Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
19,17 zł
21,30 zł
Najniższa cena: 21,30 zł
Zębatka przód JT JTF259.16, 16z rozmiar 428 - JTF259.16
44,01 zł
48,90 zł
Najniższa cena: 48,90 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR269.42, 42z rozmiar 428 - JTR269.42
117,07 zł
123,23 zł
Najniższa cena: 123,23 zł
Komplet metalowych tarcz sprzęgła TRW Lucas MES 331-4 - MES331-4
91,35 zł
101,50 zł
Najniższa cena: 101,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR271.50, 50z rozmiar 428 - JTR271.50
92,63 zł
97,50 zł
Najniższa cena: 97,50 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 574 SI (2 szt.) - MCB574SI
505,88 zł
562,09 zł
Najniższa cena: 562,09 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa EBC MD 1147 LS lewa przód - MD1147LS
105,32 zł
Szczęki hamulcowe SBS 2013 - 2013
113,53 zł
119,50 zł
Najniższa cena: 119,50 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 574 RSI (2 szt.) - MCB574RSI
37,07 zł
Tuleja rolgazu Motion Pro - 01-0087
Posiadamy Części motocyklowe do Honda NX 125
- Honda NX 125 L 1988
- Honda NX 125 L 1989
- Honda NX 125 L 1990
- Honda NX 125 1996
- Honda NX 125 1997
- Honda NX 125 1991
- Honda NX 125 1992
- Honda NX 125 1993
- Honda NX 125 1994
- Honda NX 125 1995
- Honda NX 125 1988
- Honda NX 125 1990
- Honda NX 125 1989
other_motorcycle_models
- Honda NX 400
- Honda NX 500 Dominator
- Honda NX 650 Dominator
- Honda NX 250
- Honda NX 125 TransCity
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
- Honda SL 90
- Honda NB 50
- Honda SL 70
- Honda SCV 100
- Honda NHX 110
- Honda NSC 110
- Honda NC 700
- Honda Z 125
- Honda VT 500
Honda NX 125 Trans City
Honda NX 125 to lekkie turystyczne enduro mające zapewnić początkującym motocyklistom możliwość odbycia pierwszych dalekich podróży po drogach gorszego sortu. Mimo niewielkiej pojemności skokowej silnika wpisuje się we wszystkie wymogi, aby być pełnoprawnym członkiem swojej klasy. Wytrzymała konstrukcja, zawieszenia o dużym skoku, mocna jednostka napędowa i koła w rozmiarze 21 i 17 cali pozwolą spędzić niezapomniane chwile w terenie i na mniej uczęszczanych szlakach.
Dynamiczne podróżowanie umożliwi żwawy singiel chłodzony powietrzem generujący moc 13 KM i 12 Nm momentu obrotowego, z kolei sześciostopniowa, sekwencyjna skrzynia biegów będzie gwarantem energicznych przyspieszeń i zadowalającej prędkości przelotowej na poziomie około 80 km/h. Zasilane gaźnikiem "serce" maszyny co prawda oszczędnie obchodzi się z paliwem (spalanie około 3l/100 kilometrów), aczkolwiek niewielki, 9,5 litrowy zbiornik benzyny wystarczy na przejechanie jedynie 300 kilometrów. Taki parametr nieco zakłóca długodystansowe przeznaczenie jednośladu, choć nie można zapomnieć że mamy do czynienia z klasą "125" i nie powinno on stanowić dla użytkowników dużej wady.
NX to wyjątkowo dopracowany pojazd, który trwałością podzespołów i wytrzymałością podwozia nie odstępuje od innych modeli producenta, które wyrobiły legendę marki z Hamamatsu. Wskazuje na to chociażby długi okres produkcji, przecież nie każdy sprzęt utrzymuje się w ofercie ponad 11 lat i cieszy się tak dużą popularnością na rynku wtórnym. Warto również zwrócić uwagę na stonowaną linię nadwozia, która udanie nawiązuje do większego modelu z serii NX. Dominator 650, bo o nim mowa, zdobył uznanie licznej grupy motocyklistów na całym świecie i nie inaczej jest z najmniejszym członkiem uterenowionej gamy Hondy. Początkujący jeźdźcy chwalą go przede wszystkim za dzielność w terenie oraz doskonałe właściwości jezdne, nie do przeoczenia jest również łatwość prowadzenia i komfortowa pozycja za kierownicą. Z racji dość wysoko umieszczonej kanapy mniej rośli użytkownicy będą mogli mieć problem podczas wolnych manewrów i postojów, aczkolwiek gdy już przyzwyczają się do niestabilnego podparcia dla stóp, to wszystkie zalety NX-a całkowicie wynagrodzą drobne niedogodności. Do bezpieczeństwa oraz komfortu jazdy nie można mieć zastrzeżeń. Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy świetnie radzi sobie z niewielką masą motocykla i daję pełną skuteczność na szutrowych nawierzchniach o gorszej przyczepności. Z kolei obszerne siedzisko i niewielka owiewka są w stanie zapewnić akceptowalny poziom wygody nawet, gdy w grę wchodzą długie godziny spędzone za sterami w niesprzyjających warunkach pogodowych.
Historia lekkiego enduro skończyła się wraz z nadejściem nowego tysiąclecia. W 2000 roku jego miejsce zajął model City Fly, który wpisał się w bardziej popularny nurt funbike'ów.