check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Buell XB9S 1000 Lightning

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 305
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YTX14-BS
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009 -5%

83,41 zł

87,80 zł

Najniższa cena: 87,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009

stars    (11)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054 -10%

29,52 zł

32,80 zł

Najniższa cena: 32,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054

stars    (6)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Klosz kierunkowskazu Aprilia, Rieju, Buell JMP
Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

287,13 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

stars    (22)
Klocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na tył

Klocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140

stars    (1)
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-B)
Świeca zapłonowa NGK DCPR9E - DCPR9E -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DCPR9E - DCPR9E

stars    (1)
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS -10%

328,54 zł

365,04 zł

Najniższa cena: 365,04 zł

dostawa 0 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS

stars    (23)
Świeca zapłonowa NGK DCPR9EIX irydowa - DCPR9EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DCPR9EIX irydowa - DCPR9EIX

Klocki hamulcowe EBC FA 140 HH (2 szt.) - FA140HH -10%

134,23 zł

149,14 zł

Najniższa cena: 149,14 zł

Pasuje na tył

Klocki hamulcowe EBC FA 140 HH (2 szt.) - FA140HH

stars    (1)
Manetki podgrzewane JMT 5 stopni otwarte 22 mm
Klocki hamulcowe EBC FA 140 V (2 szt.) - FA140V -10%

101,75 zł

113,05 zł

Najniższa cena: 113,05 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 140 V (2 szt.) - FA140V

stars    (1)
Ładowarka do akumulatorów JMP Skan 4.0 12V 1A-4A
Filtr oleju HifloFiltro HF 177 Buell  - HF177 -15%

28,90 zł

34,00 zł

Najniższa cena: 34,00 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 177 Buell - HF177

Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14H-BS -10%

765,67 zł

850,74 zł

Najniższa cena: 850,74 zł

dostawa 0 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14H-BS

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 585 SH (2 szt.) - MCB585SH -5%

120,93 zł

127,29 zł

Najniższa cena: 127,29 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 585 SH (2 szt.) - MCB585SH

Posiadamy Części motocyklowe do Buell XB9S 1000 Lightning

  • Buell XB9S 1000 Lightning 2006
  • Buell XB9S 1000 Lightning 2007
  • Buell XB9S 1000 Lightning i.e. 2003
  • Buell XB9S 1000 Lightning i.e. 2004

other_motorcycle_models

Buell XB9S 1000 Lightning

Buell XB9S 1000 Lightning to motocykl klasy naked produkowany przez amerykańską marką z Wisconsin w latach 2003-2007. Nowoczesna konstrukcja, szereg aluminiowych komponentów (w tym rama mieszcząca zbiornik paliwa i wahacz) i rasowy silnik V2 prosto z fabryki Harleya-Davidsona - oto cechy nietypowego “golasa”, który zdobył popularność zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w krajach europejskich. Buell XB9S 1000 Lightning został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym (kąt rozwidlenia cylindrów - 45 stopni) o pojemności skokowej 984. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd OHV (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą popychaczy hydraulicznych, samonastawnych), elektroniczny system wtrysku paliwa, rozrusznik elektryczny i elektroniczny zapłon. Charakterny v-twin generuje moc maksymalną 84,2 KM przy 7400 obr./min i maksymalny moment obrotowy 85,6 Nm przy 5600 obr./min, co przy masie własnej na poziomie zaledwie 175 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) pozwala na bardzo dynamiczne przyspieszenie i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną ponad 205 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i pasa napędowego z kevlaru. Na pokładzie Buella XB9S 1000 Lightning znajdziemy zbiornik paliwa (umieszczony w ramie) o pojemności 14 litrów. Przy średnim spalaniu 5,5 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg około 250 kilometrów na jednym tankowaniu. Konstrukcja Buella XB9S 1000 Lightning opiera się na aluminiowej ramie z systemem izolacji drgań Uniplanar i dwustronnym wahaczu wleczonym - także z lekkich stopów aluminium. Z przodu zamontowano widelec teleskopowy USD marki Showa (regulacja napięcia wstępnego sprężyny oraz tłumienia odbicia i kompresji, skok - 120 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o imponującej średnicy 375 mm z 6-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano amortyzator monoshock (również od Showa, zakres regulacji taki sam jak w przednim zawieszeniu, skok - 127 mm) i tarczę hamulcową o średnicy 240 mm z zaciskiem 1-tłoczkowym. Buell XB9S 1000 Lightning porusza się na 17 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe Pirelli o rozmiarach 120/70 ZR17 i 180/55 ZR17 (przód/tył).