check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Kawasaki KL 250

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Kawasaki KL 250 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Kawasaki KL 250 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 14
Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1 -5%

24,06 zł

25,33 zł

Najniższa cena: 25,33 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1

stars    (4)
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-7 -5%

34,11 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-7

stars    (1)
Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-417 -5%

31,09 zł

32,73 zł

Najniższa cena: 32,73 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-417

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-403F -5%

81,54 zł

85,83 zł

Najniższa cena: 85,83 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-403F

Uszczelka kranika Produkt OEM

23,78 zł

Niedostępny

Uszczelka kranika Produkt OEM

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Kawasaki KL 250

  • Kawasaki KL 250 A 1979
  • Kawasaki KL 250 A 1983
  • Kawasaki KL 250 A 1978
  • Kawasaki KL 250 A 1980
  • Kawasaki KL 250 A 1981
  • Kawasaki KL 250 A 1982
  • Kawasaki KL 250 1983
  • Kawasaki KL 250 1984
  • Kawasaki KL 250 1985
  • Kawasaki KL 250 1986
  • Kawasaki KL 250 Super Sherpa 1997
  • Kawasaki KL 250 Super Sherpa 2000
  • Kawasaki KL 250 Super Sherpa 2001
  • Kawasaki KL 250 Super Sherpa 2002
  • Kawasaki KL 250 Super Sherpa 2003
  • Kawasaki KL 250 Super Sherpa 2004
  • Kawasaki KL 250 Super Sherpa 2005
  • Kawasaki KL 250 Super Sherpa 2006
  • Kawasaki KL 250 Super Sherpa 2007
  • Kawasaki KL 250 Super Sherpa 2008
  • Kawasaki KL 250 Super Sherpa 2009
  • Kawasaki KL 250 1987
  • Kawasaki KL 250 1988
  • Kawasaki KL 250 1989

other_motorcycle_models