Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 1227
-15%
13,34 zł
15,70 zł
Najniższa cena: 15,70 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 112 Honda/Kawasaki/Polaris - HF112
(5)
24,28 zł
Łożysko SKF 6203 2RS
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
-10%
31,76 zł
35,29 zł
Najniższa cena: 35,29 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 38x44x24 - S410210012034
(1)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/9,5 - P40FORK455052
(3)
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN112 - KN-112
-5%
39,36 zł
41,43 zł
Najniższa cena: 41,43 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-903 - PPS-903
-5%
87,74 zł
92,36 zł
Najniższa cena: 92,36 zł
Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Tourmax CPK-108 - CPK-108
(3)
-5%
124,06 zł
130,59 zł
Najniższa cena: 130,59 zł
Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Tourmax CPK-901 - CPK-901
-20%
126,04 zł
157,55 zł
Najniższa cena: 157,55 zł
Łańcuch napędowy DID 520 106 otwarty z zapinką - DID520-106
(6)
31,71 zł
Łożysko 6303 2RS SKF - 6303 2RSH
-5%
82,56 zł
86,90 zł
Najniższa cena: 86,90 zł
Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCF-116 - BCF-116
(2)
Posiadamy Części motocyklowe do Honda XR 250
- Honda XR 250 R 1998
- Honda XR 250 R 1999
- Honda XR 250 R 2000
- Honda XR 250 R 2001
- Honda XR 250 R 2002
- Honda XR 250 R 2003
- Honda XR 250 R 2004
- Honda XR 250 R 1992
- Honda XR 250 R 1993
- Honda XR 250 R 1981
- Honda XR 250 R 1982
- Honda XR 250 R 1983
- Honda XR 250 R 1984
- Honda XR 250 R 1985
- Honda XR 250 R 1986
- Honda XR 250 R 1987
- Honda XR 250 R 1988
- Honda XR 250 R 1989
- Honda XR 250 R 1990
- Honda XR 250 R 1991
- Honda XR 250 R 1994
- Honda XR 250 R 1995
- Honda XR 250 R 1996
- Honda XR 250 R 1997
- Honda XR 250 L 1986
- Honda XR 250 L 1987
- Honda XR 250 L 1988
- Honda XR 250 L 1989
- Honda XR 250 L 1990
- Honda XR 250 L 1991
- Honda XR 250 L 1992
- Honda XR 250 L 1993
- Honda XR 250 L 1994
- Honda XR 250 R 1979
- Honda XR 250 R 1980
- Honda XR 250 L 1995
- Honda XR 250 L 1996
- Honda XR 250 L 1999
- Honda XR 250 L 2000
- Honda XR 250 L 2001
- Honda XR 250 L 2002
- Honda XR 250 L 2003
- Honda XR 250 L 2004
- Honda XR 250 L 1997
- Honda XR 250 L 1998
- Honda XR 250 Tornado 2015
- Honda XR 250 Tornado 2014
- Honda XR 250 Tornado 2013
- Honda XR 250 Tornado 2012
- Honda XR 250 Tornado 2011
- Honda XR 250 Tornado 2010
- Honda XR 250 Tornado 2009
- Honda XR 250 Tornado 2008
- Honda XR 250 Tornado 2007
- Honda XR 250 Tornado 2006
- Honda XR 250 Tornado 2005
- Honda XR 250 Tornado 2004
- Honda XR 250 Tornado 2003
- Honda XR 250 Tornado 2002
- Honda XR 250 Tornado 2001
Honda XR 250
Honda XR 250 to motocykl klasy cross (wersja R) lub enduro/dual sport (wersja L), produkowany przez japoński koncern w latach 1979-2005. Jego poprzednikiem był kultowy model XL 250, a następcą model CRF 250 X, który w niektórych krajach jest sprzedawany do dzisiaj.
Honda XR 250 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 249 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd SOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (średnica gardzieli - 30 mm), zapłon CDI i mechaniczny rozrusznik nożny (kickstarter). Serce modelu XR 250 generuje moc maksymalną 30 KM i maksymalny moment obrotowy 24,5 Nm, co przy tak niskiej masie motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Honda waży zaledwie 104 kilogramy - gwarantuje użytkownikom dynamiczne przyspieszenia i zapewnia prędkość maksymalną ponad 140 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Niska masa i dopracowana konstrukcja czterosuwu dały w efekcie niskie zużycie paliwa. Średnie spalanie na poziomie 4,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 9 litrów użytkownicy mogą pokonać 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Dzielność w terenie i komfort na asfaltowych drogach zapewnia optymalnie zestrojone zawieszenie. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy ze wspomaganiem pneumatycznym (średnica goleni - 41 mm), a z tyłu amortyzator olejowy wyposażony w regulację napięcia wstępnego sprężyny, odbicia i kompresji, który wraz z dwustronnym wahaczem wleczonym z lekkiego aluminium tworzy system Pro-Link. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 240 mm i zacisk dwutłoczkowy (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 220 mm i jednotłoczkowy zacisk hamulcowy (z tyłu).