Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
64,71 zł
Ściągacz M26x1.0 prawy
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
6,00 zł
Simmering 32x47x7 - 86850
119,00 zł
Manetki żelowe oryginał - 78102021000
56,25 zł
62,50 zł
Najniższa cena: 62,50 zł
Zębatka przód JT JTF1901.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF1901.13SC
59,95 zł
70,53 zł
Najniższa cena: 70,53 zł
Gąbkowy Filtr powietrza HifloFitro HFF 5018 - HFF5018
103,94 zł
Łożyska koła tył przód
Posiadamy Części motocyklowe do KTM SX-F 450
- KTM SX-F 450 2012
- KTM SX-F 450 2013
- KTM SX-F 450 4T Racing 2007
- KTM SX-F 450 4T Racing 2008
- KTM SX-F 450 4T Racing 2009
- KTM SX-F 450 4T Racing 2010
- KTM SX-F 450 4T Racing 2011
- KTM SX-F 450 4T Racing 2003
- KTM SX-F 450 4T Racing 2004
- KTM SX-F 450 4T Racing 2005
- KTM SX-F 450 4T Racing 2006
- KTM SX-F 450 i.e. 2014
- KTM SX-F 450 i.e. 2015
- KTM SX-F 450 i.e. 2016
- KTM SX-F 450 i.e. 2017
- KTM SX-F 450 Factory Edition i.e. 2017
- KTM SX-F 450 i.e. 2018
- KTM SX-F 450 i.e. 2019
- KTM SX-F 450 Herlings Replica i.e. 2019
- KTM SX-F 450 i.e. 2020
- KTM SX-F 450 i.e. 2021
- KTM SX-F 450 Cairoli i.e. 2020
- KTM SX-F 450 Factory Edition i.e. 2020
- KTM SX-F 450 i.e. 2022
- KTM SX-F 450 Preseries 2006
- KTM SX-F 450 Factory Edition Max Nagl 2010
- KTM SX-F 450 Factory Edition 2021
- KTM SX-F 450 Factory Edition 2013
- KTM SX-F 450 Factory Edition 2014
- KTM SX-F 450 Factory Edition 2012
- KTM SX-F 450 Factory Edition 2015
- KTM SX-F 450 Factory Edition 2016
- KTM SX-F 450 Factory Edition 2018
- KTM SX-F 450 Factory Edition 2019
- KTM SX-F 450 2010
- KTM SX-F 450 2009
- KTM SX-F 450 2008
- KTM SX-F 450 i.e. 2023
- KTM SX-F 450 2011
other_motorcycle_models
- KTM SX-F 250
- KTM SX-F 505
- KTM SX-F 350
- KTM Comet 50
- KTM WR 125
- KTM WR 250
- KTM WR 390
- KTM XC 450
- KTM Freeride 250
- KTM Freeride E 0
- KTM Rally 450
- KTM RC 125
- KTM RC 390
- KTM RC8 890
- KTM MS 50
- KTM RC8 1190
- KTM SC 620
- KTM TXC 400
- KTM MSS 50
- KTM TXC 620
- KTM Adventure 890
- KTM Adventure 390
- KTM Adventure 790
- KTM Adventure 990
- KTM Adventure 640
- KTM Super Adventure 1290
- KTM Super Duke 1290
- KTM Duke 390
- KTM Duke 250
- KTM Duke 790
- KTM Duke 890
- KTM Duke 125
- KTM GS 175
- KTM GS 420
- KTM GS 350
- KTM SMR 450
- KTM SMR 525
- KTM EGS 400
- KTM PL 80
- KTM PL 50
- KTM RXC-E 620
- KTM RXC-E 400
- KTM XCR-W 450
- KTM XCR-W 530
- KTM XC 300
- KTM XCW-E 250
- KTM XCW-E 300
- KTM XC 525
- KTM XC 65
KTM SX-F 450
SX-F 450 to najmocniejszy i najcięższy crossowy motocykl z oferty austriackiego koncernu KTM, stworzony dla doświadczonych zawodników do startów w zawodach klasy MX1.
Jednocylindrowy czterosuw został przeszczepiony z modelu enduro EXC 450, zwiększono mu moc oraz zmniejszono masę przez zastosowanie lżejszych podzespołów. W głowicy z dwoma wałkami rozrządu pracują zawory z nieziemsko wytrzymałego tytanu, a w zależności od roku produkcji do zasilania użyto tradycyjnego gaźnika lub nowoczesnego wtrysku paliwa. Fabryka z Mattighofen wykrzesała z pojemności 449 cm ³ moc ponad 53 KM, co w motocyklu o wadze 106 kilogramów robi oszałamiające wrażenie. Tym bardziej że moc oddawana jest w ekspresowym tempie i to przy każdej prędkości obrotowej silnika, dlatego nawet zawodowcy powinni rozważnie traktować manetkę gazu. Jednostka napędowa uruchamiana jest za pomocą rozrusznika elektrycznego, a za przeniesienie napędu zapewnia czterostopniowa skrzynia biegów współpracująca z hydraulicznym sprzęgłem.
SX-F 450 charakteryzuje się dużą stabilnością jazdy. Jest to zasługa optymalnego zestrojenia zawieszeń firmy White Power, zmniejszonych mas wirujących oraz specjalnej konstrukcji ramy ze stalowych rur molibdenowo-chromowych. Do maksimum ograniczono elastyczność skrętną i boczną tego zespołu, aczkolwiek nie zmniejszając elastyczności wzdłużnej.
W 2007 roku największy ówcześnie SXF doczekał się znaczących modernizacji. Nowe pokrywy silnika wykonane z magnezu oraz wahacz odlany z lekkich stopów aluminium pozwoliły uciąć kilka kilogramów, a układ hamulcowy marki Brembo stał się jeszcze skuteczniejszy. Dodatkowo seria SXF otrzymała nową stylistykę i malowanie nadwozia.
A jak ta maszyna radzi sobie na torze? Co prawda przez większe gabaryty nie jest tak żywiołowa jak "250-tka" z tej samej serii, aczkolwiek to cały czas ogromny rywal dla Hondy CRF, Kawasaki KX i Yamahy YZ. Dobre rozłożenie mas i przeniesienie środka ciężkości lekko do przodu sprawiły idealne zachowanie w szybkich zakrętach, także na prostych odcinkach przednie koło niechętnie odrywa się od ziemi. Duży skok zawieszeń, ogromna moc i ergonomiczna pozycja za kierownicą to kolejne mocne strony SX-F-a.