Części układu paliwowego motocykla
Kawasaki KL 500
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Kawasaki KL 500
- Kawasaki KL 500 Tengai 1989
- Kawasaki KL 500 Tengai 1990
other_motorcycle_models
- Kawasaki KL 600
- Kawasaki KL 250
- Kawasaki KL 650
- Kawasaki KLZ 1000
- Kawasaki KLT 200
- Kawasaki KLT 160
- Kawasaki KLT 110
- Kawasaki KLT 185
- Kawasaki KLT 250
- Kawasaki KLF 110
- Kawasaki KLF 250
- Kawasaki KLF 185
- Kawasaki KLR 600
- Kawasaki KLR 650
- Kawasaki KLR 250
- Kawasaki KLX 230
- Kawasaki KLX 450
- Kawasaki KLX 110
- Kawasaki KLX 125
- Kawasaki KLX 400
- Kawasaki KLX 140
- Kawasaki KLX 300
- Kawasaki KLX 250
- Kawasaki KLE 400
- Kawasaki KLE 300
- Kawasaki KLE 650
- Kawasaki KLE 650 Versys
- Kawasaki KLF 300
- Kawasaki KLF 220
- Kawasaki KLX 650
- Kawasaki KLZ 1000 Versys
- Kawasaki KLE 300 Versys
- Kawasaki KLX 150
- Kawasaki KLE 250
- Kawasaki KLF 400
- Kawasaki KLR 500
- Kawasaki KLV 1000
- Kawasaki KLE 500
- Kawasaki ZRX 1200
- Kawasaki JT 1500
- Kawasaki KR-1S 250
- Kawasaki S1 250
- Kawasaki W2 650
- Kawasaki W1 650
- Kawasaki Z 750
- Kawasaki G2 90
- Kawasaki GA5 100
- Kawasaki G5 100
- Kawasaki G31M 100