Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
19,21 zł
22,60 zł
Najniższa cena: 22,60 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 157 krótki Beta/KTM/Polaris - HF157
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN155 - KN-155
140,31 zł
175,39 zł
Najniższa cena: 175,39 zł
Łańcuch napędowy DID 520 118 otwarty z zapinką - DID520-118
55,85 zł
62,05 zł
Najniższa cena: 62,05 zł
Zębatka przód JT JTF1902.15RB, 15z rozmiar 520 z tłumikiem drgań - JTF1902.15RB
238,48 zł
298,10 zł
Najniższa cena: 298,10 zł
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 118 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-118
503,22 zł
559,13 zł
Najniższa cena: 559,13 zł
dostawa 0 złAkumulator żelowy 12V 8.6 Ah YUASA YTZ10S
129,08 zł
143,42 zł
Najniższa cena: 143,42 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR897.50, 50z rozmiar 520 - JTR897.50
349,20 zł
436,50 zł
Najniższa cena: 436,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 116 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID520VX3G&B-116ZB
Posiadamy Części motocyklowe do KTM SMC 690
- KTM SMC 690 R Supermoto 2012
- KTM SMC 690 Supermoto 2008
- KTM SMC 690 Supermoto 2009
- KTM SMC 690 Supermoto 2010
- KTM SMC 690 Supermoto 2011
- KTM SMC 690 R Supermoto 2013
- KTM SMC 690 R Supermoto ABS 2014
- KTM SMC 690 R Supermoto ABS 2015
- KTM SMC 690 R Supermoto ABS 2016
- KTM SMC 690 R Supermoto ABS 2017
- KTM SMC 690 R Supermoto ABS 2019
- KTM SMC 690 R Supermoto ABS 2020
- KTM SMC 690 R ABS 2021
- KTM SMC 690 R Supermoto ABS 2018
- KTM SMC 690 R ABS 2019
- KTM SMC 690 R Supermoto ABS 2023
- KTM SMC 690 R Supermoto ABS 2022
other_motorcycle_models
- KTM SMC 660
- KTM SMC 625
- KTM Comet 50
- KTM WR 125
- KTM WR 250
- KTM WR 390
- KTM XC 450
- KTM Freeride 250
- KTM Freeride E 0
- KTM Rally 450
- KTM RC 125
- KTM RC 390
- KTM RC8 890
- KTM MS 50
- KTM RC8 1190
- KTM SC 620
- KTM TXC 400
- KTM MSS 50
- KTM TXC 620
- KTM Adventure 890
- KTM Adventure 390
- KTM Adventure 790
- KTM Adventure 990
- KTM Adventure 640
- KTM Super Adventure 1290
- KTM Super Duke 1290
- KTM Duke 390
- KTM Duke 250
- KTM Duke 790
- KTM Duke 890
- KTM Duke 125
- KTM GS 175
- KTM GS 420
- KTM GS 350
- KTM SMR 450
- KTM SMR 525
- KTM EGS 400
- KTM PL 80
- KTM PL 50
- KTM RXC-E 620
- KTM RXC-E 400
- KTM XCR-W 450
- KTM XCR-W 530
- KTM XC 300
- KTM XCW-E 250
- KTM XCW-E 300
- KTM XC 525
- KTM XC 65
- KTM XC 85
KTM SMC 690
Mimo, że miano motocykli dual-sportowych zostało przypisane maszynom wykazującym się dzielnością w terenie i na asfalcie, to SMC 690 również nijako pasuje do tej kategorii. Bowiem jak inaczej określić jednoślad który idealnie sprawdzi się podczas codziennych dojazdów do pracy, a w wolnym czasie pozwoli na szaleństwa na torze. Zatem jeśli jazdę w miejskim zgiełku zakwalifikujemy do dyscypliny sportowej, to SMC pokaże nam zupełnie inne oblicze tego segmentu motocykli.
Największe supermoto od KTM-a napędza sprawdzony i dopracowany silnik LC4. Znany z innych modeli austriackiego koncernu (np. 690 Enduro i 690 Duke) czterosuwowy singiel generuje moc 63 KM i maksymalny moment 64 Nm. W maszynie ważącej jedynie 150 kilogramów gwarantuje to ponadprzeciętne przyspieszenia i zadowalające osiągi. SMC zasilany jest przez elektroniczny system wtrysku paliwa marki Keihin, z kolei za przeniesienie napędu odpowiada sześciostopniowa skrzynie biegów. Jednostka oddaje moc liniowo, została bowiem przystosowana do codziennej eksploatacji, nie oznacza to jednak że za sterami zawiewa nudą. Gdy zaczniemy wkręcać KTM-a na obroty z radością pokaże on swoje drugie oblicze, a precyzyjna przekładnia zacznie działać w swoim naturalnym środowisku.
W SMC nie zabrakło także klasycznych rozwiązań i podzespołów typowych dla "pomarańczowych". Rama kratownicowa została wykonana ze stalowych rur molibdenowo-chromowych, a zawieszenia typu Upside-down i Monoshock o dużym skoku pochodzą od topowej firmy White Power. Klasyczne 17 calowe felgi zostały obute w genialne opony Pirelli Dragon Supercorsa, dające całkowitą kontrolę nad motocyklem i zdumiewającą przyczepność.
Jednym z najważniejszych czynników segmentu supermoto, pozwalającym na sto procent wykorzystać potencjał zawieszenia, dobrze zestrojonego silnika i umiejętności kierowcy, jest ostry układ hamulcowy. Producenci z Mattighofen doskonale o tym wiedzą, dlatego zainstalowane w SMC 690 "heble" od Brembo to produkt z najwyższej półki. Przednia tarcza o średnicy 300 mm współpracuje z cztero tłoczkowym zaciskiem typu Monoshock gwarantując fenomenalne działanie, ponadto układ został wyposażony w przewody w stalowym oplocie. W 2014 roku Austriacy wyposażyli SMC w układ z systemem ABS, co w segmencie supermoto było dość kontrowersyjnym posunięciem. Jednakże konstruktorzy podeszli do zadania z rozwagą i przygotowali specjalną wersję przystosowaną do charakterystyki motocykla. System działa jedynie na przednie koło, dzięki czemu zwiększono bezpieczeństwo jazdy w złych warunkach nie zabierając kierowcom radości ze ślizgania i innych sztuczek.
Co prawda SMC 690 nie może się równać z topowymi "450-kami" zaprojektowanymi do jazdy po torze, jednakże Austriacy mieli co do niego inne plany i w zupełności nie jest to jego wada. Celowo został on "ucywilizowany", tak aby sprostać komfortowej codziennej eksploatacji bez konieczności ciągłego serwisowania, jak ma to miejsce w przypadku wyżyłowanych jednostek. Dlatego wyposażono go w wałek wyrównoważający tłumiący drgania ogromnego singla i nieco powiększony zbiornik paliwa. Produkowany od 11 lat SMC to naprawdę udany pojazd który w tygodniu grzecznie zawiezie do pracy, a w weekendy na górskich serpentynach czy krętym torze zdetronizuje każdy motocykl.