Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 137
-10%
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
(6)
-5%
120,93 zł
127,29 zł
Najniższa cena: 127,29 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 585 SH (2 szt.) - MCB585SH
111,66 zł
Filtr oleju S&S Cycle czarny - 31-4101A
-10%
341,01 zł
378,90 zł
Najniższa cena: 378,90 zł
dostawa 0 złKomplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - P400195600833
128,40 zł
Filtr oleju S&S Cycle chrom - 31-4102A
979,56 zł
Akumulator litowo-jonowy 12V 7 Ah Skyrich YTX20L z wskaźnikiem naładowania - HJTX20HQ-FP
-10%
818,51 zł
909,45 zł
Najniższa cena: 909,45 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa EBC pływająca MD 719 RS prawa przód - MD719RS
146,67 zł
Uszczelniacz zębatki S&S Cycle - 31-4060
Posiadamy Części motocyklowe do Buell S3 1200
- Buell S3 1200 Thunderbolt 2000
- Buell S3 1200 Thunderbolt 2001
- Buell S3 1200 Thunderbolt 2002
- Buell S3 1200 Thunderbolt 1996
other_motorcycle_models
- Buell S3 1000
- Buell S3 1200 Thunderbolt
- Buell S3T 1200
- Buell S3T 1200 Thunderbolt
- Buell S2 1200
- Buell X1W 1200
- Buell XB9R 1000
- Buell RS 1200
- Buell RSS 1200
- Buell BLAST 500
- Buell Blast Low 500
- Buell XBRR 1340
- Buell XB12X 1200
- Buell X1 1200
- Buell S1 1000
- Buell S1 1200
- Buell S2T 1200
- Buell R 1125
- Buell XB9R 900
- Buell XB12S 1200
- Buell XB12STT 1200
- Buell XB12Ss 1200
- Buell XB9S 900
- Buell XB12Scg 1200
- Buell XB12R 1200
- Buell CR 1125
- Buell XB9R 1000 Firebolt
- Buell Black Lightning 1190
- Buell SX 1190
- Buell RX 1190
- Buell RS 1190
- Buell XB12SX 1200
- Buell M2 1200
- Buell XB12X 1200 Ulysses
- Buell XB9SX 1000 Lightning CityX
- Buell XB9S 1000 Lightning
- Buell XB12S 1200 Lightning
- Buell XB12R 1200 Firebolt
- Buell X1 1200 Lightning
- Buell XB12Ss 1200 Lightning Long
- Buell XB12XT 1200 Ulysses
- Buell XB12STT 1200 Lightning Super TT
- Buell 1200 Lightning Long
Buell S3 1200 Thunderbolt
Buell S3 1200 Thunderbolt to motocykl sportowo-turystyczny produkowany przez amerykański koncern z siedzibą w Wisconsin w latach 1997-1999. Wygodna pozycja za kierownicą, silnik V2 z Harleya-Davidsona o fenomenalnych osiągach i rasowym brzmieniu oraz podwozie pozwalające na szybką jazdę to tylko kilka cech modelu S3 1200 Thunderbolt, dzięki którym zdobył popularność zarówno w USA, jak i krajach europejskich.
Buell S3 1200 Thunderbolt został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 1203 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy cechuje się rozrządem OHV (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą popychaczy - hydraulicznych, samonastawnych), elektronicznym systemem wtrysku paliwa (korpus przepustnicy - 43 mm), elektronicznym zapłonem i rozrusznikiem elektrycznym. Serce modelu S3 1200 Thunderbolt generuje moc maksymalną 101 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 90 Nm przy 5500 obr./min. Przy masie własnej na poziomie 219 kilogramów (na sucho, bez paliwa i płynów eksploatacyjnych) pozwala to na dynamiczne przyspieszenie i jazdę z prędkością maksymalną 200 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, sprzęgła wielotarczowego i paska napędowego z kevlaru. Na pokładzie Buella S3 1200 Thunderbolt znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 20,4 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 5,2 l/100 kilometrów zapewnia on zasięg prawie 400 kilometrów na jednym tankowaniu, co zdecydowanie zachęca do dłuższych podróży.
Szkieletem Buella S3 1200 Thunderbolt jest kratownicowa rama grzbietowa z rur stalowych i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Aby kierowca mógł cieszyć się precyzyjnym prowadzeniem i komfortowym pokonywaniem dużych dystansów amerykańscy konstruktorzy zastosowali optymalnie zestrojone zawieszenie marki Showa. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy upside-down z regulacją tłumienia kompresji i odbicia (średnica lag - 40 mm, skok - 120 mm), a z tyłu pojedynczy amortyzator hydrauliczny z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia kompresji (zamontowany pod silnikiem, skok - 116 mm). Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 340 mm i 6-tłoczkowy zacisk hamulcowy (z przodu) oraz nieco mniejsza, bo 230 mm tarcza z zaciskiem 2-tłoczkowym (z tyłu). Buell S3 1200 Thunderbolt porusza się na 3-ramiennych felgach odlanych z aluminium o średnicy 17 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 ZR17 i 170/60 ZR17 (przód/tył).