Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
16,65 zł
18,50 zł
Najniższa cena: 18,50 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x42x3 - S410250012007
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
104,60 zł
110,11 zł
Najniższa cena: 110,11 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
109,25 zł
115,00 zł
Najniższa cena: 115,00 zł
Komplet naprawczy pompy wody Honda/Yamaha - WMS-901
280,19 zł
311,32 zł
Najniższa cena: 311,32 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 252 HH komplet - FA252HH
2,84 zł
2,99 zł
Najniższa cena: 2,99 zł
Kołek montażowy do owiewek Tourmax 1 szt. Yamaha FJR FZ1 - RVT-PR07
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x55,1x9,5/10 - P40FORK455057
108,68 zł
Dźwignia hamulca Suzuki
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha YZF-R6 600
- Yamaha YZF-R6 600 1999
- Yamaha YZF-R6 600 2000
- Yamaha YZF-R6 600 2001
- Yamaha YZF-R6 600 2002
- Yamaha YZF-R6 600 2003
- Yamaha YZF-R6 600 2004
- Yamaha YZF-R6 600 2005
- Yamaha YZF-R6 600 2006
- Yamaha YZF-R6 600 S 2006
- Yamaha YZF-R6 600 2012
- Yamaha YZF-R6 600 Anniversary 2012
- Yamaha YZF-R6 600 2007
- Yamaha YZF-R6 600 S 2007
- Yamaha YZF-R6 600 2008
- Yamaha YZF-R6 600 2009
- Yamaha YZF-R6 600 2010
- Yamaha YZF-R6 600 2011
- Yamaha YZF-R6 600 2013
- Yamaha YZF-R6 600 2014
- Yamaha YZF-R6 600 2015
- Yamaha YZF-R6 600 2016
- Yamaha YZF-R6 600 A ABS 2017
- Yamaha YZF-R6 600 A ABS 2018
- Yamaha YZF-R6 600 Anniversary 2013
- Yamaha YZF-R6 600 2017
- Yamaha YZF-R6 600 A ABS 2019
- Yamaha YZF-R6 600 S Edition 2007
- Yamaha YZF-R6 600 A ABS 2020
- Yamaha YZF-R6 600 A Race ABS 2021
- Yamaha YZF-R6 600 2018
- Yamaha YZF-R6 600 GP WGP 50th Anniversary 2012
- Yamaha YZF-R6 600 S 2009
- Yamaha YZF-R6 600 S 2008
- Yamaha YZF-R6 600 S 2005
- Yamaha YZF-R6 600 S 2004
- Yamaha YZF-R6 600 S 2003
- Yamaha YZF-R6 600 SP 50th Anniversary Limited Edition 2006
- Yamaha YZF-R6 600 S Champions Limited Edition 2001
- Yamaha YZF-R6 600 RACE 2022
- Yamaha YZF-R6 600 RACE 2023
- Yamaha YZF-R6 600 GYTR 2023
- Yamaha YZF-R6 600 GYTR 2022
Yamaha YZF-R6
Yamaha YZF-R6 to legenda motoryzacji, której nikomu nie trzeba przedstawiać. Wiele wygranych w wyścigach klasy MotoGP pozwoliło stworzyć fenomenalny motocykl sportowy, który nawet bardzo doświadczonym motocyklistom nie pozwoli nudzić się podczas jazdy zarówno po zamkniętym torze, jak i w ruchu drogowym. Ciągły rozwój i nowe systemy elektroniczne w ostatnich latach zaowocowały trzema zwycięstwami w mistrzostwach świata Supersport, co dosadnie potwierdza wyczynowe geny ponadczasowej serii R.
W najnowszym YZF-R6 króluje elektronika. System zmiany biegów bez użycia sprzęgła przy otwartej przepustnicy QSS pozwoli zaoszczędzić cenne ułamki sekund, sześciopoziomowa kontrola trakcji TCS nie pozwoli stracić przyczepności niezależnie od napotkanej na drodze sytuacji, a system D-MODE zapewni szeroki wybór ustawień charakterystyki silnika, aby jak najefektywniej wykorzystać potencjał drzemiący w czterocylindrowym "sercu" bezkompromisowego Supersport'a. Gdy dorzucimy do tego elektroniczny system wtrysku paliwa najnowszej generacji, gwarantujący natychmiastową reakcję na ruch manetki gazu, oraz piekielnie skuteczny układ hamulcowy z przeciwpoślizgowym systemem ABS, otrzymamy motocykl, którego naturalnym środowiskiem jest tor i wymagające trasy o niezliczonej ilości zakrętów i długich "prostych".
Nowa stylistyka nie tylko odświeżyła YZF-R6, ale również przyczyniła się do jeszcze lepszych osiągów. Przeprojektowane nadwozie z dopracowaną szybą ochronną pozwoliło zmniejszyć opory powietrza o aż 8% w stosunku do poprzedniego modelu, co zaowocowało lepszą stabilnością przy jeszcze większej prędkości maksymalnej. Nie da się ukryć, że zmiany nadały maszynie radykalnego, a wręcz agresywnego wyglądu. Głęboko osadzone reflektory wykorzystujące technologię LED, dwukolorowe malowanie i ostre linie nadwozia dowodzą, że bezsprzecznie jest to motocykl o wyścigowych korzeniach legendarnej serii R.
Yamaha wyposażyła YZF-R6 w nowoczesny, czterocylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności 599 cm³. Szesnastozaworowa głowica z podwójnym wałkiem rozrządu, cyfrowy układ zapłonowy TCI, precyzyjna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach, chłodzenie cieczą i napęd końcowy łańcuchem- tak w dużym skrócie przedstawia się dopracowane "serce" R6. Moc maksymalna 119 KM i maksymalny moment obrotowy 62 Nm pozwala na nadzwyczajnie dynamiczną jazdę, drastyczne przyspieszenia i momentalne osiąganie wysokiej prędkości maksymalnej. Zastosowanie elektronicznego systemu wtrysku paliwa niesie za sobą kolejne zalety. Dzięki niemu, na aluminiowym zbiorniku paliwa o pojemności 17 litrów zasięg na jednym tankowaniu wynosi ponad 250 kilometrów. Zużycie paliwa na poziomie 6,5 l/100 kilometrów w motocyklu o tak wysokich osiągach wydaje się bardzo dobrym wynikiem (jednym z najniższych w tej klasie pojemnościowej).
Podwozie w dużej mierze skomponowano z podzespołów stosowanych w dużo mocniejszym YZF-R1. W aluminiowej ramie typu Deltabox z ramą pomocniczą ze stopów magnezu nie ma miejsca na niedoskonałości. Zapewnia ona sztywność i wytrzymałość, poprawiając zachowanie motocykla przy dużych przeciążeniach na dynamicznie pokonywanych zakrętach. Przednie koło amortyzuje masywny widelec teleskopowy typu Upside-down o 43-mm średnicy lag. Produkt pochodzący z fabryk renomowanej marki KYB został wyposażony w pełen zakres regulacji. Z tyłu zastosowano pojedynczy element resorująco-tłumiący typu Monoshock oparty na aluminiowym wahaczu wleczonym, również z regulacją. Tarczowy układ hamulcowy także pochodzi z największego członka rodziny R. Na przedniej osi zamontowano dwie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe, radialne zaciski hydrauliczne, z tyłu zaś pojedynczą tarczę hamulcową o nieco mniejszej, bo 230-mm średnicy i zacisk dwutłoczkowy.
Yamaha YZF-R6 ostatniej generacji to najbardziej zaawansowany technologicznie motocykl sportowy w historii japońskiego koncernu. Patrząc na jego konstrukcję rodem z torowych maszyn można mieć pewność, że sportowe emocje będą towarzyszyć użytkownikom za każdym razem, gdy poruszą manetką gazu.