Nadwozie motocykla - części
Can-Am Spyder 1000
Co można zyskać przy zastosowaniu niestandardowych elementów nadwozia?
Elementy nadwozia motocykla są prostym sposobem na dostosowanie swojego pojazdu do własnych potrzeb. I nie chodzi tu tylko o indywidualny styl. Dzięki rozmaitym elementom możesz poprawić komfort i bezpieczeństwo preferowanej przez ciebie jazdy w określonych warunkach.
Wzmocnienie ochrony mechanizmu w szczególnych sytuacjach
Nietypowe elementy nadwozia mogą zwiększyć ochronę danego mechanizmu w szczególnych sytuacjach. Niestandardowe, wzmocnione osłony, a nawet całe zbiorniki, koła czy lusterka skutecznie stawią czoło czynnikom niespotykanym przy typowej jeździe motocyklem. Te elementy sprawdzą się na torze czy w terenie, a nie zawsze wpłyną na styl jednośladu.
Dodatki do motocykla rozszerzają zastosowanie pojazdu
Kolejną grupą są dodatki, które poprawią ci komfort i bezpieczeństwo jazdy. Dzięki dodatkowym crash-padom czy handbarom zabezpieczysz motocykl przed skutkami upadku. Podobny efekt dadzą ci gmole czy praktyczne bagażniki. W ich przypadku, możesz zresztą połączyć dodatkowe funkcje z wpływem na styl pojazdu.
Elementy nadwozia dla podkreślenia stylu
Nie da się jednak ukryć, że wielu użytkowników modyfikuje wykorzystuje elementy nadwozia motocykla by urozmaicić jego kształty i styl. Na rynku znajdziesz więc nietypowe lusterka, uchwyty czy nawet plastiki, które wyróżnią twój jednoślad czy quad spośród podobnych bez wpływu na bezpieczeństwo i komfort jazdy.
Na co zwracać uwagę przy wyborze elementów nadwozia?
Pośród elementów nadwozia znajdziesz te przygotowane ściśle pod dany model jednośladu, jak i względnie uniwersalne. Jak wybrać element nadwozia do swojego motocykla? Warto tu kierować się kilkoma wskazówkami:
Pamiętaj po co zmieniasz dany element
Chcesz poprawić wygląd motocykla? A może chodzi ci o poprawę jazdy w ciężkich warunkach? Niewiele części nadwozia połączy te dwie kwestie. Zwróć uwagę na ich jakość i materiały, by te zapewniły ci odpowiednią ochronę na dłuższy czas.
Dobierz elementy według określonych wymiarów i parametrów
Wiele elementów nadwozia jest przygotowanych pod konkretne motocykle. Nie jest to jednak norma. Przed wyborem przygotuj wymiary i inne ważne parametry elementu, który chcesz wymienić. Ważne jest zwłaszcza jego mocowanie, by nowa część utrzymała swoją pozycję względem motocykla nawet podczas agresywnej jazdy.
Uważaj na normy prawne dotyczące elementów nadwozia
To zaskakujące, jak wiele części nadwozia pojazdów ma swoje ograniczenia prawne. Nietypowe elementy nadwozia mogą cię niemile zaskoczyć podczas kontroli na drodze lub w warsztacie. Przy wyborze zwróć więc uwagę, czy dany produkt jest homologowany do jazdy po drogach publicznych i spełnia wymagane tam normy.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
469,00 zł
Uniwersalny deflektor MRA turystyczny typ XCTA 16x36 bezbarwny - 4025066125036
429,00 zł
Uniwersalny deflektor MRA Sportowy typ XCSA 9x26 przyciemniany - 4025066139361
469,00 zł
Uniwersalny deflektor MRA turystyczny typ XCTA 16x36 przyciemniany - 4025066125043
939,00 zł
Szyba motocyklowa MRA CAN AM Spyder 1000 09-14 typ XCTM przyciemniana - 4025066129140
939,00 zł
Szyba motocyklowa MRA CAN AM Spyder 1000 09-14 typ XCTM przeźroczysta - 4025066129133
739,00 zł
Szyba motocyklowa MRA CAN AM Spyder 1000 09-14 typ VTM przyciemniana - 4025066120406
739,00 zł
Szyba motocyklowa MRA CAN AM Spyder 1000 09-14 typ VTM przeźroczysta - 4025066120390
Posiadamy Nadwozie motocykla - części do Can-Am Spyder 1000
- Can-Am Spyder 1000 RS Roadster 2011
- Can-Am Spyder 1000 RSS Roadster 2011
- Can-Am Spyder 1000 RT Roadster 2011
- Can-Am Spyder 1000 RT Techno Roadster 2011
- Can-Am Spyder 1000 RTS Roadster 2011
- Can-Am Spyder 1000 RS Roadster 2012
- Can-Am Spyder 1000 RT Roadster 2012
- Can-Am Spyder 1000 RTS Roadster 2012
- Can-Am Spyder 1000 RT Limited Roadster 2012
- Can-Am Spyder 1000 RSS Roadster 2012
- Can-Am Spyder 1000 RT Techno Roadster 2012
- Can-Am Spyder 1000 RT Roadster 2010
- Can-Am Spyder 1000 RT Techno Roadster 2010
- Can-Am Spyder 1000 RTS Roadster 2010
- Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat 2010
- Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat 2011
- Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat 2012
- Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat 2013
- Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat ABS 2014
- Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat ABS 2015
- Can-Am Spyder 1000 RS SE5 pół-automat ABS 2016
- Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna 2010
- Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna 2011
- Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna 2012
- Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna 2013
- Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna ABS 2014
- Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna ABS 2015
- Can-Am Spyder 1000 RS SM5 skrzynia manualna ABS 2016
- Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat 2010
- Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat 2011
- Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat 2012
- Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat 2013
- Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat ABS 2014
- Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat ABS 2015
- Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 pół-automat ABS 2016
- Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 skrzynia manualna 2010
- Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 skrzynia manualna 2011
- Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 skrzynia manualna 2012
- Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 ABS skrzynia manualna 2014
- Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 ABS skrzynia manualna 2015
- Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 ABS skrzynia manualna 2016
- Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadsterpół-automat 2010
- Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Techno pół-automat 2010
- Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadsterpół-automat 2011
- Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Techno pół-automat 2011
- Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Limited pół-automat 2012
- Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Techno pół-automat 2012
- Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadsterpół-automat 2013
- Can-Am Spyder 1000 RT SE5 Roadster Limited pół-automat 2013
- Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster skrzynia manualna 2010
- Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster Techno skrzynia manualna 2010
- Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster skrzynia manualna 2011
- Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster Techno skrzynia manualna 2011
- Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster skrzynia manualna 2012
- Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster Techno skrzynia manualna 2012
- Can-Am Spyder 1000 RT SM5 Roadster skrzynia manualna 2013
- Can-Am Spyder 1000 RTS SE5 Roadster pół-automat 2010
- Can-Am Spyder 1000 RTS SE5 Roadster pół-automat 2011
- Can-Am Spyder 1000 RTS SE5 Roadster pół-automat 2012
- Can-Am Spyder 1000 RTS SE5 Roadster pół-automat 2013
- Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Roadster pół-automat ABS 2014
- Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Roadster pół-automat ABS 2015
- Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Roadster pół-automat ABS 2016
- Can-Am Spyder 1000 ST SM5 skrzynia manualna 2013
- Can-Am Spyder 1000 ST SM5 skrzynia manualna ABS 2014
- Can-Am Spyder 1000 ST SM5 skrzynia manualna ABS 2015
- Can-Am Spyder 1000 ST SM5 skrzynia manualna ABS 2016
- Can-Am Spyder 1000 STS SE5 pół-automat 2013
- Can-Am Spyder 1000 STS SE5 Limited pół-automat 2013
- Can-Am Spyder 1000 STS SE5 pół-automat ABS 2014
- Can-Am Spyder 1000 STS SE5 Limited pół-automat ABS 2014
- Can-Am Spyder 1000 STS SE5 pół-automat ABS 2015
- Can-Am Spyder 1000 STS SE5 Limited pół-automat ABS 2015
- Can-Am Spyder 1000 STS SE5 pół-automat ABS 2016
- Can-Am Spyder 1000 STS SE5 Limited pół-automat ABS 2016
- Can-Am Spyder 1000 STS SM5 skrzynia manualna ABS 2014
- Can-Am Spyder 1000 STS SM5 skrzynia manualna ABS 2015
- Can-Am Spyder 1000 STS SM5 skrzynia manualna ABS 2016
- Can-Am Spyder 1000 RTS SM5 2010
- Can-Am Spyder 1000 RTS SM5 2011
- Can-Am Spyder 1000 RTS SM5 2012
- Can-Am Spyder 1000 RSS SM5 2013
- Can-Am Spyder 1000 RTS SM5 2013
- Can-Am Spyder 1000 ST SE5 2013
- Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Limited 2013
- Can-Am Spyder 1000 STS SM5 2013
- Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Limited 2014
- Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Limited 2015
- Can-Am Spyder 1000 RSS SE5 Limited 2015
- Can-Am Spyder 1000 ST SE5 Limited 2016
- Can-Am Spyder 1000 RTS SM6 2014
other_motorcycle_models
- Can-Am Spyder 1330
- Can-Am Spyder 990
- Can-Am Maverick 700
- Can-Am Rally 200
- Can-Am Commander 700
- Can-Am Commander 800
- Can-Am Commander 1000
- Can-Am Renegade 800
- Can-Am Renegade 1000
- Can-Am Renegade 850
- Can-Am Renegade 650
- Can-Am Renegade 500
- Can-Am Renegade 570
- Can-Am DS 250
- Can-Am Renegade 70
- Can-Am DS 70
- Can-Am Renegade 110
- Can-Am Maverick 1000
- Can-Am Maverick 800
- Can-Am Traxter 450
- Can-Am Traxter 1000
- Can-Am Traxter 650
- Can-Am Maverick 900
- Can-Am Ryker 900
- Can-Am Ryker 600
- Can-Am Defender 650
- Can-Am Defender 450
- Can-Am Defender 1000
- Can-Am Defender 800
- Can-Am Outlander 850
- Can-Am Outlander 800
- Can-Am Outlander 500
- Can-Am Outlander 650
- Can-Am Outlander 1000
- Can-Am Outlander 570
- Can-Am Outlander 450
- Can-Am Outlander 400
- Can-Am Mavercik 1000
- Can-Am Mavercik 900
- Can-Am Rally 175
- Can-Am Traxter 800
- Can-Am Traxter 500
- Can-Am Quest 90
- Can-Am Quest 50
- Can-Am Quest 500
- Can-Am DS 90
- Can-Am DS 50