Części układu paliwowego motocykla
Honda ST 70
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Honda ST 70
- Honda ST 70 Dax 1969
- Honda ST 70 Dax 1979
- Honda ST 70 Dax 1990
- Honda ST 70 Dax 1991
- Honda ST 70 Dax 1992
- Honda ST 70 Dax 1993
- Honda ST 70 Dax 1994
- Honda ST 70 Dax 1995
- Honda ST 70 Dax 1996
- Honda ST 70 Dax 1980
- Honda ST 70 Dax 1981
- Honda ST 70 Dax 1982
- Honda ST 70 Dax 1983
- Honda ST 70 Dax 1984
- Honda ST 70 Dax 1985
- Honda ST 70 Dax 1986
- Honda ST 70 Dax 1987
- Honda ST 70 Dax 1988
- Honda ST 70 Dax 1989
- Honda ST 70 M Dax 1981
- Honda ST 70 M Dax 1980
- Honda ST 70 M Dax 1979
- Honda ST 70 G Dax 1970
- Honda ST 70 G Dax 1971
- Honda ST 70 G Dax 1972
- Honda ST 70 G Dax 1973
- Honda ST 70 G Dax 1974
- Honda ST 70 G Dax 1975
- Honda ST 70 G Dax 1976
- Honda ST 70 K Dax 1979
- Honda ST 70 Dax 1997
- Honda ST 70 Dax 1999
- Honda ST 70 Dax 1970
- Honda ST 70 Dax 1971
- Honda ST 70 Dax 1972
- Honda ST 70 Dax 1973
- Honda ST 70 Dax 1974
- Honda ST 70 Dax 1975
- Honda ST 70 Dax 1976
- Honda ST 70 Dax 1977
- Honda ST 70 Dax 1978
other_motorcycle_models
- Honda ST 1100
- Honda ST 1300
- Honda ST 90
- Honda ST 125
- Honda ST 50
- Honda ST 50 Dax
- Honda ST 70 Dax
- Honda ST 1300 Pan European
- Honda ST 1100 Pan European
- Honda SK 50
- Honda PA 25 Camino
- Honda VT 1300
- Honda NV 600
- Honda NV 400
- Honda NV 400 Steed
- Honda VTR 1000
- Honda TRX 450
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100