Posiadamy Części motocyklowe do Gilera Runner 50
- Gilera Runner 50 2004-...
- Gilera Runner 50 Cat 2001-2004
- Gilera Runner 50 Purejet 2003-2008
- Gilera Runner 50 Purejet 2005-2014
- Gilera Runner 50 SP 2005-2014
- Gilera Runner 50 DD 2001
- Gilera Runner 50 DD 1998
- Gilera Runner 50 DD 1999
- Gilera Runner 50 DD 2000
- Gilera Runner 50 DT 1997
- Gilera Runner 50 DT 1998
- Gilera Runner 50 1999
- Gilera Runner 50 Black Soul 2017
- Gilera Runner 50 1991
- Gilera Runner 50 1992
- Gilera Runner 50 1993
- Gilera Runner 50 1994
- Gilera Runner 50 1995
- Gilera Runner 50 1996
- Gilera Runner 50 DD 1997
- Gilera Runner 50 SP 1997
- Gilera Runner 50 SP 1998
- Gilera Runner 50 2000
- Gilera Runner 50 DD 2000
- Gilera Runner 50 SP 2000
- Gilera Runner 50 Pure Jet Injection 2001
- Gilera Runner 50 SP Purejet 2001
- Gilera Runner 50 2002
- Gilera Runner 50 DD 2002
- Gilera Runner 50 FI 2002
- Gilera Runner 50 Poggiali 2002
- Gilera Runner 50 Pure Jet Injection 2002
- Gilera Runner 50 SP Purejet 2002
- Gilera Runner 50
- Gilera Runner 50 Poggiali
- Gilera Runner 50 DD 2004
- Gilera Runner 50 Poggiali 2004
- Gilera Runner 50 2006
- Gilera Runner 50 DD 2006
- Gilera Runner 50 Pure Jet Injection 2006
- Gilera Runner 50 RST 2006
- Gilera Runner 50 SP SC50 2006
- Gilera Runner 50 2007
- Gilera Runner 50 DD 2007
- Gilera Runner 50 Pure Jet Injection 2007
- Gilera Runner 50 RST 2007
- Gilera Runner 50 SP LTD 2007
- Gilera Runner 50 SP SC50 2007
- Gilera Runner 50 2008
- Gilera Runner 50 DD 2008
- Gilera Runner 50 Pure Jet Injection 2008
- Gilera Runner 50 RST 2008
- Gilera Runner 50 SP SC50 2008
- Gilera Runner 50 SP Simoncel 2008
- Gilera Runner 50 2009
- Gilera Runner 50 RST 2009
- Gilera Runner 50 2010
- Gilera Runner 50 RST 2010
- Gilera Runner 50 SP SC50 2010
- Gilera Runner 50 RST 2011
- Gilera Runner 50 RST 2012
other_motorcycle_models
- Gilera Runner SP 180
- Gilera Runner SP 50
- Gilera Runner 125
- Gilera Runner 200
- Gilera Runner 180
- Gilera Runner SP 125
- Gilera H@K 50
- Gilera Typhoon 50
- Gilera RCR 50
- Gilera SMT 50
- Gilera Bullit 50
- Gilera GSM 50
- Gilera Stalker 50
- Gilera GR1 50
- Gilera E1 50
- Gilera TG 80
- Gilera Arcore 150
- Gilera Arcore 125
- Gilera Madmud 175
- Gilera Easy Moving 50
- Gilera Oregon 250
- Gilera SC 125
- Gilera Nexus 300
- Gilera DNA 180
- Gilera Storm 50
- Gilera Nexus 250
- Gilera Nexus 125
- Gilera Ice 50
- Gilera DNA 125
- Gilera DNA 50
- Gilera Surfer 50
- Gilera FX 125
- Gilera Coguar 125
- Gilera H@K 800
- Gilera GP 800
- Gilera Typhoon 125
- Gilera Typhoon 80
- Gilera RK 50
- Gilera CX 125
- Gilera Crono 125
- Gilera Freestyle 125
- Gilera XRT 600
- Gilera XRT 350
Gilera Runner 50
Gilera Runner 50 to skuter należący do czołówki maszyn z najniższej klasy pojemnościowej. Wraz z takimi klasykami gatunku, jak Yamaha Aerox, Aprilia SR i Peugeot Speedfight od kilkunastu lat walczy o uwagę jak największego grona nastoletnich motocyklistów i dzięki wielu wyjątkowym cechom, na pewnych płaszczyznach detronizuje konkurencję.
Na pierwszy rzut oka Runner odznacza się tzw. wysokim "przekrokiem", co oprócz ograniczenia właściwości transportowych daje użytkownikom same korzyści. Przede wszystkim umieszczono w nim największy zbiornik paliwa, jaki kiedykolwiek widział rynek zautomatyzowanych jednośladów klasy 50 cm³. Bak o pojemności 12 litrów w wersji z gaźnikowym układem zasilania zapewnia zasięg ponad 450 kilometrów na jednym tankowaniu, zaś z innowacyjnym systemem elektronicznego wtrysku paliwa ta wartość wzrasta do imponujących 600 kilometrów. Taki parametr w "pięćdziesiątce" zachęca do dalekiego podróżowania i z pewnością zaspokoi potrzeby wszystkich młodocianych jeźdźców, którzy chcieliby się oddać wakacyjnej włóczędze bez zamartwiania się o sieć stacji benzynowych. Co ciekawe, to właśnie na Gilerze Runner ustanowiono nieoficjalny rekord Guinnessa na najdłuższą podróż skuterem z silnikiem o pojemności 50 cm³. Dokonał tego nasz rodak z Bełchatowa, który pokonał trasę liczącą kilkadziesiąt tysięcy kilometrów z Polski do Kanady.
Sercem włoskiej maszyny jest jednocylindrowy, chłodzony powietrzem silnik o pojemności 49 cm³, który w najmocniejszej wersji (pierwsza generacja 1997-2007) generował aż 4,5 KM i moment obrotowy na poziomie 4 Nm. Dwusuwowa jednostka napędowa nawet z fabrycznymi blokadami pozwala na dość dynamiczne przyspieszenia, a po demontażu całej listy ograniczeń producenta prędkość maksymalna wzrasta z 45 km/h do imponujących 95 km/h.
W zależności od daty produkcji lub wersji Runner posiada w pełni tarczowy lub tarczowo-bębnowy układ hamulcowy. Od 2002 roku wszystkie modele posiadały dwie tarcze hamulcowe o średnicy 190 mm oraz dwu- i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne. Wraz z momentem wprowadzenia tarczowego układu hamulcowego Gilera oferowała najwyższy stopień bezpieczeństwa jazdy swojej klasie. Wraz z efektywnymi zawieszeniami i 12 calowymi kołami obutymi w markowe ogumienie Runner zapewniał nastoletnim użytkownikom błogi spokój niezależnie od warunków atmosferycznych czy jakości nawierzchni napotkanych na trasie. Masa pojazdu gotowego do jazdy przekraczała 105 kilogramów, co jak na "50-tkę" wydaje się dość dużą liczbą. Trzeba jednak pamiętać że prawie 20% wagi obejmowało 12 litrów paliwa oraz inne płyny eksploatacyjne, więc ostateczny wynik jest nadal zadowalający w tym segmencie skuterów.
Gilera Runner to jeden z nielicznych przedstawicieli skuterów stworzonych z myślą o dalszej turystyce. Wygodna pozycja za kierownicą, obszerna kanapa i podest pod nogami, ogromny zasięg na jednym tankowaniu oraz bezawaryjna i mocna jednostka napędowa czynią włoski produkt wyjątkowym pojazdem. Gdy do listy zalet dopiszemy nawiew ciepłego powietrza na nogi, który umieszczono w przednim panelu, zdaje się że Runner nie jest jedynie propozycją na podróżowanie w wakacyjnym sezonie.