2 szt.)

ID produktu: 5037

Klocki hamulcowe EBC FA 174 (2 szt.) tył

83.70 PLN
93.00 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Kołek montażowy do owiewek JMP 1 szt.

ID produktu: 153189

Kołek montażowy do owiewek JMP 1 szt.

4.99 PLN
4.99 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Klocki hamulcowe EBC FA 252 HH (2 szt.)

ID produktu: 4986

Klocki hamulcowe EBC FA 252 HH (2 szt.) przód

126.89 PLN
140.99 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Akumulator żelowy Moretti YTZ10S

ID produktu: 110724

Akumulator żelowy Moretti YTZ10S

99.99 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Filtr oleju Mahle OC575

ID produktu: 24247

Filtr oleju Mahle OC575

25.99 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Zestaw naprawczy do kranika Tourmax

ID produktu: 9940

Zestaw naprawczy do kranika Tourmax

45.59 PLN
47.99 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP

ID produktu: 149132

Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP

21.99 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Klocki hamulcowe EBC FA 174 HH (2 szt.)

ID produktu: 5122

Klocki hamulcowe EBC FA 174 HH (2 szt.) tył

109.80 PLN
122.00 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Akumulator żelowy WM Motor WTZ10S 12V

ID produktu: 134800

Akumulator żelowy WM Motor WTZ10S 12V

117.99 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm

ID produktu: 9661

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm

12.34 PLN
12.99 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Akumulator żelowy JMT YTZ7S (WPZ7S)

ID produktu: 2948

Akumulator żelowy JMT YTZ7S (WPZ7S)

128.99 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Akumulator żelowy Moretti YT12B-BS (MT12B-4)

ID produktu: 128859

Akumulator żelowy Moretti YT12B-BS (MT12B-4)

115.00 PLN

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Uszczelniacz zaworowy

ID produktu: 18538

Uszczelniacz zaworowy

7.46 PLN
8.29 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing

ID produktu: 142291

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing

34.37 PLN
40.43 PLN - 0 %

Yamaha YZF-R1 1000  Części motocyklowe: Filtr oleju MIW Meiwa Honda H1013 HF303

ID produktu: 24246

Filtr oleju MIW Meiwa Honda H1013 HF303

29.00 PLN
29.00 PLN - 0 %

Charakterystyka Yamaha YZF-R1 1000

Zdjęcie

Geneza

Mało kto pamięta, że model YZF-R1 nie był pierwszym orężem Yamahy na ścieżce wojny z legendarną Hondą CBR 900 RR Fireblade. Dwa lata przed wprowadzeniem do sprzedaży R1 w ofercie japońskiego producenta pojawił się YZF 1000 Thunderace, który zarówno mocą jak i pojemnością skokową silnika przewyższał największego rywala.



Niestety był od niego również o wiele masywniejszy, co niekorzystnie wpływało na osiągi i w końcowym rozrachunku czyniło Thunderace'a słabszym od Fireblade'a. Mimo sromotnej porażki marketingowej i niezwykle małej popularności modelu wśród motocyklistów, YZF 1000 było bardzo istotnym jednośladem w historii Yamahy. Bazowano na nim przy projektowaniu konstrukcji bezkompromisowego YZF-R1, co wraz z ogromnym doświadczeniem w sportach motorowych i równie dużym zapleczem technologicznym stworzyło jeden z najlepszych motocykli sportowych wszech czasów.

Premiera

Yamaha YZF-R1 to bezdyskusyjnie motocyklowa legenda, która pod koniec lat 90' ubiegłego wieku stworzyła nowy obraz idealnego motocykla sportowego. Gdy w 1997 roku zaprezentowano ją na międzynarodowych targach motoryzacyjnych w Mediolanie było jasne, że ten model osiągnie niebywały sukces. W dniu pojawienia się w salonach Yamahy była najmocniejszym, najszybszym i najlżejszym jednośladem z królewskiej klasy pojemnościowej. Tym samym wbiła ostatni gwóźdź do trumny Fireblade'a i przez następne lata królowała w segmencie SuperSport.

Co prawda, rok po jej premierze Suzuki wprowadziło do swojej gamy model GSX 1300 R Hayabusa, który odebrał YZF-R1 tytuł najszybszego motocykla z produkcji wielkoseryjnej. Jednakże była to już o wiele wyższa klasa pojemnościowa i nikt nie traktował Hayabusy jako rywala dla przełomowej maszyny z Hamamatsu, niemniej jednak blask Yamahy został nieco przyćmiony.

Czterokomorowe serce

Jednostka napędowa zastosowana w YZF-R1 wywodzi się w prostej linii z YZF 1000 Thuderace, jednakże została mocno zmodyfikowana. Trzeba pamiętać, że w tym przypadku mamy do czynienia z silnikiem z gamy Genesis, czyli jednostek o największym stopniu zaawansowania technicznego, które garściami czerpią z rozwiązań stosowanych w sporcie motorowym. I tak, na pokładzie R1 znajdziemy m.in. dwudziestozaworową głowicę (po raz pierwszy zastosowaną w modelu GTS 1000), tuleje cylindrowe i pierścienie tłokowe pokryte ceramiczną powłoką w technologii Rapid Plating (zmniejszającą tarcie, wspomagającą chłodzenie jednostki i ograniczającą zużycie oleju) oraz nowoczesną ramę typu Diamond odlewaną w technologii wysokociśnieniowej. Dzięki wielu zmianom waga silnika, w stosunku od bazowej konstrukcji, zmniejszyła się o aż 10 kilogramów, co przełożyło się na niebywale niską masę własną motocykla, wynoszącą jedyne 177 kilogramów.

W późnych latach 90' osiągi silnika wzbudzały spore poruszenie. Moc maksymalna jednostki została podniesiona do imponujących 150 KM, a moment obrotowy poszybował do poziomu 108 Nm. Dzięki temu pierwszą "setkę" Yamaha osiągała w niecałe 3 sekundy, a prędkość maksymalna wynosiła aż 299 km/h. Tą niewyobrażalną wartość przebiła dopiero Hayabusa, która w 1999 roku oferowała niewiele więcej, bo 301 km/h.

W kolejnych latach osiągi systematycznie rosły (wprowadzono system doładowania dynamicznego), a masa malała, ale prawdziwy przełom nastąpił dopiero w 2009 roku wraz z wprowadzeniem nowej jednostki napędowej. Nowoczesny silnik (tzw. "Wielki Wybuch") pochodził z wyczynowej Yamahy YZF-M1, startującej m.in. w Moto GP. Przez wał korbowy o 90-stopniowym kącie rozwarcia czopów zapewniał liniowy przebieg mocy i niemal całkowicie eliminował momenty bezwładności w silniku.

Innymi, równie ważnymi momentami w historii modelu YZF-R1 były: zmiana klasycznych gaźników na elektroniczny system wtrysku paliwa w 2002 roku, pojawienie się ramy Deltabox V w 2004 roku, redukcja zaworów w głowicy (z 20 na 16) w 2007 roku, a także wiele innych, jak: wprowadzenie sprzęgła antyhoppingowego, kutych tłoków, tytanowego układu wydechowego, sześciotłoczkowych zacisków hamulcowych etc. etc.

Bezwzględny zawodnik

Układ hamulcowy i zawieszenie od samego początku były bardzo mocnymi stronami YZF-R1. Już pierwsza generacja oferowała pełny zakres regulacji widelca typu Upside-down i pojedynczego elementu resorująco-tłumiącego opartego na wahaczu wleczonym. Trzy hamulce tarczowe współpracowały z cztero- i jednotłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi, a sam układ nierzadko korzystał z dobrodziejstw oferty lidera w tej branży - Brembo. Takie zestawienie wyśmienicie sprawdzało się na torze i szybkich przejazdach po górskich serpentynach, stawiając Yamahę w pozycji lidera w swojej klasie.

Jednakże surowy charakter R1 miał też swoje słabe strony, które mimo, że czyniły go najlepszym motocyklem sportowym, sprawiały również, że był mało uniwersalnym jednośladem. Mocno pochylona i wymuszona pozycja za kierownicą, wąska kierownica i twarde siodło nie były wygodne na dłuższych dystansach i podczas powolnej jazdy, szczególnie w zakrętach. Na dobrą sprawę, to właśnie znikomy komfort był największą, jak nie jedyną, wadą motocykla.

20 lat sukcesów

Już sam fakt, że najbardziej usportowione dziecko Yamahy jest produkowane nieprzerwanie od 20 lat świadczy o ogromnym sukcesie marketingowym i sprzedażowym. Obecna, już dziesiąta generacja modelu pokazuje, że producent stale przykłada do niego największą uwagę. W futurystycznym YZF-R1 z 2018 roku zastosowano szereg rozwiązań z najnowszej wersji M1, która osiąga duże sukcesy na torach całego świata. Jednostka napędowa Crossplane, zaawansowana elektronika i innowacyjne systemy (zintegrowany układ hamulcowy z ABS, QSS, Launch Control, wyświetlacz TFT), obręcze kół ze stopu magnezu, tytanowy układ wydechowy, aluminiowa rama Deltabox, a przede wszystkim moc maksymalna 200 KM plasują YZF-R1 w czołówce klasy Super Sport i wróżą przed Yamahą świetlaną przyszłość.


YZF-R1 1000 98 km RN012 1999

Yamaha YZF-R1 została zaprezentowana na targach EICMA w Mediolanie w 1997 roku. Produkowana w latach 1998-1999 pierwsza generacja modelu spowodowała prawdziwe spustoszenie w segmencie motocykli sportowych. Pojazd był nie zwykle dopracowany, nie było w nim miejsca na kompromisy.

Połączenie niskiej masy (jedynie 177 kg) z żwawym silnikiem o mocy 150 KM powodowało że R1 wchodząc na rynek nie miała konkurentów. Skonstruowana specjalnie na potrzeby nowego modelu jednostka napędowa wykazywała się wysokimi osiągami i elastycznością. Jednoślad uzyskiwał prędkość maksymalną 299 km/h, a przyspieszenie do setki trwało jedyne 2,9 sekundy. Pierwsza edycja R1 to dobry wybór dla wszystkich maniaków prędkości, którzy potrzebują drastycznych przyrostów adrenaliny.

zobacz części »

YZF-R1 1000 150 km RN041 2001

Produkowana w latach 2000-2001 druga generacja Yamahy YZF-R1 przeszła drobne zmiany liftingowe w stosunku do pierwszej generacji. Od swojej poprzedniczki różniła się głównie malowaniem, lusterkami i ostrzejszymi załamaniami owiewek.

Reszta pozostała bez zmian, motocykl nadal był niezwykle dopracowany. Odziedziczony silnik generował 150 KM i pozwalał osiągnąć prędkość maksymalną w granicach 300 km/h. Przez połączenie mocnego silnika z lekką konstrukcją pojazd przyspieszał do setki w niecałe 3 sekundy. Yamaha przez swoje osiągi, użyte rozwiązania i elastyczny silnik nadal nie miała odpowiedniego konkurenta na rynku motocykli klasy superbike. Domem R1 drugiej generacji jest tor, gdzie jeździec w pełni może wykorzystać dobra dane przez konstruktorów z Yamahy.

zobacz części »

YZF-R1 1000 152 km RN091 2002

Produkowana w latach 2002-2003 trzecia generacja modelu YZF-R1 wprowadziła drobne zmiany w mechanice i wyglądzie motocykla. Narwany silnik dostał dodatkowe dwa konie mocy i zmniejszony maksymalny moment obrotowy. Niewielka zmiana spowodowała lepsze przyspieszenie i większą prędkość maksymalną.

Teraz do setki motocykl rozpędzał się w 2,7 sekundy i uzyskiwał prędkość ponad 300 km/h. Niewielkie zmiany zaszły także w wyglądzie motocykla. Nowy dizajn przyniósł nowocześniejsze owiewki i dwukolorowe malowania podkreślające dynamikę jednośladu. Zredukowano również masę motocykla do 174 kilogramów, a zbiornik paliwa zmniejszył pojemność do 17 litrów. Trzecia generacja pełnokrwistego R1 to świetny wybór dla doświadczonych motocyklistów, który nawet 14 lat po premierze zachwyca swoimi osiągami.

zobacz części »

YZF-R1 1000 172 km RN121 2005

Czwarta generacja modelu YZF-R1 produkowana w latach 2004-2006 przyniosła duże zmiany w wyglądzie motocykla i niewielkie, choć prowadzące do perfekcji udoskonalenia mechaniczne.

Przednia czasza dostała nowoczesne lampy, ogólny wygląd jednośladu stał się bardziej agresywny, a nowe malowania jeszcze bardziej podkreśliły sportowy charakter motocykla. Jednak największa zmiana zaszła w środkowej i tylnej części pojazdu. Tradycyjnie poprowadzony z boku wydech odszedł do lamusa, a nowy został umieszczony pod siedziskiem pasażera. Czwarta generacja to także zmiany mechaniczne. Podstawowa wersja generowała zaskakujące 172 KM mocy, co było 20 konnym przyrostem w stosunku do poprzedniej generacji. Wersja z doładowaniem generowała oszałamiające 180 KM. Tak jak każdy motocykl z literą R w nazwie zapewnia osiągi i dizajn z najwyższej półki.

zobacz części »

YZF-R1 1000 180 km RN191 2007

Piąta generacja Yamahy YZF-R1 produkowana w latach 2007-2008 to motocykl który ociera się o ideał. Silnik DOHC stworzony specjalnie dla tej serii od początku produkcji zachwycał osiągami. Nie inaczej jest w tej wersji.

Jednostka bez doładowania generuje 180 KM, sprawiając że prędkość maksymalna przewyższa 300 km/h, a przyspieszenie do setki oscyluje w okolicach 3 sekund. Takie wartości dostarczają nie wyobrażalnych przyrostów adrenaliny, sprawiając że nikt nie będzie narzekał na brak mocy. W taj generacji zmieniły się także niektóre podzespoły, jak końcówki wydechów czy zaciski na przednich tarczach hamulcowych. Wygląd także został lekko zmieniony, motocykl teraz prezentuje się bardziej stonowanie, jednak nadal zachwyca dynamiczną linią. Yamaha idealnie nadaje się dla doświadczonych jeźdźców którzy chcieliby spróbować swoich sił na torze.

zobacz części »

YZF-R1 1000 182,1 km RN221 2011

Produkowana w latach 2009-2011 szósta generacja Yamahy YZF-R1 w dniu swojej premiery wzbudziła duże kontrowersje. Całkowicie zmieniony wygląd przedniej czaszy zdobył swoich zwolenników, jednak dużo osób miało za herezję zmienianie tradycyjnego wyglądu R1.

Przyczyną skrajnych uczuć było zastąpienie tradycyjnych reflektorów soczewkami umieszczonymi bezpośrednio we wnękach bez osłony. Drugą sprawą jest masywniejszy wygląd motocykla i nie jest to złuda, ponieważ w stosunku do poprzedniej generacji jednoślad przytył 20 kilogramów. Jednak użytkownicy R1 przez dodatkowe kilogramy na pewno nie będą narzekać na ociężałość jednośladu ponieważ Yamaha nadal wyrywa łapy swoim 182 konnym silnikiem. Przedostatnia generacja R1 to nadal dobry wybór dla rządnych wrażeń doświadczonych jeźdźców.

zobacz części »

YZF-R1 1000 Anniversary 182,1 km RN225 2012-2013

50th Anniversary Edition to limitowana wersja szóstej generacji Yamahy YZF-R1 mająca na celu uczcić pięćdziesiątą rocznicę udziału tego producenta w Mistrzostwach Świata Grand Prix.

Premiera modelu odbyła się 22 czerwca 2012 roku niedaleko toru Assen. Kilka dni po prezentacji limitowane modele wzięły udział w wyścigu MotoGP na torze w Assen i  Laguna Seca. Na światowy rynek wypłynęło jedynie 2000 sztuk Yamahy z limitowanym biało-czerwonym malowaniem nawiązującym do wieloletnich barw rozpoznawczych Yamaha Factory Racing. W stosunku do normalnej wersji 50th Anniversary Edition wyposażona jest w carbonowy wydech, sportowe klamki i szybę oraz światła LED. Wersja Anniversary do idealna szansa dla fanów sportowej historii Yamahy o zasobnym portfelu którzy chcą posiadać wyjątkowy pojazd.

zobacz części »

YZF-R1 1000 SP 175 km RN129 2006

SP Edition to limitowana wersja czwartej generacji Yamahy YZF-R1. Model ten miał obudzić uśpione zainteresowanie sportowymi motocyklami japońskiego producenta i jednocześnie zwrócić uwagę na nadciągającą piątą generację R1. Różnica pomiędzy wersją podstawową a specjalną wynosiła 20 tysięcy złotych i była w pełni uzasadniona.

Mimo że osiągi jednośladu nie uległy zmianie, to w sprzęcie pojawiły się takie smaczki jak felgi Marchesini czy zawieszenie Ohlinsa wyjęte ze świata wyścigów Superbike. Pojawiło się również sprzęgło antyhoppingowe uniemożliwiające blokadę koła podczas drastycznej redukcji biegów. Felgi i napisy w złotym kolorze inspirowane były motocyklem legendarnego Kennego Robertsa, natomiast resztę motocykla, jak ramę i owiewki zdominował kolor czarny i grafitowy. Na europejski rynek zostało wypuszczone tylko 500 sztuk. Taka ilość sztuk wymagana jest aby motocykl był uważany za seryjny i mógł wziąć udział np. w wyścigach klasy Superstock. SP Edition to nie lada gratka dla pasjonatów motocyklowego świata Yamahy.

zobacz części »

Posiadamy części do Yamaha YZF-R1 1000 :

  • Yamaha YZF-R1 1000 98 km RN012 1998
  • Yamaha YZF-R1 1000 98 km RN012 1999
  • Yamaha YZF-R1 1000 150 km RN011 1999
  • Yamaha YZF-R1 1000 150 km RN041 2000
  • Yamaha YZF-R1 1000 98 km RN042 2000
  • Yamaha YZF-R1 1000 150 km RN041 2001
  • Yamaha YZF-R1 1000 98 km RN042 2001
  • Yamaha YZF-R1 1000 152 km RN091 2002
  • Yamaha YZF-R1 1000 152 km RN095 2003
  • Yamaha YZF-R1 1000 172 km RN121 2004
  • Yamaha YZF-R1 1000 172 km RN121 2005
  • Yamaha YZF-R1 1000 175 km RN126 2006
  • Yamaha YZF-R1 1000 98 km 2007
  • Yamaha YZF-R1 1000 180 km RN191 2007
  • Yamaha YZF-R1 1000 180 km RN191 2008
  • Yamaha YZF-R1 1000 98 km 2008
  • Yamaha YZF-R1 1000 182,1 km RN221 2009
  • Yamaha YZF-R1 1000 182,1 km RN221 2010
  • Yamaha YZF-R1 1000 182,1 km RN221 2011
  • Yamaha YZF-R1 1000 182,1 km RN225 2013
  • Yamaha YZF-R1 1000 182,1 km RN225 2014
  • Yamaha YZF-R1 1000 200 km RN321 2015
  • Yamaha YZF-R1 1000 182,1 km 2012
  • Yamaha YZF-R1 1000 Anniversary 182,1 km RN225 2012-2013
  • Yamaha YZF-R1 1000 SP 175 km RN129 2006
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe