check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Harley Davidson FXDI 1450 Dyna Super Glide EFI 2005

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 52
Króciec ssący gaźnika Produkt OEM

1 255,95 zł

dostawa 0 zł

Króciec ssący gaźnika Produkt OEM

Filtr paliwa Produkt OEM
Kolektor dolotowy 48mm CV TC S&S Cycle - 160-0001A
Sterownik wtrysku paliwa S&S Cycle - 55-5085
Korpus przepustnicy 66mm na kabel EFI S&S Cycle - 170-0342
Korpus przepustnicy 58mm na kabel EFI S&S Cycle - 170-0340
Korpus przepustnicy 66mm na kabel EFI S&S Cycle - 170-0341
Korpus przepustnicy 58mm na kabel EFI S&S Cycle - 170-0339
Korpus przepustnicy 58mm na kabel EFI S&S Cycle - 170-0338
Korpus przepustnicy 58mm Hog Cable-Operated S&S Cycle - 170-0337
Wtrysk paliwa EFI 70mm zestaw S&S Cycle - 170-0289
Gaźnik Super E standardowy S&S Cycle czarny - 110-0133
Wtrysk paliwa Standard Motor Products  - MC-INJ5
Kranik paliwa Pingel 5/16 Vaccum Round chrom - 6391-CRV
Uchwyt montażowy gaźnika Mikuni chrom - 120074-BC3
Kontroler wtrysku paliwa Daytona Twin Tec - 16200
Zestaw tuningowy gaźnika Stage 1 Dynojet - 8131
Zestaw tuningowy gaźnika Stage 1 Dynojet - 8121
Zestaw tuningowy gaźnika Stage 7 Dynojet - 8733
Przewód paliwa Magnum Sterling Chromite II - 38206
Uszczelka pokrywy zbiornika James Gasket 5 szt. - 61326-95
Wtryskiwacz paliwa Feuling 6,2 g/s EV1 - 9939
Wtryskiwacz paliwa Feuling 5,1 g/s - 9948
Wtryskiwacz paliwa Feuling 8,2 g/s - 9947
Wtryskiwacz paliwa Feuling 5,7 g/s - 9943
Czujnik położenia przepustnicy TPS Feuling - 9952
Uszczelka gaźnika Cometic - C9227
Korpus przepustnicy 66mm na kabel EFI S&S Cycle - 170-0343

5 890,86 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Korpus przepustnicy 66mm na kabel EFI S&S Cycle - 170-0343

Gaźnik Super G standardowy S&S Cycle czarny - 110-0138

2 238,95 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Gaźnik Super G standardowy S&S Cycle czarny - 110-0138

Wtrysk paliwa Standard Motor Products  - MC-INJ3

431,25 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wtrysk paliwa Standard Motor Products - MC-INJ3