Części motocyklowe
Buell XB9S 1000 Lightning
Wybierz rocznik
Usuń motocykl
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 305
-5%
83,41 zł
87,80 zł
Najniższa cena: 87,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009
(11)
-10%
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
(6)
-10%
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140
(1)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
328,54 zł
365,04 zł
Najniższa cena: 365,04 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS
(23)
-10%
134,23 zł
149,14 zł
Najniższa cena: 149,14 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 140 HH (2 szt.) - FA140HH
(1)
-10%
765,67 zł
850,74 zł
Najniższa cena: 850,74 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14H-BS
-5%
120,93 zł
127,29 zł
Najniższa cena: 127,29 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 585 SH (2 szt.) - MCB585SH
Posiadamy Części motocyklowe do Buell XB9S 1000 Lightning
- Buell XB9S 1000 Lightning 2006
- Buell XB9S 1000 Lightning 2007
- Buell XB9S 1000 Lightning i.e. 2003
- Buell XB9S 1000 Lightning i.e. 2004
other_motorcycle_models
- Buell XB9S 900
- Buell XB9SX 1000 Lightning CityX
- Buell S2 1200
- Buell X1W 1200
- Buell XB9R 1000
- Buell S3T 1200
- Buell RS 1200
- Buell S3 1200
- Buell RSS 1200
- Buell BLAST 500
- Buell Blast Low 500
- Buell XBRR 1340
- Buell XB12X 1200
- Buell X1 1200
- Buell S1 1000
- Buell S1 1200
- Buell S2T 1200
- Buell R 1125
- Buell XB9R 900
- Buell XB12S 1200
- Buell XB12STT 1200
- Buell XB12Ss 1200
- Buell S3 1000
- Buell XB12Scg 1200
- Buell XB12R 1200
- Buell CR 1125
- Buell XB9R 1000 Firebolt
- Buell Black Lightning 1190
- Buell SX 1190
- Buell RX 1190
- Buell RS 1190
- Buell XB12SX 1200
- Buell M2 1200
- Buell XB12X 1200 Ulysses
- Buell XB12S 1200 Lightning
- Buell XB12R 1200 Firebolt
- Buell X1 1200 Lightning
- Buell S3T 1200 Thunderbolt
- Buell S3 1200 Thunderbolt
- Buell XB12Ss 1200 Lightning Long
- Buell XB12XT 1200 Ulysses
- Buell XB12STT 1200 Lightning Super TT
- Buell 1200 Lightning Long
Buell XB9S 1000 Lightning
Buell XB9S 1000 Lightning to motocykl klasy naked produkowany przez amerykańską marką z Wisconsin w latach 2003-2007. Nowoczesna konstrukcja, szereg aluminiowych komponentów (w tym rama mieszcząca zbiornik paliwa i wahacz) i rasowy silnik V2 prosto z fabryki Harleya-Davidsona - oto cechy nietypowego “golasa”, który zdobył popularność zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w krajach europejskich.
Buell XB9S 1000 Lightning został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym (kąt rozwidlenia cylindrów - 45 stopni) o pojemności skokowej 984. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd OHV (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą popychaczy hydraulicznych, samonastawnych), elektroniczny system wtrysku paliwa, rozrusznik elektryczny i elektroniczny zapłon. Charakterny v-twin generuje moc maksymalną 84,2 KM przy 7400 obr./min i maksymalny moment obrotowy 85,6 Nm przy 5600 obr./min, co przy masie własnej na poziomie zaledwie 175 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) pozwala na bardzo dynamiczne przyspieszenie i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną ponad 205 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i pasa napędowego z kevlaru. Na pokładzie Buella XB9S 1000 Lightning znajdziemy zbiornik paliwa (umieszczony w ramie) o pojemności 14 litrów. Przy średnim spalaniu 5,5 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg około 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Buella XB9S 1000 Lightning opiera się na aluminiowej ramie z systemem izolacji drgań Uniplanar i dwustronnym wahaczu wleczonym - także z lekkich stopów aluminium. Z przodu zamontowano widelec teleskopowy USD marki Showa (regulacja napięcia wstępnego sprężyny oraz tłumienia odbicia i kompresji, skok - 120 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o imponującej średnicy 375 mm z 6-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano amortyzator monoshock (również od Showa, zakres regulacji taki sam jak w przednim zawieszeniu, skok - 127 mm) i tarczę hamulcową o średnicy 240 mm z zaciskiem 1-tłoczkowym. Buell XB9S 1000 Lightning porusza się na 17 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe Pirelli o rozmiarach 120/70 ZR17 i 180/55 ZR17 (przód/tył).