Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 438
-10%
10,62 zł
11,80 zł
Najniższa cena: 11,80 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43x4 - S410210012008
(2)
-15%
21,17 zł
24,90 zł
Najniższa cena: 24,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 184 Aprilia/Gilera/Piaggio/Vespa - HF184
(2)
-15%
23,88 zł
28,09 zł
Najniższa cena: 28,09 zł
Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5201 DS - HFA5201DS
(1)
23,76 zł
Automat stopu przód/tył JMT Piaggio
-10%
44,82 zł
49,80 zł
Najniższa cena: 49,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52,2x10/10,5 - P40FORK455138
(1)
-10%
43,65 zł
48,50 zł
Najniższa cena: 48,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/10,5 - P40FORK455166
(1)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
Posiadamy Części motocyklowe do Gilera Nexus 500
- Gilera Nexus 500 2010
- Gilera Nexus 500 2011
- Gilera Nexus 500 2012
- Gilera Nexus 500 2007
- Gilera Nexus 500 2009
- Gilera Nexus 500 2008
- Gilera Nexus 500 2006
- Gilera Nexus 500 2013
- Gilera Nexus 500 2014
- Gilera Nexus 500 2005
- Gilera Nexus 500 2004
- Gilera Nexus 500 2003
- Gilera Nexus 500 SP 2006
- Gilera Nexus 500 SP 2007
- Gilera Nexus 500 L 2008
other_motorcycle_models
- Gilera Nexus 300
- Gilera Nexus 250
- Gilera Nexus 125
- Gilera Runner SP 180
- Gilera H@K 50
- Gilera Typhoon 50
- Gilera RCR 50
- Gilera SMT 50
- Gilera Runner SP 50
- Gilera Bullit 50
- Gilera GSM 50
- Gilera Stalker 50
- Gilera GR1 50
- Gilera E1 50
- Gilera TG 80
- Gilera Arcore 150
- Gilera Arcore 125
- Gilera Madmud 175
- Gilera Runner 125
- Gilera Runner 50
- Gilera Easy Moving 50
- Gilera Oregon 250
- Gilera Runner 200
- Gilera SC 125
- Gilera Runner 180
- Gilera DNA 180
- Gilera Storm 50
- Gilera Ice 50
- Gilera DNA 125
- Gilera DNA 50
- Gilera Surfer 50
- Gilera FX 125
- Gilera Coguar 125
- Gilera H@K 800
- Gilera GP 800
- Gilera Typhoon 125
- Gilera Typhoon 80
- Gilera RK 50
- Gilera CX 125
- Gilera Crono 125
- Gilera Freestyle 125
- Gilera XRT 600
- Gilera XRT 350
- Gilera Apache 125
- Gilera SP02 125
- Gilera SP01 125
Gilera Nexus 500
Gilera Nexus 500 to maxi skuter produkowany przez włoski koncern w latach 2004-2012. Model Nexus 500 pod niemal każdym względem wyróżnia się na tle konkurencyjnych skuterów i w pełni zasługuje na miano maxi. Przestronna kanapa i szerokie podesty gwarantują duży komfort jazdy, wysoka przednia szyba wraz z szeroką przednią czaszą fenomenalnie chronią przed wiatrem i deszczem, a mocny i oszczędny silnik pozwala na czerpanie radość z jazdy zarówno na długich dystansach, jak i podczas codziennych dojazdów do pracy. Wszystko to okraszone sportowym charakterem i designem, który zdradza włoskie pochodzenie jednośladu.
Gilera Nexus 500 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 460 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada elektroniczny system wtrysku paliwa renomowanej marki Magneti Marelli (model IAV), elektroniczny zapłon, rozrusznik elektryczny i rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu). Serce modelu Nexus 500 generuje moc maksymalną 40,1 KM przy 7500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 43 Nm przy 5500 obr./min, co przy masie 216 kilogramów (na mokro, z płynami eksploatacyjnymi i paliwem) umożliwia jazdę z prędkością maksymalną ponad 160 km/h i pozwala na sprawne przyspieszanie w ruchu miejskim (na ¼ mili Gilera uzyskała wynik 15,1 sek). Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni CVT o nazwie “Twist and Go”, gdzie wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy są gwarancją bezawaryjnej i bezobsługowej eksploatacji na przestrzeni wielu sezonów. Gilera Nexus 500 posiada zbiornik paliwa o pojemności aż 15 litrów, który przy średnim spalaniu na poziomie 6 l/100 kilometrów zapewni zasięg 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Gilery Nexus 500 jest rama kołyskowa z rur stalowych, która stała się pewnym oparciem dla optymalnie zestrojonego zawieszenia uznanej firmy Kayaba i skutecznego układu hamulcowego. Z przodu zastosowano widelec teleskopowy typu upside-down (średnica lag - 41 mm) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 260 mm z 2-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu znajdziemy amortyzator gazowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny w układzie Progressive Power Drive i tarczę hamulcową o średnicy 240 mm z zaciskiem 2-tłoczkowym. Gilera Nexus 500 porusza się na aluminiowych felgach o średnicy 15 i 14 cali (przód/tył), które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-15 i 160/60-14 (przód/tył).