Honda VFR 750 części

Filtruj

-
Honda VFR 750 Części motocyklowe: Żarówka 12V 4W BA9S postojówka

ID produktu: 83184

Żarówka 12V 4W BA9S postojówka

1.99 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Ramka do tablicy rejestracyjne motocykl

ID produktu: 18

Ramka do tablicy rejestracyjne motocykl

8.99 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm JMT

ID produktu: 65133

Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm JMT

1.00 PLN
1.00 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Żarówka 12V 21W BA15S pomarańczowa

ID produktu: 81310

Żarówka 12V 21W BA15S pomarańczowa

3.50 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha

ID produktu: 24248

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha

26.68 PLN
31.39 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5

ID produktu: 9826

Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5

15.99 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Akumulator żelowy Moretti YTX12-BS

ID produktu: 85710

Akumulator żelowy Moretti YTX12-BS

112.00 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Akumulator żelowy Moretti YTX9-BS

ID produktu: 85700

Akumulator żelowy Moretti YTX9-BS

94.99 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Filtr paliwa - na przewód paliwowy 10 mm Honda

ID produktu: 68229

Filtr paliwa - na przewód paliwowy 10 mm Honda

17.99 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Filtr oleju MotoFiltro MF303 (HF303) Honda Kawasaki Yamaha

ID produktu: 82065

Filtr oleju MotoFiltro MF303 (HF303) Honda Kawasaki Yamaha

22.00 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana

ID produktu: 17

Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana

20.00 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Ramka do tablicy rejestracyjnej Honda

ID produktu: 13127

Ramka do tablicy rejestracyjnej Honda

10.00 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Akumulator żelowy WM YTX12-BS

ID produktu: 76719

Akumulator żelowy WM YTX12-BS

121.99 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Guma montażowa Honda 1 szt.

ID produktu: 12968

Guma montażowa Honda 1 szt.

5.22 PLN
5.50 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Akumulator żelowy Moretti YTX9-BS z wyświetlaczem

ID produktu: 85702

Akumulator żelowy Moretti YTX9-BS z wyświetlaczem

119.00 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Żarówka Osram 12V 21W BA15s

ID produktu: 4356

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

3.39 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju

ID produktu: 203300

Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju

1.00 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Fajka zapłonowa NGK XD05F

ID produktu: 3397

Fajka zapłonowa NGK XD05F

20.69 PLN
22.99 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Uszczelniacz zaworowy

ID produktu: 13693

Uszczelniacz zaworowy

9.35 PLN
10.39 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Szczotka rozrusznika JMT

ID produktu: 4704

Szczotka rozrusznika JMT

14.99 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Żarówka Osram 12V 4W BA9s

ID produktu: 4323

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

2.99 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Żarówka Led 6XSMD 12V W5W T10 W2,1x9,5d 1 szt.

ID produktu: 91237

Żarówka Led 6XSMD 12V W5W T10 W2,1x9,5d 1 szt.

5.49 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d

ID produktu: 4333

Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d

4.59 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d

ID produktu: 4324

Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d

2.50 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Automat stopu przód JMP

ID produktu: 353

Automat stopu przód JMP

29.09 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Filtr oleju K&N KN303

ID produktu: 84485

Filtr oleju K&N KN303

43.46 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Odpowietrznik zacisku hamulcowego Nissin JMP M8x1,25 mm nissin

ID produktu: 147146

Odpowietrznik zacisku hamulcowego Nissin JMP M8x1,25 mm nissin

11.70 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Zaworek iglicowy Keihin typ 1

ID produktu: 10039

Zaworek iglicowy Keihin typ 1

28.40 PLN
29.89 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Uszczelka kolektora wydechowego 31,5x40x4 miedziana

ID produktu: 18779

Uszczelka kolektora wydechowego 31,5x40x4 miedziana

17.55 PLN
19.50 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Uszczelniacz zaworowy

ID produktu: 12322

Uszczelniacz zaworowy

10.79 PLN
11.99 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Żarówka Osram H4 12V 60/55W PX43t Halogen

ID produktu: 4310

Żarówka Osram H4 12V 60/55W PX43t Halogen

15.29 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Świeca zapłonowa NGK CR8EH9

ID produktu: 78127

Świeca zapłonowa NGK CR8EH9

44.41 PLN
49.35 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Uszczelniacz zaworowy

ID produktu: 1524

Uszczelniacz zaworowy

9.27 PLN
10.30 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Zaworek iglicowy Keihin typ 3

ID produktu: 10041

Zaworek iglicowy Keihin typ 3

28.40 PLN
29.89 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Akumulator żelowy JMT YTX9-BS (WP9-BS)

ID produktu: 78360

Akumulator żelowy JMT YTX9-BS (WP9-BS)

154.99 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11

ID produktu: 13226

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11

92.15 PLN
97.00 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Przerywacz kierunkowskazów LED 12V 0,1-130W

ID produktu: 4116

Przerywacz kierunkowskazów LED 12V 0,1-130W

49.00 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9

ID produktu: 78330

Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9

15.11 PLN
16.79 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Filtr oleju Mahle OC575

ID produktu: 24247

Filtr oleju Mahle OC575

25.99 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11

ID produktu: 1721

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11

31.95 PLN
35.50 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Automat stopu przód JMP

ID produktu: 4800

Automat stopu przód JMP

44.00 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11

ID produktu: 13155

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11

27.81 PLN
30.90 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Klocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.)

ID produktu: 5017

Klocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.) przód

83.70 PLN
93.00 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Uszczelka wydechu łącząca 38x44x24

ID produktu: 18842

Uszczelka wydechu łącząca 38x44x24

31.04 PLN
34.49 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Świeca zapłonowa NGK CR8EHIX9 irydowa

ID produktu: 3323

Świeca zapłonowa NGK CR8EHIX9 irydowa

66.14 PLN
73.49 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP

ID produktu: 149132

Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP

21.99 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm

ID produktu: 9661

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm

12.34 PLN
12.99 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Akumulator bezobsługowy Yuasa YTX9-BS

ID produktu: 127

Akumulator bezobsługowy Yuasa YTX9-BS

199.79 PLN
221.99 PLN - 0 %

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Filtr paliwa 10mm + przewód paliwowy + obejmy

ID produktu: 86290

Filtr paliwa 10mm + przewód paliwowy + obejmy

29.00 PLN

Honda VFR 750 Części motocyklowe: Świeca zapłonowa NGK CR9EH-9

ID produktu: 3272

Świeca zapłonowa NGK CR9EH-9

43.45 PLN
48.28 PLN - 0 %

Charakterystyka Honda VFR 750

Zdjęcie

Fenomenalny. Tak w dużym skrócie można określić model VFR 750, który pojawił się w ofercie Hondy na początku 1986 roku i w lekko zmienionej formie nadal w niej jest. Zarówno pod względem rozwiązań konstrukcyjnych, jak i wyglądu był to motocykl niemalże idealny, który w latach swojej świetności nie dawał szans konkurencyjnym jednośladom, w efekcie zdobywając uznanie i ogromną popularność na całym świecie. Powszechnie przyjęło się, że modele VFR 750/800 to najlepsze motocykle sportowo-turystyczne wszechczasów i trudno się temu dziwić.

Tak jak poprzednik (model VF 750) został wyposażony w rewolucyjną jednostkę napędową w układzie V4. Chłodzony cieczą, czterosuwowy silnik o pojemności 750 cm³ w najmocniejszej generacji dysponował mocą 110 KM i momentem obrotowym 82 Nm, jednakże wyczynowe wersje do użytku torowego osiągały imponujące 170 KM. Taka wartość na początku lat 90' była niezwykłym zjawiskiem, a Honda w swojej klasie pojemnościowej nie miała sobie równych. Strach pomyśleć jaką prędkość maksymalną osiągały wyścigowe egzemplarze, biorąc pod uwagę że fabryczne modele rozwijały prędkość ponad 245 km/h i oferowały przyspieszenie do 100 km/h w niespełna 2,4 sekundy. Jednakże w przypadku VFR to nie moc, a charakterystyka silnika robiła największe wrażenia. Sekwencyjna, sześciostopniowa skrzynia biegów, szesnaście zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu (napęd rozrządu kołami zębatymi, gwarantujący trwałość i bezawaryjność przez długie lata) oraz gaźnikowy układ zasilania to cechy, przez które "serce" VFR było uwielbiane wśród motocyklistów.

W podwoziu nie znajdziemy nieszablonowych rozwiązań, tak jak ma to miejsce w jednostce napędowej, aczkolwiek nie można mu przez to niczego zarzucić. Amortyzację przedniego koła powierzono konwencjonalnemu widelcowi teleskopowego o masywnych, 43. mm lagach, które w 1994 roku otrzymały regulację napięcia wstępnego sprężyny. W zależności od roku produkcji na tyle motocykla znajdziemy dwustronny lub jednostronny (autorski Pro-Arm) wahacz z lekkich stopów aluminium, na którym osadzono pojedynczy element resorująco-tłumiący. Zawieszenie VFR 750 od zawsze było nastawione na kompromis pomiędzy komfortem niezbędnym do podróżowania, a namiastką "twardości", bez której wyjazdy na tor i sportowa jazda po górskich serpentynach nie miałaby racji bytu. Podobnie było z układem hamulcowym, który zapewniał znakomitą skuteczność i krótką drogę hamowania, mimo że w początkowych modelach nie był najlepszy w swojej klasie. Na przedniej osi zamontowano dwie tarcze o średnicy 296 mm i dwutłoczowe zaciski hydrauliczne, zaś na tylnej- zacisk jednotłoczkowy i tarczę o średnicy 240 mm. Taki zestaw dobrze sprawdzał się podczas jazdy torowej, a podczas normalnej eksploatacji posiadał duży "zapas" niezależnie od warunków na drodze.

W 1997 roku "750-tka" ustąpiła miejsce modelowi VFR 800, na co w dużej mierze wpłynął co raz większy nacisk konkurencji. Dwa lata przed zakończeniem produkcji na rynku pojawił się model GSX-R 750 ze stajni Suzuki, na którego tle VFR wypadało niekorzystnie. Dlatego Honda postanowiła skierować serię VFR bardziej w stronę szybkiej turystyki, tworząc tym samym najlepszy motocykl klasy GT w historii. Mimo mniejszej mocy i większej masy niż podobne maszyny konkurencyjnych marek, VFR przetrwało dzięki wysokiej jakości wykonania i stuprocentowej bezawaryjności, która jest nieodłącznym elementem każdego wyrobu Hondy.

Na koniec watro wspomnieć o sukcesach, jakie VFR 750 odniosło w wyścigach na całym świecie. Najważniejszymi z nich były: Transatlantic Challenge- 3 miejsce, Isle od Man TT- 2 miejsce w klasie F1 i Senior TT oraz wygrana w mistrzostwach AMA Camel Pro i AMA Grand International. Co ciekawe, każdy posiadacz bazowej wersji VTR mógł nabyć zestaw wyścigowy za równowartość 4000 dolarów, w którego skład wchodził m.in. układ wydechowy z tytanu.


VFR 750 F 100 km RC24 1986

W 1986 roku zadebiutowała pierwsza generacja sportowo-turystycznej Hondy VFR750 F. Motocykl jak na ówczesne czasy cechował się ciekawą linią nadwozia oraz wysokimi osiągami. Jednostka napędowa o pojemności niespełna 750 cm³ pozwalała rozpędzić się do prawie 220 km/h, co było imponującym wynikiem.

Silnik posiadał również innowacyjne rozwiązania, jak np. czujnik położenia wałka rozrządu. Jako że jest to jednoślad turystyczny producenci wyposażyli go w 20 litrowy zbiornik paliwa oraz pełne owiewki, gdzie szczególne uznanie budzi wysoka przednia szyba, świetnie chroniąca jeźdźca przed naporem powietrza. Jednokolorowe malowanie, wraz z kontrastującym kolorem obszernej kanapy tworzy miły dla oka efekt. Poprzez zastosowanie różnych rozmiarów kół i dobrego zawieszenia motocykl świetnie się prowadzi, co w połączeniu z wygodną pozycją za kierownicą daje świetny pojazd do pokonywania dużych dystansów.

zobacz części »

VFR 750 F 100 km RC24 1988

Druga generacja Hondy VFR750 F produkowana w latach 1988-1989 doczekała się wielu zmian. Widocznymi na pierwszy rzut oka modernizacjami są inne panele boczne, które umożliwiają łatwiejszy dostęp do silnika podczas serwisowania, oraz inny układ wydechowy, który nie tylko otrzymał inny wygląd, ale również emituje mniej szkodliwych spalin do środowiska.

Motocykl został również odchudzony, do czego przyczyniły się niektóre segmenty ramy wykonane z lekkich stopów aluminium. W konstrukcji również pachnie świeżością. Pojazd dostał ulepszony przedni widelec o powiększonej średnicy teleskopów i nowy system zapłonowy. Producenci również zdecydowali się na wprowadzenie takich samych rozmiarów felg, co w zamyśle miało zwiększyć wybór ogumienia oraz poprawić prowadzenie. Ciekawostką jest, że druga generacja 750-ki to pierwszy model z gamy VFR który nie był sprzedawany w USA.

zobacz części »

VFR 750 F 100 km RC36 1990

W kolejnej generacji Hondy VFR750 F producenci postanowili porzucić większość cech motocykla sportowego i położyli nacisk na jego turystyczne zastosowanie. W wyniku tego podnóżki kierowcy i pasażera zostały obniżone, a kanapa otrzymała nowy profil. Zabiegi te miały na celu poprawę komfortu jazdy oraz zmianę pozycji jeźdźca za kierownicą.

Gruntowne modernizacje zaszły także w konstrukcji jednośladu. Pojawił się jednoramienny wahacz który nieco zwiększył masę motocykla, ale poprawił obsługę tylnego koła. W związku z tą innowacją zupełnie zmieniła się geometria podwozia, użyto innego przedniego zawieszenia oraz zmniejszono profil ogumienia i poszerzono obręcze kół. Drobne zmiany zaszły również w wyglądzie jednośladu, które najbardziej widać po nowym dwuczłonowym przednim reflektorze. Nowa konstrukcja miała również wady. Głównym mankamentem była zmiana sposobu regulacji zaworów, która nie zdobyła uznania wśród motocyklistów.

zobacz części »

VFR 750 F 98 km RC36 1994

Nowa odsłona Hondy VFR750 F produkowanej w latach 1994-1997 przyniosła zmiany głównie w masie jednośladu. Poprzez odchudzenie układu wydechowego, przekonstruowanie przedniego zawieszenia, użycie lżejszych stopów przy produkcji wahacza oraz jednostki napędowej motocykl stracił na wadze ponad 10 kilogramów.

Do spadku masy przyczyniła się także nowa elektroniczna deska rozdzielcza, w której wyeliminowano linki prędkościomierza oraz obrotomierza. Poprzez te zabiegi producenci mogli pozwolić sobie na zwiększenie pojemności zbiornika paliwa o 2 litry. Wygląd motocykla uległ niewielkiej zmianie, który jak poprzednia odsłona był inspirowany krótkoseryjną sportową Hondą NR750, choć posiadał większe prześwity pomiędzy owiewkami.

zobacz części »

VFR 750 R 100 km RC30 1988

Honda VFR750 R produkowana w latach 1988-1993 przyniosła ze sobą zmiany nie tylko w nazewnictwie. Jednostka napędowa dzięki kilku modyfikacjom stała się bardziej elastyczna. Przyczyniły się do tego nowe wałki rozrządu, inne tłoki i układ wydechowy, a także zwiększone średnice zaworów ssących oraz podwyższony stopień sprężania.

Poza tym motocykl otrzymał zmodernizowane podwozie oraz układ hamulcowy ze sportowego jednośladu CBR1000 F. Producenci zmienili również konstrukcję nadwozia. Po podzieleniu owiewek na większą ilość segmentów, użytkownicy po wypadku mogli ograniczyć koszty naprawy i wymienić poszczególne plastiki. W modelu R pojawiła się także regulowana szyba, która zdobyła uznanie wśród motocyklistów.

zobacz części »

Posiadamy części do Honda VFR 750:

  • Honda VFR 750 F 100 km RC24 1986
  • Honda VFR 750 F 100 km RC24 1987
  • Honda VFR 750 F 100 km RC24 1988
  • Honda VFR 750 F 100 km RC24 1989
  • Honda VFR 750 F 100 km RC36 1990
  • Honda VFR 750 F 100 km RC36 1991
  • Honda VFR 750 F 100 km RC36 1992
  • Honda VFR 750 F 100 km RC36 1993
  • Honda VFR 750 F 98 km RC36 1994
  • Honda VFR 750 F 98 km RC36 1995
  • Honda VFR 750 F 98 km RC36 1996
  • Honda VFR 750 F 98 km RC36 1997
  • Honda VFR 750 R 100 km RC30 1988
  • Honda VFR 750 R 100 km RC30 1989-1993
  • Honda VFR 750 R 100 PS, 74 kW km 1990
  • Honda VFR 750 R 100 PS, 74 kW km 1991
  • Honda VFR 750 R 100 PS, 74 kW km 1992
  • Honda VFR 750 R 100 PS, 74 kW km 1993
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe