Części układu paliwowego motocykla
Kawasaki S 750
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Kawasaki S 750
- Kawasaki S 750 SXI 1995
- Kawasaki S 750 SXI 1996
other_motorcycle_models
- Kawasaki G2 90
- Kawasaki KLZ 1000
- Kawasaki KRT 800
- Kawasaki KRF 800
- Kawasaki KLX 230
- Kawasaki KLX 250
- Kawasaki EN 650
- Kawasaki GPZ 400
- Kawasaki KLZ 1000 Versys
- Kawasaki EN 650 Vulcan S
- Kawasaki ZR-7 750
- Kawasaki Z 750
- Kawasaki GPZ 500
- Kawasaki ZX-10R 1000
- Kawasaki ZRX 1200
- Kawasaki Ninja 650
- Kawasaki Ninja 125
- Kawasaki KZ 400
- Kawasaki KZ 650
- Kawasaki Z 900
- Kawasaki Z 400
- Kawasaki Z 650
- Kawasaki ZX-14R 1400
- Kawasaki KL 250
- Kawasaki KX 450
- Kawasaki VN 1700
- Kawasaki KLX 400
- Kawasaki KLX 300
- Kawasaki Z 125
- Kawasaki Z 300
- Kawasaki ZX-6R 636
- Kawasaki ZZR 1400
- Kawasaki ZZR 1100
- Kawasaki ZZR 600
- Kawasaki KMX 200
- Kawasaki GTR 1000
- Kawasaki W 800
- Kawasaki KDX 125
- Kawasaki JT 750
- Kawasaki Z 1100
- Kawasaki Z 1000
- Kawasaki VN-15 1500
- Kawasaki J 125
- Kawasaki Z H2 1000
- Kawasaki KFX 700
- Kawasaki ZXR 400
- Kawasaki EX 400
- Kawasaki H2 1000
- Kawasaki KLE 650 Versys