Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 298
-15%
11,62 zł
13,67 zł
Najniższa cena: 13,67 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 185 Aprilia/BMW/Peugeot - HF185
(5)
11,11 zł
Klosz kierunkowskazu przód tył JMP
-5%
130,53 zł
137,40 zł
Najniższa cena: 137,40 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV
-10%
147,72 zł
164,13 zł
Najniższa cena: 164,13 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH
(2)
25,04 zł
Łożysko 6003 2RS SKF - 6003 2RSH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
107,68 zł
119,64 zł
Najniższa cena: 119,64 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 V (2 szt.) - FA209/2V
(2)
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
-5%
124,14 zł
130,67 zł
Najniższa cena: 130,67 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 672 SH (2 szt.) - MCB672SH
-10%
307,48 zł
341,64 zł
Najniższa cena: 341,64 zł
dostawa 0 złAkumulator 12V 14 Ah Yuasa Yumicron YB14L-A2
(2)
Posiadamy Części motocyklowe do BMW C1 125
- BMW C1 125 2000
- BMW C1 125 2001
- BMW C1 125 ABS 2001
- BMW C1 125 2002
- BMW C1 125 ABS 2002
- BMW C1 125 2003
- BMW C1 125 ABS 2003
- BMW C1 125 2004
- BMW C1 125 ABS 2004
- BMW C1 125 ABS 2000
Inne modele
- BMW C1 200
- BMW K 1100
- BMW C 400
- BMW F 900
- BMW R 51/2 500
- BMW R 3 300
- BMW R 6 600
- BMW R 52 500
- BMW K 1600
- BMW R 850
- BMW F 850
- BMW R 18 1800
- BMW F 750
- BMW G 310
- BMW M 1000
- BMW S 1000
- BMW CE 0
- BMW C 650
- BMW G 650
- BMW F 650 800
- BMW F 650
- BMW F 800
- BMW R 17 750
- BMW R 23 250
- BMW R 16 750
- BMW R 20 200
- BMW R 71 750
- BMW R 11 750
- BMW R Nine T 1200
- BMW K 1200
- BMW R 1200
- BMW R 1250
- BMW R 12 750
- BMW F 700
- BMW R 80 800
- BMW R 65 650
- BMW R 1100
- BMW R 25 250
- BMW R 1200 GS
- BMW R 1150
- BMW R 75 750
- BMW R 60 600
- BMW R 51 500
- BMW R 45 450
- BMW R 26 250
- BMW R 100 1000
- BMW K 1300
- BMW K 75 750
- BMW R 900
BMW C1 125
BMW C1 125 to zdecydowanie jeden z najbardziej nietypowych motocykli w historii całej motoryzacji. Jednoosobowy skuter miejski wyposażony w dach i pasy bezpieczeństwa, dzięki którym można się nim poruszać bez kasku motocyklowego, zagwarantowało mu pierwsze miejsce na listach jednośladowych dziwolągów.
BMW C1 125 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa, zapłon BMS i elektryczny rozrusznik. Serce nietypowego modelu C1 125 generuje moc maksymalną 15 KM przy 9259 obr./min i maksymalny moment obrotowy 12 Nm przy 6500 obr./min, co przy masie 202 kilogramów (na mokro) pozwala na jazdę z prędkością maksymalną prawie 105 km/h. Ze względu na swoją konstrukcją, skuter BMW nie jest demonem prędkości i przyspieszenia, jednak do sprawnego poruszania się w mieście takie osiągi w zupełności wystarczą. Moc i moment trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Na pokładzie BMW C1 125 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 9,5 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 3,3 l/100 kilometrów zapewni on zasięg prawie 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
BMW C1 125 otrzymało wydajny układ hamulcowy i miękko zestrojone zawieszenie, które zapewnia komfort podróżowania po miejskich arteriach. Z przodu znajdziemy autorskie zawieszenie Telelever i jedną tarczę o średnicy 220 mm z dwutłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zamontowano klasyczne amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego i wentylowaną tarczę o średnicy 225 mm z zaciskiem 1-tłoczkowym. BMW C1 125 porusza się na aluminiowych felgach o średnicy 13 i 12 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-13 i 140/70-12 (przód/tył).