Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 161
-10%
329,42 zł
366,02 zł
Najniższa cena: 366,02 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 261 HH komplet - FA261HH
-10%
42,75 zł
47,50 zł
Najniższa cena: 47,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 42x54x11 - P40FORK455157
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901TM 10X1,25 kolor tytanowy - MCH901T
-5%
31,26 zł
32,90 zł
Najniższa cena: 32,90 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901CM 10X1,25 kolor stalowy chrom - MCH901C
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901SM 10X1,25 kolor czarny - MCH901S
-20%
568,80 zł
711,00 zł
Najniższa cena: 711,00 zł
dostawa 0 złZestaw napędowy Honda VFR 800 V-Tec 02-13 DID VX3 Sunstar - 50VX-VFR800 02-13 V-TEC
-20%
760,80 zł
951,00 zł
Najniższa cena: 951,00 zł
dostawa 0 złZestaw napędowy Honda VFR 800 V-Tec 02-13 DID ZVMX Sunstar - 50ZVMX-VFR800 02-13 V-TEC
-5%
549,57 zł
578,49 zł
Najniższa cena: 578,49 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa TRW Lucas MST 210 przód - MST210
28,87 zł
Filtr oleju Emgo - 10-82240
-20%
818,40 zł
1 023,00 zł
Najniższa cena: 1 023,00 zł
dostawa 0 złZestaw napędowy Honda VFR 800 V-Tec 02-13 DID ZVMX złoty Sunstar - 50ZVMX ZŁOTY-VFR800 02-13 V-TE
-5%
24,22 zł
25,50 zł
Najniższa cena: 25,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901GM 10X1,25 kolor złoty - MCH901G
-5%
31,26 zł
32,90 zł
Najniższa cena: 32,90 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901RM 10X1,25 kolor czerwony - MCH901R
-5%
24,22 zł
25,50 zł
Najniższa cena: 25,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901BM 10X1,25 podwójna niebieska - MCH901B
Posiadamy Części motocyklowe do Honda VFR 800
- Honda VFR 800 A ABS 2012
- Honda VFR 800 2007
- Honda VFR 800 A ABS 2007
- Honda VFR 800 2008
- Honda VFR 800 A ABS 2008
- Honda VFR 800 2009
- Honda VFR 800 A ABS 2009
- Honda VFR 800 2010
- Honda VFR 800 A ABS 2010
- Honda VFR 800 2005
- Honda VFR 800 F ABS 2014
- Honda VFR 800 F ABS 2017
- Honda VFR 800 F ABS 2018
- Honda VFR 800 A ABS 2011
- Honda VFR 800 A ABS 2013
- Honda VFR 800 F ABS 2015
- Honda VFR 800 F ABS 2016
- Honda VFR 800 F ABS 2019
- Honda VFR 800 F ABS 2020
- Honda VFR 800 2002
- Honda VFR 800 2003
- Honda VFR 800 2004
- Honda VFR 800 2006
- Honda VFR 800 A ABS 2002
- Honda VFR 800 A ABS 2003
- Honda VFR 800 A ABS 2004
- Honda VFR 800 A ABS 2005
- Honda VFR 800 A ABS 2006
- Honda VFR 800 FI 1998
- Honda VFR 800 FI 1999
- Honda VFR 800 FI Jubi Modell 1999
- Honda VFR 800 FI 2000
- Honda VFR 800 FI 2001
- Honda VFR 800 F ABS 2021
- Honda VFR 800 2011
- Honda VFR 800 V-Tec 2012
- Honda VFR 800 V-Tec 2013
- Honda VFR 800 F Interceptor ABS 2009
- Honda VFR 800 F Interceptor ABS 2008
- Honda VFR 800 F Interceptor ABS 2015
- Honda VFR 800 F Interceptor ABS 2014
- Honda VFR 800 F Interceptor 1999
- Honda VFR 800 F Interceptor 1998
- Honda VFR 800 F Interceptor 2000
- Honda VFR 800 F Interceptor 2001
- Honda VFR 800 F Interceptor 2002
- Honda VFR 800 F Interceptor 2003
- Honda VFR 800 F Interceptor 2004
- Honda VFR 800 F Interceptor 2005
- Honda VFR 800 F Interceptor 2006
- Honda VFR 800 F Interceptor 2007
- Honda VFR 800 F Interceptor 2008
- Honda VFR 800 F Interceptor 2009
- Honda VFR 800 FD Interceptor Deluxe ABS 2015
- Honda VFR 800 FD Interceptor Deluxe ABS 2014
Honda VFR 800
Honda VFR 800 to motocykl sportowo-turystyczny, produkowany przez japoński koncern od 1998 roku. Uniwersalny charakter jednośladu, ponadczasowy wygląd i dopracowana konstrukcja zwieńczona odpowiednim zapasem mocy tak przypadły do gustu motocyklistom, że model VFR 800 jest w sprzedaży do dziś.
Honda VFR 800 została wyposażona w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 781 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy z rozrządem DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez podwójny wałek rozrządu) został zapożyczony od modelu VF 800 Magna. Na pokładzie VFR 800 znajdziemy m.in. elektroniczny system wtrysku paliwa PGM-FI, sterowany komputerowo zapłon cyfrowy oraz elektryczny rozrusznik. Serce Hondy generuje moc maksymalną 105 KM i maksymalny moment obrotowy 75 Nm, co przy masie motocykla na poziomie 239 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) zapewnia dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 200 km/h. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą łańcucha napędowego typu O-ring, manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Do dyspozycji użytkowników oddano zbiornik paliwa o pojemności ponad 21. litrów, co przy średnim spalaniu na poziomie 5 l/100 kilometrów zagwarantuje ponad 400 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Szkieletem Hondy VFR 800 jest odlewana ciśnieniowo rama grzbietowa typu Diamond i jednostronny wahacz wleczony (oba podzespoły wykonano z lekkich stopów aluminium). Amortyzację kół powierzono widelcowi teleskopowemu HMAS (średnica lag - 43 mm) z bezstopniową regulacją napięcia wstępnego oraz centralnej kolumnie z amortyzatorem HMAS, który wyposażono w 7-stopniową regulację napięcia wstępnego sprężyny i bezstopniową regulację odbicia. O bezpieczeństwo podróżujących dbają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 256 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy (z tyłu). Na liście wyposażenia podstawowego Hondy VFR 800 widnieje również system ABS.