Przełączniki zespolone motocyklowe
Can-Am Spyder 1000
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Can-Am Spyder 1000
- Can-Am Spyder 1000 RS Roadster 2011
- Can-Am Spyder 1000 RSS Roadster 2011
- Can-Am Spyder 1000 RT Roadster 2011
- Can-Am Spyder 1000 RT Techno Roadster 2011
- Can-Am Spyder 1000 RTS Roadster 2011
- Can-Am Spyder 1000 RS Roadster 2012
- Can-Am Spyder 1000 RT Roadster 2012
- Can-Am Spyder 1000 RTS Roadster 2012
- Can-Am Spyder 1000 RT Limited Roadster 2012
- Can-Am Spyder 1000 RSS Roadster 2012
- Can-Am Spyder 1000 RT Techno Roadster 2012
- Can-Am Spyder 1000 RT Roadster 2010
- Can-Am Spyder 1000 RT Techno Roadster 2010
- Can-Am Spyder 1000 RTS Roadster 2010
- Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat 2010
- Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat 2011
- Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat 2012
- Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat 2013
- Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat ABS 2014
- Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat ABS 2015
- Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat ABS 2016
- Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna 2010
- Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna 2011
- Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna 2012
- Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna 2013
- Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna ABS 2014
- Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna ABS 2015
- Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna ABS 2016
- Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat 2010
- Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat 2011
- Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat 2012
- Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat 2013
- Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat ABS 2014
- Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat ABS 2015
- Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat ABS 2016
- Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 skrzynia manualna 2010
- Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 skrzynia manualna 2011
- Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 skrzynia manualna 2012
- Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 ABS skrzynia manualna 2014
- Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 ABS skrzynia manualna 2015
- Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 ABS skrzynia manualna 2016
- Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadsterpół-automat 2010
- Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Techno pół-automat 2010
- Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadsterpół-automat 2011
- Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Techno pół-automat 2011
- Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Limited pół-automat 2012
- Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Techno pół-automat 2012
- Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadsterpół-automat 2013
- Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Limited pół-automat 2013
- Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster skrzynia manualna 2010
- Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster Techno skrzynia manualna 2010
- Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster skrzynia manualna 2011
- Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster Techno skrzynia manualna 2011
- Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster skrzynia manualna 2012
- Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster Techno skrzynia manualna 2012
- Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster skrzynia manualna 2013
- Can-Am Spyder 1000 RTS SE5 Roadster pół-automat 2010
- Can-Am Spyder 1000 RTS SE5 Roadster pół-automat 2011
- Can-Am Spyder 1000 RTS SE5 Roadster pół-automat 2012
- Can-Am Spyder 1000 RTS SE5 Roadster pół-automat 2013
- Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Roadster pół-automat ABS 2014
- Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Roadster pół-automat ABS 2015
- Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Roadster pół-automat ABS 2016
- Can-Am Spyder 1000 ST SM5 skrzynia manualna 2013
- Can-Am Spyder 1000 ST SM5 skrzynia manualna ABS 2014
- Can-Am Spyder 1000 ST SM5 skrzynia manualna ABS 2015
- Can-Am Spyder 1000 ST SM5 skrzynia manualna ABS 2016
- Can-Am Spyder 1000 STS SE5 pół-automat 2013
- Can-Am Spyder 1000 STS SE5 Limited pół-automat 2013
- Can-Am Spyder 1000 STS SE5 pół-automat ABS 2014
- Can-Am Spyder 1000 STS SE5 Limited pół-automat ABS 2014
- Can-Am Spyder 1000 STS SE5 pół-automat ABS 2015
- Can-Am Spyder 1000 STS SE5 Limited pół-automat ABS 2015
- Can-Am Spyder 1000 STS SE5 pół-automat ABS 2016
- Can-Am Spyder 1000 STS SE5 Limited pół-automat ABS 2016
- Can-Am Spyder 1000 STS SM5 skrzynia manualna ABS 2014
- Can-Am Spyder 1000 STS SM5 skrzynia manualna ABS 2015
- Can-Am Spyder 1000 STS SM5 skrzynia manualna ABS 2016
- Can-Am Spyder 1000 RTS SM5 2010
- Can-Am Spyder 1000 RTS SM5 2011
- Can-Am Spyder 1000 RTS SM5 2012
- Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 2013
- Can-Am Spyder 1000 RTS SM5 2013
- Can-Am Spyder 1000 ST SE5 2013
- Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Limited 2013
- Can-Am Spyder 1000 STS SM5 2013
- Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Limited 2014
- Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Limited 2015
- Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 Limited 2015
- Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Limited 2016
- Can-Am Spyder 1000 RTS SM6 2014
other_motorcycle_models
- Can-Am Spyder 1330
- Can-Am Spyder 990
- Can-Am Maverick 700
- Can-Am Rally 200
- Can-Am Commander 700
- Can-Am Commander 800
- Can-Am Commander 1000
- Can-Am Renegade 800
- Can-Am Renegade 1000
- Can-Am Renegade 850
- Can-Am Renegade 650
- Can-Am Renegade 500
- Can-Am Renegade 570
- Can-Am DS 250
- Can-Am Renegade 70
- Can-Am DS 70
- Can-Am Renegade 110
- Can-Am Maverick 1000
- Can-Am Maverick 800
- Can-Am Traxter 450
- Can-Am Traxter 1000
- Can-Am Traxter 650
- Can-Am Maverick 900
- Can-Am Ryker 900
- Can-Am Ryker 600
- Can-Am Defender 650
- Can-Am Defender 450
- Can-Am Defender 1000
- Can-Am Defender 800
- Can-Am Outlander 850
- Can-Am Outlander 800
- Can-Am Outlander 500
- Can-Am Outlander 650
- Can-Am Outlander 1000
- Can-Am Outlander 570
- Can-Am Outlander 450
- Can-Am Outlander 400
- Can-Am Mavercik 1000
- Can-Am Mavercik 900
- Can-Am Rally 175
- Can-Am Traxter 800
- Can-Am Traxter 500
- Can-Am Quest 90
- Can-Am Quest 50
- Can-Am Quest 500
- Can-Am DS 90
- Can-Am DS 50