check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Filtry motocyklowe
Polaris Ranger 500

Jak dobrać filtr do mojego motocykla?

Przy wyborze filtra do motocykla zwróć uwagę na kilka podstawowych kwestii. Pozwoli ci to wybrać filtr o najlepszych właściwościach dla twojego stylu jazdy.

Czy filtry uniwersalne zastosuję do każdego motocykla?

W przypadku filtrów do motocykli możesz spotkać filtry przeznaczone ściśle do danego modelu, jak i oferowane do szerokiej gamy pojazdów. Nawet w tym drugim przypadku, lista motocykli, do których możesz zamontować dany filtr, jest ograniczona. Wpływają na to:

  • kształt i wymiary
  • mocowanie
  • łączenie

Pomijając choćby jeden z tych czynników, narazisz swój silnik i inne układy motocykla na zabrudzenie i tarcie, a przez to zgubne w skutkach uszkodzenia.

Czy mogę wymienić standardowy filtr na nietypowy?

Standardowy, dobrej jakości filtr spełni swoją rolę przy typowej jeździe. Jeśli jednak chcesz poprawić parametry pracy filtra, możesz wykorzystać te z nietypowego materiału. Materiały syntetyczne czy gąbka zapewnią tu lepszą filtrację, niż bawełna czy papier, o ile wybierzesz dobrej jakości zamienniki o sprawdzonych właściwościach. Pamiętaj też, że niektóre filtry są przygotowane pod konkretne parametry jazdy. Filtry sportowe sprawdzą się przy agresywnej jeździe, ale już w mieście nie dadzą oczekiwanych efektów mimo częstszej konserwacji. 

Jak zamontować i zadbać o filtr motocyklowy?

Żaden filtr motocyklowy nie spełni swojej roli, jeśli go odpowiednio nie zamontujesz i nie zadbasz o jego działanie. Każdy filtr ma pod tym kątem swoje wymagania, z którymi warto, byś zapoznał się już przy jego zakupie.

Wymień filtr według zaleceń producenta motocykla i filtra

Typowa wymiana filtra jest względnie prosta, o ile dokonasz ją ściśle według zaleceń producentów motocykla i filtra. Zasadniczo przyjmuje się, że:

  • filtr powietrza warto wymienić co rok lub po przejechaniu 6-12 tys. kilometrów
  • filtr paliwa warto wymienić co 1-2 lata lub po przejechaniu 10-15 tys. kilometrów
  • filtr oleju warto wymienić co rok lub po przejechaniu 10 tys. kilometrów

Pamiętaj, że to, kiedy wymienić filtr do motocykla, zależy od materiału, płynu, a także użytkowania motocykla. W efekcie, w twoim przypadku te liczby mogą być wyraźnie inne. Do mocowania nierzadko przydadzą ci się specjalne narzędzia do filtrów. Przed wymianą zwróć uwagę na czynności, które przygotują motocykl i filtr do wymiany. Niektóre filtry będą wymagały nie tylko nowych uszczelnień, ale też nałożenia specjalnego płynu wstępnie przygotowującego filtr do pracy.

Jak dbać o filtr motocyklowy?

Po wyborze i mocowaniu, o filtr w motocyklu będziesz też musiał dbać. Przykładowo, filtry powietrza warto wyczyścić po jeździe w warunkach narażających filtr na duże zabrudzenie. Niektóre filtry musisz też okresowo konserwować, by usunąć brud i nasączyć dedykowanym płynem. W końcu, dla dobrej pracy filtra zadbaj o jakość czyszczonych płynów. Korzystaj z paliwa i powietrza wysokiej jakości i nie dopuść, by pojawiły się w nich zabrudzenia.

Płyny stosowane w Polaris Ranger 500 zapewniają mu sprawną pracę silnika, swobodę ruchu, zmniejszają tarcie oraz czyszczą i chłodzą układ. Ale stanie się tak tylko, jeśli te płyny będą odpowiednio czyste. Zadbaj o to i zwróć uwagę na filtry motocyklowe. Wybierając wysokiej jakości, standardowe filtry do motocykla, Polaris Ranger 500 odwdzięczy ci się sprawną pracą mechanizmów przy typowym użytkowaniu. Wymieniając je na wyższej jakości zamienniki, Polaris Ranger 500 da ci frajdę z jazdy w nietypowych warunkach bez obaw o uszkodzenia silnika i innych układów. Pamiętaj o regularnej kontroli i konserwacji filtrów oraz ich wymianie zgodnie z zaleceniem producenta.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 30
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha  - HF303 -15%

27,37 zł

32,20 zł

Najniższa cena: 32,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303

stars    (57)
Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

stars    (57)
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing  - HF303RC -15%

38,00 zł

44,70 zł

Najniższa cena: 44,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing - HF303RC

stars    (57)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Filtr oleju MIW Meiwa H1013 HF303 - H1013
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris  - HF303C -15%

44,00 zł

51,76 zł

Najniższa cena: 51,76 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C

stars    (57)
Filtr oleju K&N KN303C chromowany - KN-303C
Filtr oleju HifloFiltro HF 198  - HF198 -15%

34,51 zł

40,60 zł

Najniższa cena: 40,60 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 198 - HF198

Filtr oleju Ison 303 HF303 - ISON 303
Filtr oleju Athena FFP008 (HF303) - FFP008 -10%

22,05 zł

24,50 zł

Najniższa cena: 24,50 zł

Filtr oleju Athena FFP008 (HF303) - FFP008

stars    (57)
Filtr oleju K&N KN198 - KN-198
Filtr oleju Twin Air - 140017 -5%

21,85 zł

23,00 zł

Najniższa cena: 23,00 zł

Filtr oleju Twin Air - 140017

Filtr oleju Twin Air - 140016 -5%

34,09 zł

35,88 zł

Najniższa cena: 35,88 zł

Filtr oleju Twin Air - 140016

Gąbkowy filtr powietrza Twin Air - 156146FR -5%

76,86 zł

80,91 zł

Najniższa cena: 80,91 zł

Gąbkowy filtr powietrza Twin Air - 156146FR

Filtr oleju Athena FFP026 - FFP026 -10%

45,14 zł

50,16 zł

Najniższa cena: 50,16 zł

Filtr oleju Athena FFP026 - FFP026

Filtr oleju PC Racing PCS1 nierdzewny - PCS1
Gąbkowy filtr powietrza Twin Air - 156146P -5%

194,73 zł

204,98 zł

Najniższa cena: 204,98 zł

Gąbkowy filtr powietrza Twin Air - 156146P

Filtr oleju Mahle OC575 - OC 575

46,84 zł

Niedostępny

Filtr oleju Mahle OC575 - OC 575

stars    (4)
Filtr powietrza produkt OEM

118,99 zł

Niedostępny

Filtr powietrza produkt OEM

Filtr powietrza K&N PL-5008 Polaris - PL-5008

293,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Filtr powietrza K&N PL-5008 Polaris - PL-5008

Posiadamy Filtry motocyklowe do Polaris Ranger 500

  • Polaris Ranger 500 4x4 2004
  • Polaris Ranger 500 6x6 2004
  • Polaris Ranger 500 4x4 2006
  • Polaris Ranger 500 2x4 2007
  • Polaris Ranger 500 2x4 2008
  • Polaris Ranger 500 EFI HO 2010
  • Polaris Ranger 500 4x4 EFI 2011
  • Polaris Ranger 500 EFI Crew 2011
  • Polaris Ranger 500 4x4 EFI 2012
  • Polaris Ranger 500 EFI Crew 2012
  • Polaris Ranger 500 4x4 EFI 2007
  • Polaris Ranger 500 4x4 EFI 2008
  • Polaris Ranger 500 4x4 EFI 2009
  • Polaris Ranger 500 2x4 2004
  • Polaris Ranger 500 2x4 2005
  • Polaris Ranger 500 4x4 2005
  • Polaris Ranger 500 6x6 2005
  • Polaris Ranger 500 2x4 2006
  • Polaris Ranger 500 4x4 EFI 2010
  • Polaris Ranger 500 4x4 Crew 2013
  • Polaris Ranger 500 4x4 EFI 2013
  • Polaris Ranger 500 4x4 2002
  • Polaris Ranger 500 4x4 2003
  • Polaris Ranger 500 6x6 2002
  • Polaris Ranger 500 6x6 2003
  • Polaris Ranger 500 4x4 EFI 2017
  • Polaris Ranger 500 2x4 2000
  • Polaris Ranger 500 2x4 2001
  • Polaris Ranger 500 2x4 2002
  • Polaris Ranger 500 2x4
  • Polaris Ranger 500 6x6 2001
  • Polaris Ranger 500 6x6 2000
  • Polaris Ranger 500 2x4 2009
  • Polaris Ranger 500 2x4 2010
  • Polaris Ranger 500 2x4 2011
  • Polaris Ranger 500 2x4 2013
  • Polaris Ranger 500 2x4 2012
  • Polaris Ranger 500 2x4 2019
  • Polaris Ranger 500 2x4 2020
  • Polaris Ranger 500 Serie 10
  • Polaris Ranger 500 4x4 1999
  • Polaris Ranger 500 4x4 2001
  • Polaris Ranger 500 4x4 2000
  • Polaris Ranger 500 4x4 EFI 2019
  • Polaris Ranger 500 4x4 EFI 2006
  • Polaris Ranger 500 4x4 EFI 2022
  • Polaris Ranger 500 4x4 EFI 2021
  • Polaris Ranger 500 4x4 EFI 2020
  • Polaris Ranger 500 4x4 EFI 2018

other_motorcycle_models