Przełączniki zespolone motocyklowe
Can-Am Spyder 990
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Can-Am Spyder 990
- Can-Am Spyder 990 SE5 Roadster 2008
- Can-Am Spyder 990 SM5 Roadster 2008
- Can-Am Spyder 990 SE5 Roadster 2009
- Can-Am Spyder 990 SM5 Roadster 2009
- Can-Am Spyder 990 RS Roadster 2010
- Can-Am Spyder 990 RSS Special Edition 2010
- Can-Am Spyder 990 RT 2010
- Can-Am Spyder 990 RT Techno 2010
- Can-Am Spyder 990 RTS Special Edition 2010
- Can-Am Spyder 990 RS Roadster 2011
- Can-Am Spyder 990 RSS Special Edition 2011
- Can-Am Spyder 990 RT 2011
- Can-Am Spyder 990 RT Limited 2011
- Can-Am Spyder 990 RT Techno 2011
- Can-Am Spyder 990 RTS Special Edition 2011
- Can-Am Spyder 990 RS Roadster 2012
- Can-Am Spyder 990 RSS Special Edition 2012
- Can-Am Spyder 990 RT 2012
- Can-Am Spyder 990 RT Limited 2012
- Can-Am Spyder 990 RT Techno 2012
- Can-Am Spyder 990 RTS Special Edition 2012
- Can-Am Spyder 990 RS Roadster 2013
- Can-Am Spyder 990 RSS Special Edition 2013
- Can-Am Spyder 990 RT 2013
- Can-Am Spyder 990 RT Limited 2013
- Can-Am Spyder 990 RTS Special Edition 2013
- Can-Am Spyder 990 ST 2013
- Can-Am Spyder 990 ST Limited 2013
- Can-Am Spyder 990 STS Special Edition 2013
- Can-Am Spyder 990 RS Roadster 2014
- Can-Am Spyder 990 RSS Special Edition 2014
- Can-Am Spyder 990 RT 2014
- Can-Am Spyder 990 RT Limited 2014
- Can-Am Spyder 990 RTS Special Edition 2014
- Can-Am Spyder 990 ST 2014
- Can-Am Spyder 990 STS Special Edition 2014
- Can-Am Spyder 990 ST Limited 2014
- Can-Am Spyder 990 RS Roadster 2015
- Can-Am Spyder 990 RSS 2015
- Can-Am Spyder 990 RSS Special Edition 2015
- Can-Am Spyder 990 ST 2015
- Can-Am Spyder 990 ST Limited 2015
- Can-Am Spyder 990 STS 2015
- Can-Am Spyder 990 STS Special Edition 2015
- Can-Am Spyder 990 RS Roadster 2016
- Can-Am Spyder 990 RSS 2016
- Can-Am Spyder 990 STS 2016
other_motorcycle_models
- Can-Am Spyder 1330
- Can-Am Spyder 1000
- Can-Am Maverick 700
- Can-Am Rally 200
- Can-Am Commander 700
- Can-Am Commander 800
- Can-Am Commander 1000
- Can-Am Renegade 800
- Can-Am Renegade 1000
- Can-Am Renegade 850
- Can-Am Renegade 650
- Can-Am Renegade 500
- Can-Am Renegade 570
- Can-Am DS 250
- Can-Am Renegade 70
- Can-Am DS 70
- Can-Am Renegade 110
- Can-Am Maverick 1000
- Can-Am Maverick 800
- Can-Am Traxter 450
- Can-Am Traxter 1000
- Can-Am Traxter 650
- Can-Am Maverick 900
- Can-Am Ryker 900
- Can-Am Ryker 600
- Can-Am Defender 650
- Can-Am Defender 450
- Can-Am Defender 1000
- Can-Am Defender 800
- Can-Am Outlander 850
- Can-Am Outlander 800
- Can-Am Outlander 500
- Can-Am Outlander 650
- Can-Am Outlander 1000
- Can-Am Outlander 570
- Can-Am Outlander 450
- Can-Am Outlander 400
- Can-Am Mavercik 1000
- Can-Am Mavercik 900
- Can-Am Rally 175
- Can-Am Traxter 800
- Can-Am Traxter 500
- Can-Am Quest 90
- Can-Am Quest 50
- Can-Am Quest 500
- Can-Am DS 90
- Can-Am DS 50