Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 126
-10%
13,23 zł
14,70 zł
Najniższa cena: 14,70 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 23x30x4 GY6 139QMB - S410420012005
-10%
87,21 zł
96,90 zł
Najniższa cena: 96,90 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 197 SFA HH (2 szt.) - SFA197HH
(5)
461,90 zł
Akumulator BS Battery litowo-jonowy ze wskaźnikiem 12V 3Ah BSLI-03 LiFePO4 - 360103
Posiadamy Części motocyklowe do Kymco Grand Dink 125
- Kymco Grand Dink 125 S 2011
- Kymco Grand Dink 125 i. 2012
- Kymco Grand Dink 125 2007
- Kymco Grand Dink 125 2008
- Kymco Grand Dink 125 S 2009
- Kymco Grand Dink 125 S 2010
- Kymco Grand Dink 125 2015
- Kymco Grand Dink 125 2016
- Kymco Grand Dink 125 G-Dink i. 2012
- Kymco Grand Dink 125 euro4 i. ABS 2017
- Kymco Grand Dink 125 euro4 i. ABS 2018
- Kymco Grand Dink 125 2002
- Kymco Grand Dink 125 2003
- Kymco Grand Dink 125 2004
- Kymco Grand Dink 125 2006
- Kymco Grand Dink 125 G-Dink i. 2013
- Kymco Grand Dink 125 G-Dink i. 2014
- Kymco Grand Dink 125 G-Dink i. 2015
- Kymco Grand Dink 125 G-Dink i. 2016
- Kymco Grand Dink 125 G-Dink i. 2017
- Kymco Grand Dink 125 euro4 i. ABS 2019
- Kymco Grand Dink 125 2001
- Kymco Grand Dink 125 2005
- Kymco Grand Dink 125 S i. 2011
- Kymco Grand Dink 125 S i. 2010
- Kymco Grand Dink 125 S i. 2009
Kymco Grand Dink 125
Kymco Grand Dink 125 to miejski maksiskuter z najpopularniejszej klasy pojemnościowej w Polsce, zaprezentowany na naszym rynku w 2011 roku. Solidna konstrukcja, duży komfort jazdy gwarantowany przez obszerną kanapę i szeroki podest na nogi, a także satysfakcjonujące osiągi czterosuwu - oto cechy, które zagwarantowały Grand Dink 125 duże uznanie wśród motocyklistów, którzy na co dzień pokonują zatłoczone miasto.
Kymco Grand Dink 125 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy cechuje się gaźnikowym układem zasilania, rozrządem SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), zapłonem CDI i dwoma rozrusznikami (elektrycznym i nożnym). Serce modelu Grand Dink 125 generuje moc maksymalną 12 KM przy 8500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 10,6 Nm przy 7000 obr./min, co pozwala na sprawne przyspieszenia w miejskich warunkach i jazdę z prędkością maksymalną 115 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy zapewniają bezawaryjną eksploatację przez długie lata. Na pokładzie Kymco znalazł się zbiornik paliwa o pojemności 9,6 litra, który przy spalaniu na poziomie 3 l/100 kilometrów zapewnia zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Kymco Grand Dink 125 opiera się na przestrzennej ramie z rur stalowych, która zapewnia dużą sztywność i stabilność podczas dynamicznej jazdy przez miejską dżunglę. Z przodu znajdziemy wentylowaną tarczę hamulcową z dwutłoczkowym zaciskiem hamulcowym i klasyczny widelec teleskopowy. Z tyłu zastosowano tarczę hamulcową, o mniejszej średnicy, z zaciskiem 1-tłoczkowym i dwa amortyzatory olejowe, które niestety nie otrzymały regulacji napięcia wstępnego sprężyny. Kymco Grand Dink 125 porusza się na 12 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-12 i 140/70-12.