Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
20,09 zł
22,32 zł
Najniższa cena: 22,32 zł
Zębatka przód JT JTF1264.15, 15z rozmiar 428 - JTF1264.15
15,99 zł
Łożysko SKF 6201
10,80 zł
12,00 zł
Najniższa cena: 12,00 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 26x33x4 - S410210012009
31,41 zł
34,90 zł
Najniższa cena: 34,90 zł
Świeca zapłonowa NGK CPR7EA-9 Honda PCX 125 CBF 125 Kawasaki VN 900 Yamaha YFM 700 XVS 950 - CPR7EA9
25,99 zł
Łożysko 6301 2RS SKF - 6301 2RSH
39,35 zł
Filtr oleju K&N KN116 - KN-116
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN113 - KN-113
65,25 zł
72,50 zł
Najniższa cena: 72,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR1221.44, 44z rozmiar 428 - JTR1221.44
16,02 zł
17,80 zł
Najniższa cena: 17,80 zł
Zębatka przód JT JTF253.15, 15z rozmiar 420 - JTF253.15
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
19,08 zł
21,20 zł
Najniższa cena: 21,20 zł
Zębatka przód JT JTF277.13, 13z rozmiar 428 - JTF277.13
Posiadamy Części motocyklowe do Honda CRF 110
- Honda CRF 110 F 2013
- Honda CRF 110 F 2014
- Honda CRF 110 F 2017
- Honda CRF 110 F 2015
- Honda CRF 110 F 2016
- Honda CRF 110 F 2018
- Honda CRF 110 F 2019
- Honda CRF 110 F 2020
- Honda CRF 110 F 2022
- Honda CRF 110 F 2021
- Honda CRF 110 F 2023
other_motorcycle_models
- Honda CRF 1100 Africa Twin
- Honda CRF 230
- Honda CRF 300
- Honda CRF 80
- Honda CRF 50
- Honda CRF 125
- Honda CRF 450
- Honda CRF 150
- Honda CRF 250
- Honda CRF 1000 Africa Twin
- Honda CRF 70
- Honda CRF 400 Red Moto
- Honda CRF 100
- Honda CRF-E 450
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
Honda CRF 110
Honda CRF 110 to małolitrażowy motocykl terenowy zbudowany z myślą o średniozaawansowanych motocyklistach w wieku od 8 do 11 lat. Gdy adepci jazdy po bezdrożach nabędą już wystarczające umiejętności (np. na modelach CRF 50 i CRF 70) będą mogli spróbować swoich sił na "110-tce". W porównaniu do mniejszych wersji dysponuje ona większą mocą, która przy niewielkim wzroście masy własnej robi kolosalną różnicę po zajęciu miejsca za sterami.
W stalowej ramie grzbietowej umieszczono jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 109 cm³, która według informacji producenta generuje moc około 7 KM. Chłodzony powietrzem czterosuw skrywa w głowicy dwa zawory sterowane za pomocą pojedynczego wałka rozrządu. Tak jak w przypadku pozostałych modeli klasy mini-bike główną rolę w układzie zasilania gra tradycyjny gaźnik, a trzystopniowa skrzynia biegów współpracuje z automatycznym sprzęgłem. Największą różnicą na płaszczyźnie napędu jest rozrusznik elektryczny, dzięki któremu jazda jest przyjemniejsza i nie wymaga takiego nakładu sił jak w mniejszych wersjach. Dla polepszenia osiągów japońscy konstruktorzy wyposażyli CRF 110 w zapłon cyfrowy, który doskonale dobiera kąt wyprzedzenia zapłonu.
Podwozie CRF 110 bazuje na wersji o pojemności 72 cm³. Bębnowy układ hamulcowy, zawieszenia o zadowalającym skoku 100 mm oraz szprychowe koła w rozmiarze 14 i 12 cali obute w terenowe opony dają pełną kontrolę nad sytuacją w terenie oraz pozwalają w pełni wykorzystać potencjał mocnej jednostki napędowej. Jako jedyny model z "małej trójki" został wyposażony w automatyczny system naciągu łańcucha, co znacząco ogranicza obsługę jednośladu oraz zmniejsza koszty eksploatacyjne.
Tak jak wszystkie modele dla małoletnich, CRF 110 wyglądem nawiązuje do CRF 450. Ostre linie karoserii, dynamiczna kolorystyka oraz surowy styl nadwozia to cechy, które z pewnością przypadną do gustu najmłodszym. Warto wspomnieć, że każdy mały model z serii CRF został przystosowany do profesjonalnych zawodów, dlatego po uzyskaniu licencji MX każdy użytkownik będzie mógł spróbować swoich sił w prawdziwej rywalizacji na torze.