Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 664
-15%
13,35 zł
15,70 zł
Najniższa cena: 15,70 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 112 Honda/Kawasaki/Polaris - HF112
(5)
-5%
83,41 zł
87,80 zł
Najniższa cena: 87,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009
(11)
-10%
20,75 zł
23,06 zł
Najniższa cena: 23,06 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002
(3)
-10%
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
(6)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
(3)
-20%
128,42 zł
160,53 zł
Najniższa cena: 160,53 zł
Łańcuch napędowy DID 520 108 otwarty z zapinką - DID520-108
(7)
32,16 zł
Linka prędkościomierza
-10%
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 213 (2 szt.) - FA213
(2)
Posiadamy Części motocyklowe do Honda SLR 650
- Honda SLR 650 1997
- Honda SLR 650 1998
Inne modele
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
- Honda SL 90
- Honda NB 50
- Honda SL 70
- Honda SCV 100
- Honda NHX 110
- Honda NSC 110
- Honda NC 700
- Honda Z 125
- Honda VT 500
- Honda MUV 700
- Honda MT 125
- Honda MSX 125
- Honda FES 125
- Honda CY 80
Honda SLR 650
Honda SLR 650 to motocykl klasy funbike produkowany przez japoński koncern w latach 1997-1998. Jest to “okrojona” wersja modelu NX 650 Dominator: 19. calowe koło zastąpiło 21. cali, jednoślad został też pozbawiony owiewki. Kolejną różnicą w porównaniu z bazowym modelem jest niżej zamontowana kanapa. Nie można zapomnieć również o niższej niż zazwyczaj jakości wykonania - SLR 650 zostało wyprodukowane w niesławnych zakładach w Hiszpanii. W 1999 roku został zastąpiony modelem FX 650 Vigor.
Honda SLR 650 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 644 ccm. Chłodzony powietrzem, czterosuwowy singiel posiada rozrząd SOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), zapłon TCI, gaźnikowy układ zasilania marki Keihin (średnica gardzieli - 40 mm) i elektryczny rozrusznik. Silnik generuje moc maksymalną 44 KM przy 5750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 54 Nm przy 4500 obr./min, co pozwala na jazdę z prędkością 160 km/h i zapewnia dobre przyspieszenie (na ¼ mili SLR 650 uzyskał wynik 15,9 sek.). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą mokrego sprzęgła wielotarczowego, klasycznego łańcucha napędowego i manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach. Na pokładzie Hondy SLR 650 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności tylko 13 litrów. Pozwala on na przejechanie około 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Hondy SLR 650 jest stalowa rama kołyskowa i dwustronny wahacz wleczony. Japoński funbike otrzymał optymalnie zestrojone zawieszenie o dużym skoku i skuteczny układ hamulcowy, który w miejscu zatrzymuje 161 kilogramowy motocykl. Z przodu zamontowano konwencjonalny widelec teleskopowy (średnica lag - 41 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 276 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy centralny amortyzator monoshock i jedną, 220 mm tarczę z zaciskiem 1-tłoczkowym. Honda SLR 650 porusza się na szprychowych felgach o średnicy 19 i 17 cali, które obuto w opony typu dual-sport o rozmiarach 100/90-19 i 120/90-17 (przód/tył).