check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda XL 1000 Varadero

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 0

Wystąpił problem, spróbuj za chwilę.

Spróbuj ponownie

Posiadamy Części motocyklowe do Honda XL 1000 Varadero

  • Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2012
  • Honda XL 1000 V Varadero 2007
  • Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2007
  • Honda XL 1000 V Varadero 2008
  • Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2008
  • Honda XL 1000 V Varadero 2009
  • Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2009
  • Honda XL 1000 V Varadero 2010
  • Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2010
  • Honda XL 1000 V Varadero 2011
  • Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2011
  • Honda XL 1000 V Varadero 2003
  • Honda XL 1000 V Varadero 2004
  • Honda XL 1000 V Varadero 2005
  • Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2004
  • Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2005
  • Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2006
  • Honda XL 1000 V Varadero 2012
  • Honda XL 1000 V Varadero 2013
  • Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2013
  • Honda XL 1000 V Varadero 1999
  • Honda XL 1000 V Varadero 2000
  • Honda XL 1000 V Varadero 2001
  • Honda XL 1000 V Varadero 2002
  • Honda XL 1000 V Varadero 2006

Inne modele

Honda XL 1000 Varadero

Części motocyklowe

Początek lat 80' ubiegłego wieku był przełomowym momentem w ofertach wielu producentów motocykli turystycznych. Zyskujący ogromną popularność morderczy rajd Paryż-Dakar zrodził takie modele jak Honda Transalp i Africa Twin, które świetnie radziły sobie w terenie i oferowały szerokie możliwości dalekodystansowego podróżowania poza utartymi szlakami. Jednakże na początku lat 90' masowe zainteresowanie pustynnymi zawodami spadło i motocykliści zaczęli poszukiwać bardziej wygodnych maszyn, które pozwolą na komfortową jazdę po asfaltowych trasach, czego na próżno było szukać w hitach sprzed kilkunastu lat.

Tak narodziła się Honda XL 1000 Varadero, która pod koniec 1998 roku na dobre zagościła w salonach sprzedaży japońskiego producenta. Nie pozbawiono jej jednak wszystkich cech poprzedników. Duży prześwit, solidna osłona silnika oraz zawieszenia o dużych skokach pozostały na swoim miejscu, mimo że XL kompletnie nie nadawał się do podróżowania po bezdrożach. Głównie za sprawą sporej masy, która w ostatniej generacji wzrosła do przerażających 280 kilogramów. Co więcej, Varadero posiada wiele elementów konstrukcyjnych przejętych od sportowego VTR 1000 F, co w jeszcze większym stopniu odciąga go od wertepów. Chłodzona cieczą, dwucylindrowa jednostka napędowa w układzie V generuje moc 95 KM i maksymalny moment obrotowy 98 Nm. Dzięki dużej efektywności przy wysokich obrotach i odpowiednio dobranym przełożeniom sześciostopniowej skrzyni biegów prędkość maksymalna przekracza 200 km/h, a przyspieszenie do pierwszej "setki" zajmuje jedynie 3,5 sekundy. Jak widać nawet dane techniczne podane przez producenta mijają się z osiągami turystycznych enduro. Jako maszyna typowo szosowa charakteryzuje się spokojną i równomierną pracą silnika, precyzyjną skrzynią biegów i "miękko" zestrojonymi zawieszeniami.

W 2001 roku serce pojazdu wyposażono w immobilizer, który znacząco podniósł bezpieczeństwo pojazdu podczas postojów w nieznanym terenie. Już po 5 latach produkcji Varadero doczekało się gruntownych zmian stylistycznych i mechanicznych. Pojawił się elektroniczny system wtrysku paliwa (znów z wyczynowego VTR 1000 F), trójdrożny katalizator, dodatkowe przełożenie w skrzyni biegów, zintegrowany układ hamulcowy z systemem ABS, a praca przedniego zawieszenia otrzymała "twardszy" charakter, co wyeliminowało niesprzyjające zachowania przy dużych prędkościach przelotowych i na ostrych zakrętach.

Nowy układ zasilania i wydechowy dostosowały Varadero do nadchodzącej normy emisji spalin Euro 3 oraz przyczyniły się do zmniejszenia spalania, które w poprzedniej wersji wynosiło ponad 8 l/100 kilometrów i przez większość użytkowników było wartością nie do zaakceptowania. Zmodernizowane panele boczne oraz przeprojektowana główna czasza zyskała podwyższoną szybę ochronną, dlatego druga generacja cechuje się jeszcze lepszą osłoną przed wiatrem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, czyniąc XL 1000 liderem komfortu w swoim segmencie.

Honda Varadero to bez wątpienia motocykl odpowiednio przystosowany do pokonywania dużych dystansów z solidnym obciążeniem. Mimo że jej wygląd wskazuje na co innego, to nie sprawdzi się na drogach o luźnej nawierzchni. W zamian zagwarantuje niezapomniane doznania na utwardzonych szlakach. Wiele podzespołów zapożyczonych od maszyn o dużo większych osiągach gwarantują duży stopień bezpieczeństwa jazdy, a znikome właściwości terenowe dobrze sprawdzą się w miejskich realiach. Rozbudowana paleta wyposażenia akcesoryjnego pozwoli na odpowiednie przygotowanie do podróży, a atrakcyjna sylwetka będzie cieszyła oka właściciela także poza sezonem wakacyjnym.