Części układu paliwowego motocykla
Kawasaki KL 650
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
75,99 zł
79,99 zł
Najniższa cena: 79,99 zł
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-410
20,81 zł
21,90 zł
Najniższa cena: 21,90 zł
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki Triumph VITON - FBG-410-1
285,67 zł
300,70 zł
Najniższa cena: 300,70 zł
dostawa 0 złKomplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHK-16
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Kawasaki KL 650
- Kawasaki KL 650 B Tengai 1991
- Kawasaki KL 650 B Tengai 1989
- Kawasaki KL 650 B Tengai 1990
other_motorcycle_models
- Kawasaki KL 600
- Kawasaki KL 250
- Kawasaki KL 500
- Kawasaki KLZ 1000
- Kawasaki KLT 200
- Kawasaki KLT 160
- Kawasaki KLT 110
- Kawasaki KLT 185
- Kawasaki KLT 250
- Kawasaki KLF 110
- Kawasaki KLF 250
- Kawasaki KLF 185
- Kawasaki KLR 600
- Kawasaki KLR 650
- Kawasaki KLR 250
- Kawasaki KLX 230
- Kawasaki KLX 450
- Kawasaki KLX 110
- Kawasaki KLX 125
- Kawasaki KLX 400
- Kawasaki KLX 140
- Kawasaki KLX 300
- Kawasaki KLX 250
- Kawasaki KLE 400
- Kawasaki KLE 300
- Kawasaki KLE 650
- Kawasaki KLE 650 Versys
- Kawasaki KLF 300
- Kawasaki KLF 220
- Kawasaki KLX 650
- Kawasaki KLZ 1000 Versys
- Kawasaki KLE 300 Versys
- Kawasaki KLX 150
- Kawasaki KLE 250
- Kawasaki KLF 400
- Kawasaki KLR 500
- Kawasaki KLV 1000
- Kawasaki KLE 500
- Kawasaki ZRX 1200
- Kawasaki JT 1500
- Kawasaki KR-1S 250
- Kawasaki S1 250
- Kawasaki W2 650
- Kawasaki W1 650
- Kawasaki Z 750
- Kawasaki G2 90
- Kawasaki GA5 100
- Kawasaki G5 100
- Kawasaki G31M 100