check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha YZF-R3 320

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 704
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E -10%

32,31 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E

stars    (8)
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420752 -10%

11,07 zł

12,30 zł

Najniższa cena: 12,30 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420752

stars    (4)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1

stars    (3)
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Łańcuch napędowy DID 520 112 otwarty z zapinką - DID520-112 -20%

133,18 zł

166,47 zł

Najniższa cena: 166,47 zł

Łańcuch napędowy DID 520 112 otwarty z zapinką - DID520-112

stars    (7)
Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

58,00 zł

Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

stars    (22)
Przerywacz kierunkowskazów

51,60 zł

Przerywacz kierunkowskazów

stars    (4)
Łożysko 6302 2RS SKF - 6302 2RSH
Zębatka przód JT JTF565.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF565.13SC -10%

35,01 zł

38,90 zł

Najniższa cena: 38,90 zł

Zębatka przód JT JTF565.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF565.13SC

stars    (2)
Płytka zaworowa JMP 7,5 [1,95 mm]
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Komplet łożysk główki ramy Koyo Craft
Łańcuch napędowy DID 520 NZ 112 otwarty z zapinką - DID520NZ-112 -20%

223,50 zł

279,37 zł

Najniższa cena: 279,37 zł

Łańcuch napędowy DID 520 NZ 112 otwarty z zapinką - DID520NZ-112

Filtr oleju MIW Meiwa H1015 HF204 - H1015
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany  - HF204C -15%

45,94 zł

54,05 zł

Najniższa cena: 54,05 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C

stars    (22)
Świeca zapłonowa NGK LMAR8A-9 - LMAR8A-9 -10%

52,02 zł

57,80 zł

Najniższa cena: 57,80 zł

Świeca zapłonowa NGK LMAR8A-9 - LMAR8A-9

Zębatka przód JT JTF565.15RB, 15,z rozmiar 520 z tłumikiem drgań - JTF565.15RB -10%

35,91 zł

39,90 zł

Najniższa cena: 39,90 zł

Zębatka przód JT JTF565.15RB, 15,z rozmiar 520 z tłumikiem drgań - JTF565.15RB

stars    (2)
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 112 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-112 -20%

226,34 zł

282,92 zł

Najniższa cena: 282,92 zł

Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 112 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-112

stars    (3)
Uchwyt przewodów ABS
Manetki podgrzewane JMT 5 stopni otwarte 22 mm
Zębatka przód JT JTF565.15, 15z rozmiar 520 - JTF565.15 -10%

38,37 zł

42,63 zł

Najniższa cena: 42,63 zł

Zębatka przód JT JTF565.15, 15z rozmiar 520 - JTF565.15

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha YZF-R3 320

  • Yamaha YZF-R3 320 A ABS 2015
  • Yamaha YZF-R3 320 A ABS 2016
  • Yamaha YZF-R3 320 A ABS 2017
  • Yamaha YZF-R3 320 A ABS 2018
  • Yamaha YZF-R3 320 A ABS 2019
  • Yamaha YZF-R3 320 A ABS 2020
  • Yamaha YZF-R3 320 A ABS 2021
  • Yamaha YZF-R3 320 A ABS 2022
  • Yamaha YZF-R3 320 A World GP 60th Anniversary ABS 2022
  • Yamaha YZF-R3 320 2015
  • Yamaha YZF-R3 320 2016
  • Yamaha YZF-R3 320 ABS 2017
  • Yamaha YZF-R3 320 ABS 2018
  • Yamaha YZF-R3 320 ABS 2023
  • Yamaha YZF-R3 320 2017
  • Yamaha YZF-R3 320 2018
  • Yamaha YZF-R3 320 2019
  • Yamaha YZF-R3 320 MotoGP Edition 2020

other_motorcycle_models

Yamaha YZF-R3

Części motocyklowe

Yamaha YZF-R3 to lekki motocykl sportowy należący do najpopularniejszej rodziny jednośladów z oferty japońskiego producenta- serii R. W towarzystwie takich legend, jak YZF-R1 i YZF-R6, obecność wariantu o mniejszej pojemności jednostki napędowej jest w pełni uzasadniona, tym bardziej, że w ostatnich latach prawo jazdy kategorii A2 cieszy się coraz większym zainteresowaniem.

Przepis na YZF-R3 był prosty: dynamiczna stylistyka nadwozia inspirowana maszynami klasy MotoGP i pozostałymi modelami z serii, lekka konstrukcja napędzana przez żwawy silnik spełniający europejskie normy czystości spalin oraz dopracowane podwozie, które pozwoliłoby początkującym użytkownikom na bezpieczną jazdę i precyzyjne prowadzenie. Po dodaniu szczypty innowacyjnych rozwiązań i garści sprawdzonych patentów powstał motocykl, który w dniu swojej premiery w 2015 roku nie musiał obawiać się o powodzenie na ogólnoświatowym rynku i z marszu skradł serca motocyklistów, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z "dwoma kółkami" lub na co dzień potrzebują dynamicznego środka transportu.

W tej klasie pojemnościowej połowa sukcesu to wrażenia, jakie motocykl wywołuje na ulicy, a co ważniejsze- na samym jeźdźcu. To właśnie z tego powodu japońscy projektanci nie mieli skrupułów co do stylistyki lekkiego Supersporta. Rewolucyjny wygląd to połączenie dwóch modeli: cywilnego YZF-R1 i wyścigowego YZF-M1. Po pierwszym odziedziczyła zadziorną szybę, podwójne reflektory, centralny wlot powietrza i aerodynamiczną owiewkę, po drugim zaś, całą resztę: zadupek, linię boczną i wiele innych. Warto zaznaczyć, że YZF-R3 nie udaje motocykla sportowego, ale w istocie nim jest. Rozkład mas 50/50, ergonomiczna pozycja za kierownicą o odpowiednim pochyleniu i nisko osadzony środek ciężkości to cechy, dzięki którym na torze Yamaha poradzi sobie równie dobrze, co w miejskiej dżungli.

YZF-R3 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową o pojemności 321 cm³, którą możemy spotkać w innym, równie fenomenalnym modelu Yamahy- MT-03 z gamy Hyper Naked. Ośmiozaworowy czterosuw z podwójnym wałkiem rozrządu generuje moc maksymalną 42 KM i maksymalny moment obrotowy niespełna 30 Nm. Moc dostępna jest w szerokim zakresie obrotów, co wraz z precyzyjną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach zapewnia doskonałą sprawność w mieście i duże możliwości na szybkich trasach. Oczywiście "serce" zasilane jest elektronicznym systemem wtrysku paliwa, przez co cechuje się nieprawdopodobnie niskim spalaniem. Producent podaje, że może ono spaść do wartości nawet 3,8 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 14 litrów, w najbardziej optymistycznej wersji zapewni zasięg 370 kilometrów na jednym tankowaniu.

Podwozie to kolejny powód, dzięki któremu YZF-R3 będzie idealnym kompanem do wyjazdów na tor. Szkielet konstrukcji stanowi solidna rama z rur stalowych, która mimo, że znacząco zwiększa masę w porównaniu do pozostałych modeli z serii R (z aluminiową ramą Deltabox), to jest bardzo odporna na rozciąganie. Amortyzację przedniego koła powierzono renomowanej marce KYB, która swoim widelcem teleskopowym typu Upside-down zapewniła użytkownikom optymalny komfort do podróżowania i sztywność niezbędną do jazdy sportowej. Z tyłu tradycyjnie pojawił się pojedynczy element resorująco-tłumiący oparty na wahaczu wleczonym. W układzie hamulcowym znajdziemy dwie tarcze o średnicach 298 mm i 220 mm oraz dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne współpracujące z przeciwblokującym systemem ABS. Zwieńczeniem podwozia są ażurowe felgi z lekkich stopów aluminium (17 calowe) i doskonałe opony Dunlop Sport Max, zapewniające doskonałe prowadzenie i przyczepność na asfalcie.

Jak widać, Yamaha YZF-R3 to dopracowany motocykl, w którym żadnej kwestii nie pozostawiono przypadkowi. Po 3 latach od premiery nadal cieszy się dużym zainteresowaniem, a producent zapowiada jego kolejne generacje, które w jeszcze większym stopniu przeniosą użytkowników w świat sportowych emocji. Na pewno każdy, kto choć na chwilę spojrzy na YZF-R3, nie będzie miał wątpliwości dlaczego tysiące motocyklistów na całym świecie zdecydowało się na zakup tego modelu.