check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Honda ST 50 Dax

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Honda ST 50 Dax nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Honda ST 50 Dax straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 11
Zaworek iglicowy Tourmax  - K7 -5%

23,75 zł

25,00 zł

Najniższa cena: 25,00 zł

Zaworek iglicowy Tourmax - K7

stars    (1)
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-138 -5%

107,49 zł

113,15 zł

Najniższa cena: 113,15 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-138

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-119 -5%

58,56 zł

61,64 zł

Najniższa cena: 61,64 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-119

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Honda ST 50 Dax

  • Honda ST 50 Dax 4T
  • Honda ST 50 Dax 1991
  • Honda ST 50 Dax 1993
  • Honda ST 50 Dax 1995
  • Honda ST 50 Dax 1997
  • Honda ST 50 Dax 1998
  • Honda ST 50 Dax 1999
  • Honda ST 50 Dax 2000
  • Honda ST 50 G Dax 1971
  • Honda ST 50 G Dax 1972
  • Honda ST 50 G Dax 1973
  • Honda ST 50 G Dax 1974
  • Honda ST 50 G Dax 1975
  • Honda ST 50 G Dax 1976
  • Honda ST 50 G Dax 1977
  • Honda ST 50 K Dax 1979
  • Honda ST 50 K Dax 1980
  • Honda ST 50 Dax 1970
  • Honda ST 50 Dax 1988
  • Honda ST 50 Dax 1989
  • Honda ST 50 Dax 1990
  • Honda ST 50 Dax 1992
  • Honda ST 50 Dax 1994
  • Honda ST 50 Dax 1996
  • Honda ST 50 G Dax 1970
  • Honda ST 50 K Dax 1978
  • Honda ST 50 K Dax 1970
  • Honda ST 50 K Dax 1971
  • Honda ST 50 K Dax 1972
  • Honda ST 50 K Dax 1973
  • Honda ST 50 K Dax 1974
  • Honda ST 50 K Dax 1975
  • Honda ST 50 K Dax 1976
  • Honda ST 50 K Dax 1977
  • Honda ST 50 G Dax 1978
  • Honda ST 50 G Dax 1979
  • Honda ST 50 Dax 1986
  • Honda ST 50 Dax 1987

other_motorcycle_models