check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Can-Am Spyder 1000

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Can-Am Spyder 1000 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Can-Am Spyder 1000 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Can-Am Spyder 1000

  • Can-Am Spyder 1000 RS Roadster 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RSS Roadster 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RT Roadster 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RT Techno Roadster 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RTS Roadster 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RS Roadster 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RT Roadster 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RTS Roadster 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RT Limited Roadster 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RSS Roadster 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RT Techno Roadster 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RT Roadster 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RT Techno Roadster 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RTS Roadster 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat 2013
  • Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat ABS 2014
  • Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat ABS 2015
  • Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat ABS 2016
  • Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna 2013
  • Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna ABS 2014
  • Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna ABS 2015
  • Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna ABS 2016
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat 2013
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat ABS 2014
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat ABS 2015
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat ABS 2016
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 skrzynia manualna 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 skrzynia manualna 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 skrzynia manualna 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 ABS skrzynia manualna 2014
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 ABS skrzynia manualna 2015
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 ABS skrzynia manualna 2016
  • Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadsterpół-automat 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Techno pół-automat 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadsterpół-automat 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Techno pół-automat 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Limited pół-automat 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Techno pół-automat 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadsterpół-automat 2013
  • Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Limited pół-automat 2013
  • Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster skrzynia manualna 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster Techno skrzynia manualna 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster skrzynia manualna 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster Techno skrzynia manualna 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster skrzynia manualna 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster Techno skrzynia manualna 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster skrzynia manualna 2013
  • Can-Am Spyder 1000 RTS SE5 Roadster pół-automat 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RTS SE5 Roadster pół-automat 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RTS SE5 Roadster pół-automat 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RTS SE5 Roadster pół-automat 2013
  • Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Roadster pół-automat ABS 2014
  • Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Roadster pół-automat ABS 2015
  • Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Roadster pół-automat ABS 2016
  • Can-Am Spyder 1000 ST SM5 skrzynia manualna 2013
  • Can-Am Spyder 1000 ST SM5 skrzynia manualna ABS 2014
  • Can-Am Spyder 1000 ST SM5 skrzynia manualna ABS 2015
  • Can-Am Spyder 1000 ST SM5 skrzynia manualna ABS 2016
  • Can-Am Spyder 1000 STS SE5 pół-automat 2013
  • Can-Am Spyder 1000 STS SE5 Limited pół-automat 2013
  • Can-Am Spyder 1000 STS SE5 pół-automat ABS 2014
  • Can-Am Spyder 1000 STS SE5 Limited pół-automat ABS 2014
  • Can-Am Spyder 1000 STS SE5 pół-automat ABS 2015
  • Can-Am Spyder 1000 STS SE5 Limited pół-automat ABS 2015
  • Can-Am Spyder 1000 STS SE5 pół-automat ABS 2016
  • Can-Am Spyder 1000 STS SE5 Limited pół-automat ABS 2016
  • Can-Am Spyder 1000 STS SM5 skrzynia manualna ABS 2014
  • Can-Am Spyder 1000 STS SM5 skrzynia manualna ABS 2015
  • Can-Am Spyder 1000 STS SM5 skrzynia manualna ABS 2016
  • Can-Am Spyder 1000 RTS SM5 2010
  • Can-Am Spyder 1000 RTS SM5 2011
  • Can-Am Spyder 1000 RTS SM5 2012
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 2013
  • Can-Am Spyder 1000 RTS SM5 2013
  • Can-Am Spyder 1000 ST SE5 2013
  • Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Limited 2013
  • Can-Am Spyder 1000 STS SM5 2013
  • Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Limited 2014
  • Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Limited 2015
  • Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 Limited 2015
  • Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Limited 2016
  • Can-Am Spyder 1000 RTS SM6 2014

other_motorcycle_models