check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Ducati Multistrada 950

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 0

Wystąpił problem, spróbuj za chwilę.

Spróbuj ponownie

Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Multistrada 950

  • Ducati Multistrada 950 ABS 2017
  • Ducati Multistrada 950 ABS 2018
  • Ducati Multistrada 950 Touring ABS 2017
  • Ducati Multistrada 950 Touring ABS 2018
  • Ducati Multistrada 950 ABS 2019
  • Ducati Multistrada 950 ABS 2020
  • Ducati Multistrada 950 S ABS 2019
  • Ducati Multistrada 950 S Touring ABS 2019
  • Ducati Multistrada 950 S ABS 2020
  • Ducati Multistrada 950 S Touring ABS 2020
  • Ducati Multistrada 950 S SW koła szprychowe ABS 2019
  • Ducati Multistrada 950 S SW koła szprychowe ABS 2020
  • Ducati Multistrada 950 SW koła szprychowe ABS 2018
  • Ducati Multistrada 950 S SW koła szprychowe ABS 2021
  • Ducati Multistrada 950 ABS 2021
  • Ducati Multistrada 950 S ABS 2021

Inne modele

Ducati Multistrada 950

Części motocyklowe

Ducati Multistrada 950 to kompaktowy motocykl turystyczny, który wszedł do oferty bolońskiej marki w 2017 roku i z marszu stał się jednym z najchętniej wybieranych jednośladów w swoim segmencie. Nie jest przypadkiem, że włoskie maszyny jednego z najbardziej utytułowanych producentów znajdują miłośników na całym świecie, a ich popularność stale rośnie. Mocna jednostka napędowa, oryginalne rozwiązania, dbałość o bezpieczeństwo podróżujących, dopracowane podwozie i niepowtarzalny design czynią z "małej" Multistrady idealnego kompana każdej przygody, zarówno tych przeżywanych na długich wyprawach, jak i na co dzień.

Nie od dziś wiadomo, że włoskie motocykle w dużej mierze przyciągają swoich nabywców wyrafinowanym wyglądem. Model 950 nawiązuje stylistyką do większych członków gamy, nie tracąc przy tym pięknej linii nadwozia i kompaktowych rozmiarów. Motocykl prezentuje się niezwykle lekko jak na swój segment, a podwójne przednie reflektory o agresywnym wyglądzie dodają mu temperamentu.

Multistrada 950 została wyposażona w chłodzoną cieczą, dwucylindrową jednostkę napędową z charakterystycznym dla Ducati rozrządem desmodromicznym o pojemności skokowej 937 cm³. Silnik w układzie V (typ L) o wdzięcznej nazwie Testastretta 11º generuje moc maksymalną 113 KM przy 9 000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 96 Nm. Niska masa własna motocykla (209 kilogramów ze wszystkimi płynami) pozwala, aby takie osiągi gwarantowały naprawdę dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 220 km/h. W połączeniu z hydraulicznie sterowanym, wielotarczowym sprzęgłem i manualną skrzynią biegów o sześciu optymalnie dobranych przełożeniach zapewnia przyjemność eksploatacji niezależnie do pokonywanego terenu. Na uwagę zasługuje również zbiornik paliwa o pojemności 20 litrów, który podczas zrównoważonej eksploatacji zapewnia zasięg ponad 400 kilometrów na jednym tankowaniu.

Użytkownicy, którzy nabyli Multistradę z myślą o naprawdę dużych przebiegach nie będą zawiedzeni. Wytrzymałość podzespołów i długie okresy pomiędzy serwisami (co 15 000 kilometrów serwis olejowy, a co 30 000 kilometrów regulacja luzu zaworowego) z pewnością będą przyjemnym dodatkiem do turystycznych możliwości motocykla.

Szkieletem Multistrady 950, tak jak w przypadku innych współcześnie produkowanych motocykli Ducati, jest kratownicowa rama z rur stalowych, która stanowi idealne oparcie dla konstrukcji podwozia, zapewniając mu odpowiednią sztywność. Amortyzacją kół o rozmiarze 19 i 17 cali zajmuje się masywny widelec teleskopowy typu Upside-down (średnica lag to aż 48 mm) oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca oparta na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Oba komponenty zawieszenia zostały wyposażone w pełen zakres regulacji (mechanicznej), dając użytkownikom możliwość dopasowania jego charakterystyki do bieżącego obciążenia i pokonywanej trasy.

Wyhamowanie pojazdu powierzono niezastąpionemu duetowi- markom Brembo i Bosch. Od pierwszej pochodzą wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 i 265 mm (dwie większe z przodu, jedna mniejsza z tyłu) oraz czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne Monobloc montowane przy przednim kole i dwutłoczkowy zacisk pływający zainstalowany z tyłu. Układ hamulcowy został doposażony docenionym przez miłośników Ducati przciwpoślizgowym systemem ABS firmy Bosch, który znacząco podnosi poziom bezpieczeństwa jazdy w nagłych sytuacjach lub podczas niesprzyjających warunków pogodowych. ABS współpracuje z jednostką IMU (nadzorującą pracę wszystkich systemów poprawiających bezpieczeństwo jazdy), a także działa w pochyleniu na zakrętach.

Na pokładzie Multistrady 950 znajdziemy szereg przydatnych systemów elektronicznych, które znamy m.in. z większego modelu 1260. W skład wyposażenia standardowego wchodzą: kontrola trakcji (Ducati Traction Control), regulowane przepustnice Ride-by-Wire z ośmioma trybami pracy, system ułatwiający poruszanie się po górskim terenie (Vehicle Hold Control) oraz wyświetlacz w technologii LED, będący czytelnym i łatwym w obsłudze źródłem informacji o motocyklu. Za dopłatą użytkownicy będą mogli doposażyć się w alarm, system medialny DMS oraz system DQS (Ducati Quick Shift), który umożliwi zmianę przełożeń bez użycia sprzęgła i zamykania przepustnicy.

Ducati Multistrada 950 to doskonała propozycja dla osób, które chciałyby nabyć jeden motocykl o szerokim wachlarzu zastosowań. Długie podróże po asfaltowych drogach, jazda w lekkim terenie czy codzienna eksploatacja w zatłoczonym mieście- żadna z tych aktywności nie będzie dla małej Multistrady problemem, zapewniając użytkownikom maksimum satysfakcji z pokonywanej trasy.