check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
KTM Ark 50 K LC 1999

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 152
Kranik paliwa

59,77 zł

Kranik paliwa

stars    (4)
Zawór membranowy - 105

43,16 zł

Zawór membranowy - 105

stars    (1)
Króciec ssący gaźnika (1 szt.) JMP
Dozownik oleju - 74860

73,57 zł

Dozownik oleju - 74860

stars    (3)
Ssanie automatyczne Naraku 2T - NK200.33
-10%
Dysza gaźnikowa EBC typ Dell'orto M5 typ PHBN [35] Opcje +9

22,63 zł

25,14 zł

Najniższa cena: 25,14 zł

Dysza gaźnikowa EBC typ Dell'orto M5 typ PHBN [35]

-10%
Dysza gaźnikowa EBC typ Dell'orto M5 typ PHBN [45] Opcje +9

22,42 zł

24,91 zł

Najniższa cena: 24,91 zł

Dysza gaźnikowa EBC typ Dell'orto M5 typ PHBN [45]

Pompa oleju Naraku Minarelli - NK103.05
-10%
Dysza gaźnikowa EBC typ Dell'orto M5 typ PHBN [50] Opcje +9

22,63 zł

25,14 zł

Najniższa cena: 25,14 zł

Dysza gaźnikowa EBC typ Dell'orto M5 typ PHBN [50]

-10%
Dysza gaźnikowa EBC typ Dell'orto M5 typ PHBN [37] Opcje +9

22,42 zł

24,91 zł

Najniższa cena: 24,91 zł

Dysza gaźnikowa EBC typ Dell'orto M5 typ PHBN [37]

-10%
Dysza gaźnikowa EBC typ Dell'orto M5 typ PHBN [42] Opcje +9

22,63 zł

25,14 zł

Najniższa cena: 25,14 zł

Dysza gaźnikowa EBC typ Dell'orto M5 typ PHBN [42]

Boost Bottle Polini niebieski - 173.0016
Gaźnik dell'Orto PHVA 17,5 CD - 071406
Automat ssania JMP