Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1106
-10%
10,80 zł
12,00 zł
Najniższa cena: 12,00 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 26x33x4 - S410210012009
(3)
Posiadamy Części motocyklowe do Honda SJ 50 Bali
- Honda SJ 50 Bali 2000
- Honda SJ 50 Bali 2001
- Honda SJ 50 Bali 1995
- Honda SJ 50 Bali 1996
- Honda SJ 50 Bali 1997
- Honda SJ 50 Bali 1998
- Honda SJ 50 Bali 1999
other_motorcycle_models
- Honda SJ 50
- Honda SJ 100 Bali
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
- Honda SL 90
- Honda NB 50
- Honda SL 70
- Honda SCV 100
- Honda NHX 110
- Honda NSC 110
- Honda NC 700
- Honda Z 125
- Honda VT 500
- Honda MUV 700
- Honda MT 125
- Honda MSX 125
Honda SJ 50 Bali
Honda SJ 50 Bali to kultowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez japoński koncern we Włoszech w latach 1995-2001. Został opracowany z myślą o rynku europejskim, dlatego nie mogło w nim zabraknąć atrakcyjnego designu, wysokiej jakości wykonania oraz bezawaryjnej i mocnej jednostki, która wysokim spalaniem nie zrujnuje portfela nastoletnich motocyklistów.
Honda SJ 50 Bali została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm. Przy masie własnej na poziomie 97 kilogramów (na sucho - bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) taka specyfikacja zapewnia kierowcy zarówno dynamiczne przyspieszenia, jak i wysoką prędkość maksymalną (po demontażu blokad japońskiego producenta nawet 85 km/h). Wysokie osiągi nie stanęły na przeszkodzie niskiemu zużyciu paliwa. Średnie spalanie w cyklu miejskim wynosi 3 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 7 litrów gwarantuje zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą bezobsługowej przekładni automatycznej CVT (bezstopniowej). Na pokładzie modelu SJ 50 Bali nie zabrakło elektrycznego rozrusznika, zapłonu CDI i gaźnikowego układu zasilania renomowanej marki Keihin.
Komfort i bezpieczeństwo na drodze zapewnia miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym, zaś z tyłu - dwa amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i mechaniczny hamulec bębnowy. Honda SJ 50 Bali porusza się na 10 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w wąskie opony szosowe (100/90-10).