Części motocyklowe
Buell XB9S 1000 Lightning
Wybierz rocznik
Usuń motocykl
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 65
-10%
252,36 zł
280,40 zł
Najniższa cena: 280,40 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 345 EPFA HH (2 szt.) - EPFA345HH
156,61 zł
Adapter montażu podnóżków LSL - 115-BU2
139,80 zł
Łożyska kół All Balls - 25-1627
96,00 zł
Niedostępny
Klocki hamulcowe Braking Semi Metalic 711SM1 Produkt wycofany z oferty - 711SM1
156,00 zł
Niedostępny
Klocki hamulcowe Braking Sintered 711CM56 tylne Produkt wycofany z oferty - 711CM56
254,33 zł
Niedostępny
Akumulator bezobsługowy Tecnium 12V 12Ah BTX14-BS Produkt wycofany z oferty - 820604
312,56 zł
Niedostępny
Akumulator bezobsługowy Tecnium 12V 12.6Ah BTX14 Produkt wycofany z oferty - 820681
483,64 zł
Niedostępny
Akumulator litowo-jonowy 12V 4 Ah Skyrich YTX14H-BS z wskaźnikiem naładowania - HJTX14H-FP
Posiadamy Części motocyklowe do Buell XB9S 1000 Lightning
- Buell XB9S 1000 Lightning 2006
- Buell XB9S 1000 Lightning 2007
- Buell XB9S 1000 Lightning i.e. 2003
- Buell XB9S 1000 Lightning i.e. 2004
Buell XB9S 1000 Lightning
Buell XB9S 1000 Lightning to motocykl klasy naked produkowany przez amerykańską marką z Wisconsin w latach 2003-2007. Nowoczesna konstrukcja, szereg aluminiowych komponentów (w tym rama mieszcząca zbiornik paliwa i wahacz) i rasowy silnik V2 prosto z fabryki Harleya-Davidsona - oto cechy nietypowego “golasa”, który zdobył popularność zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w krajach europejskich.
Buell XB9S 1000 Lightning został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym (kąt rozwidlenia cylindrów - 45 stopni) o pojemności skokowej 984. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd OHV (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą popychaczy hydraulicznych, samonastawnych), elektroniczny system wtrysku paliwa, rozrusznik elektryczny i elektroniczny zapłon. Charakterny v-twin generuje moc maksymalną 84,2 KM przy 7400 obr./min i maksymalny moment obrotowy 85,6 Nm przy 5600 obr./min, co przy masie własnej na poziomie zaledwie 175 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) pozwala na bardzo dynamiczne przyspieszenie i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną ponad 205 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i pasa napędowego z kevlaru. Na pokładzie Buella XB9S 1000 Lightning znajdziemy zbiornik paliwa (umieszczony w ramie) o pojemności 14 litrów. Przy średnim spalaniu 5,5 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg około 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Buella XB9S 1000 Lightning opiera się na aluminiowej ramie z systemem izolacji drgań Uniplanar i dwustronnym wahaczu wleczonym - także z lekkich stopów aluminium. Z przodu zamontowano widelec teleskopowy USD marki Showa (regulacja napięcia wstępnego sprężyny oraz tłumienia odbicia i kompresji, skok - 120 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o imponującej średnicy 375 mm z 6-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano amortyzator monoshock (również od Showa, zakres regulacji taki sam jak w przednim zawieszeniu, skok - 127 mm) i tarczę hamulcową o średnicy 240 mm z zaciskiem 1-tłoczkowym. Buell XB9S 1000 Lightning porusza się na 17 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe Pirelli o rozmiarach 120/70 ZR17 i 180/55 ZR17 (przód/tył).