Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 188
24,28 zł
Łożysko SKF 6203 2RS
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-20%
333,20 zł
416,50 zł
Najniższa cena: 416,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 110 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID520VX3G&B-110ZB
(3)
-20%
311,60 zł
389,50 zł
Najniższa cena: 389,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 110 X-Ring otwarty z zapinką - DID520VX3-110
-20%
335,55 zł
419,44 zł
Najniższa cena: 419,44 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 110 X-Ring G&B otwarty z zapinką złoty - DID520VX3G&B-110
(3)
-5%
15,50 zł
16,32 zł
Najniższa cena: 16,32 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia Tourmax 2 szt - CIR-1/2
49,37 zł
Zestaw naprawczy linki JMP
-20%
222,31 zł
277,89 zł
Najniższa cena: 277,89 zł
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 110 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-110
(2)
-5%
133,75 zł
140,79 zł
Najniższa cena: 140,79 zł
Membrana przepustnicy gaźnikowej Tourmax Yamaha - VCC-250
-10%
264,35 zł
293,72 zł
Najniższa cena: 293,72 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy JT 520X1R3 110 X-Ring otwarty z zakuwką i zapinką - JTC520X1R3-110DL
-20%
495,39 zł
619,24 zł
Najniższa cena: 619,24 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 ZVMX 110 X-Ring G&G otwarty z zakuwką złoty - DID520ZVMXG&G-110
(2)
-15%
162,49 zł
191,16 zł
Najniższa cena: 191,16 zł
Łańcuch napędowy RK 520 H 110 otwarty z zapinką złoty - GB520H-110-CL
-20%
447,84 zł
559,80 zł
Najniższa cena: 559,80 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 ZVMX 110 X-Ring otwarty z zakuwką - DID520ZVMX-110
(2)
-15%
388,16 zł
456,66 zł
Najniższa cena: 456,66 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy RK 520 XSO2 110 RX-Ring otwarty z zakuwką czerwony - RT520XSO2-110-CLF
Posiadamy Części motocyklowe do BMW F 650 ST
- BMW F 650 ST 1997
- BMW F 650 ST 1998
- BMW F 650 ST 1999
BMW F 650 GS Dakar
BMW F 650 GS Dakar to motocykl klasy ADV (turystyczne enduro), produkowany przez niemiecki koncern od 2005 roku. Stworzony do jazdy po wyboistych szlakach, piaszczystych plażach i górskich wąwozach, a także codziennego przemieszczania się po betonowej dżungli - model F 650 GS sprawdzi się wszędzie. Bynajmniej nie są to puste słowa. To opinia wyrobiona przez tysiące użytkowników na całym świecie, którzy sprawdzili BMW w najcięższych warunkach drogowych.
BMW F 650 GS Dakar zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 652 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą dwóch wałków rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa współpracujący z komputerem pokładowym i suchą miskę olejową (system smarowania silnika). Serce modelu F 650 GS Dakar generuje moc maksymalną prawie 50 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 60 Nm przy 4800 obr./min, co pozwala na dość dynamiczne przyspieszenia i jazdę z prędkością maksymalną 170 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i sprzęgła wielotarczowego. BMW cechuje się niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie na poziomie 3,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności ponad 17 litrów użytkownicy dysponują zasięgiem prawie 500 kilometrów na jednym tankowaniu.
BMW F 650 GS Dakar posiada optymalnie zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z osiągami i masą motocykla (na sucho tylko 177 kilogramów). Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy (lagi o średnicy 41. mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 300 mm z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym. Z tyłu zamontowano centralny amortyzator z hydrauliczną regulacją napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, a także tarczę o średnicy 240 mm i 1-tłoczkowy zacisk hamulcowy. BMW F 650 GS Dakar porusza się na szprychowych felgach o średnicy 21. i 17. cali, które obuto w opony dual-sportowe o rozmiarach 90/90-21 i 130/80-17 (przód/tył).