Posiadamy Części motocyklowe do Kymco Top Boy 50
- Kymco Top Boy 50 Racer 2000
- Kymco Top Boy 50 Racer 2001
- Kymco Top Boy 50 Cross 2001
- Kymco Top Boy 50 Racer Exclusive 2001
- Kymco Top Boy 50 Cross 2002
- Kymco Top Boy 50 Racer 2002
- Kymco Top Boy 50 Cross 2004
- Kymco Top Boy 50 Cross 2006
- Kymco Top Boy 50 Cross 2000
- Kymco Top Boy 50 Racer Exclusive 2000
- Kymco Top Boy 50 Cross 2003
- Kymco Top Boy 50 Racer 2003
- Kymco Top Boy 50 Cross 2005
- Kymco Top Boy 50 Cobra 1997
- Kymco Top Boy 50 Cobra 1998
- Kymco Top Boy 50 Cobra 1999
- Kymco Top Boy 50 2000
- Kymco Top Boy 50 Cobra 2001
other_motorcycle_models
- Kymco Top Boy 100
- Kymco MXU 50
- Kymco MXU 150
- Kymco K-XCT 300
- Kymco ZX 50
- Kymco CK1 125
- Kymco Pulsar 125
- Kymco CV3 550
- Kymco Stryker II 125
- Kymco AK 550
- Kymco Dink 200
- Kymco Venox 250
- Kymco Dink 250
- Kymco Vitality 50
- Kymco Bet&Win 250
- Kymco New Dink 200
- Kymco New Dink 50
- Kymco X-Town 300
- Kymco X-Town 125
- Kymco Like 150
- Kymco Like 50
- Kymco Like II 50
- Kymco Like 125
- Kymco DT X360 125
- Kymco DT X360 350
- Kymco Like II 125
- Kymco Xciting 250
- Kymco Xciting 400
- Kymco Xciting 500
- Kymco Sting 50
- Kymco K-Pipe 125
- Kymco Grand Dink 50
- Kymco Grand Dink 125
- Kymco Dink 125
- Kymco Movie 150
- Kymco New Downtown 125
- Kymco New Downtown 350
- Kymco Super 9 50
- Kymco Super 8 50
- Kymco Super 8 150
- Kymco Super 8 125
- Kymco Quannon 150
- Kymco Grandvista 250
- Kymco Quannon 125
- Kymco MXU 375
- Kymco MXU 400
- Kymco MXU 550
- Kymco MXU 270
Kymco Top Boy 50
Kymco Top Boy 50 to kompaktowy skuter miejski o lekko terenowym zacięciu (kostkowe opony i osłona przedniego reflektora), produkowany przez tajwański koncern od 2006 roku. Top Boy 50 to zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencyjnych skuterów z najniższej klasy pojemnościowej. Nietypowy wygląd nie jest jednak jego jedyną zaletą. Kymco postawiło na wysoką jakość wykonania, bezawaryjną konstrukcję i same sprawdzone rozwiązania, co bardzo przypadło do gustu nastolatkom z całego świata. Do popularności modelu Top Boy 50 przyczyniła się również niska cena i znikome koszty eksploatacji.
Kymco Top Boy 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc można go prowadzić na podstawie prawa jazdy kategorii AM, karty motorowerowej lub dowodu osobistego. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI, sportowy układ wydechowy (montowany w standardzie) i dwa rozruszniki (nożny i elektryczny) - krótko mówiąc, to konstrukcja stworzona do tuningu mechanicznego. Niewielki singiel generuje moc maksymalną 5,1 KM przy 7000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 5,5 Nm przy 6500 obr./min, co umożliwia bardzo dynamiczne przyspieszenia i jazdę z prędkością maksymalną ponad 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych ograniczających v-max do ustawowej wartości 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni CVT, w której pracuje wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. Kymco Top Boy 50 posiada zbiornik paliwa o pojemności 5 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 3 l/100 kilometrów pozwala on na pokonanie ponad 150 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Kymco Top Boy 50 jest rama kołyskowa z rur stalowych, na której osadzono miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu zamontowano konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy dwa amortyzatory olejowe i mechaniczny hamulec bębnowy. Kymco Top Boy 50 porusza się na 10 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony typu dual-sport o rozmiarach 120/90-J10 i 130/90-J10 (przód/tył).