Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
16,56 zł
18,40 zł
Najniższa cena: 18,40 zł
dostawa 0 złŚwieca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
dostawa 0 złFiltr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
83,41 zł
87,80 zł
Najniższa cena: 87,80 zł
dostawa 0 złKomplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009
66,42 zł
73,80 zł
Najniższa cena: 73,80 zł
dostawa 0 złŚwieca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
dostawa 0 złKomplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
38,00 zł
44,70 zł
Najniższa cena: 44,70 zł
dostawa 0 złFiltr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing - HF303RC
173,66 zł
192,96 zł
Najniższa cena: 192,96 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 261 HH (2 szt.) - FA261HH
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
dostawa 0 złFiltr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140
55,96 zł
58,90 zł
Najniższa cena: 58,90 zł
dostawa 0 złZestaw naprawczy pompy hamulcowej przód Tourmax MSB-101 - MSB-101
24,45 zł
25,74 zł
Najniższa cena: 25,74 zł
dostawa 0 złSilikonowy prostownik napięcia do motocykli Honda - REC-101
84,32 zł
99,20 zł
Najniższa cena: 99,20 zł
dostawa 0 złFiltr powietrza HifloFiltro HFA 1609 - HFA1609
84,55 zł
89,00 zł
Najniższa cena: 89,00 zł
dostawa 0 złPrzekaźnik pompy paliwa Tourmax odcinający - FCR-101
83,70 zł
88,10 zł
Najniższa cena: 88,10 zł
dostawa 0 złUszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-104
49,41 zł
54,90 zł
Najniższa cena: 54,90 zł
dostawa 0 złZębatka przód JT JTF296.15, 15z rozmiar 525 - JTF296.15
329,42 zł
366,02 zł
Najniższa cena: 366,02 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 261 HH komplet - FA261HH
134,23 zł
149,14 zł
Najniższa cena: 149,14 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 140 HH (2 szt.) - FA140HH
114,36 zł
127,07 zł
Najniższa cena: 127,07 zł
dostawa 0 złZębatka tył stalowa JT JTR1332.40, 40z rozmiar 525 - JTR1332.40
63,81 zł
67,17 zł
Najniższa cena: 67,17 zł
dostawa 0 złŚruby tarczy hamulcowej TRW Lucas MSS120-6 zestaw TRW - MSS120-6
22,05 zł
24,50 zł
Najniższa cena: 24,50 zł
dostawa 0 złFiltr oleju Athena FFP008 (HF303) - FFP008
86,93 zł
91,50 zł
Najniższa cena: 91,50 zł
dostawa 0 złZestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCR-113 - BCR-113
101,75 zł
113,05 zł
Najniższa cena: 113,05 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 140 V (2 szt.) - FA140V
178,80 zł
Klocki hamulcowe SBS 736LS KH261 / KH281 Street Excel/Racing Sinter kolor złoty - 736LS
154,50 zł
162,63 zł
Najniższa cena: 162,63 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe TRW Lucas MCB 704 (2 szt.) - MCB704
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 187 (2 szt.) - FA187
81,23 zł
85,51 zł
Najniższa cena: 85,51 zł
dostawa 0 złTłoczek zacisku hamulcowego Tourmax - BCP-110
501,13 zł
527,50 zł
Najniższa cena: 527,50 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa TRW Lucas MST 206 przód - MST206
406,24 zł
427,62 zł
Najniższa cena: 427,62 zł
dostawa 0 złKompletny zestaw tarcz sprzęgła ze sprężynami, przekładkami TRW Lucas MSK 102 - MSK102
132,63 zł
147,37 zł
Najniższa cena: 147,37 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 187 HH (2 szt.) - FA187HH
159,31 zł
167,69 zł
Najniższa cena: 167,69 zł
dostawa 0 złKomplet metalowych tarcz sprzęgła TRW Lucas MES 336-7 - MES336-7
300,86 zł
316,69 zł
Najniższa cena: 316,69 zł
dostawa 0 złKomplet tarcz sprzęgłowych TRW Lucas MCC 120-8 - MCC120-8
197,12 zł
207,49 zł
Najniższa cena: 207,49 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe TRW Lucas MCB 704 SRT (2 szt.) - MCB704SRT
263,91 zł
293,23 zł
Najniższa cena: 293,23 zł
dostawa 0 złKomplet tarcz sprzęgłowych EBC CK 1230 - CK1230
Posiadamy Części motocyklowe do Honda NT 650
- Honda NT 650 Hawk GT 1988
- Honda NT 650 Hawk GT 1989
- Honda NT 650 Hawk GT 1990
- Honda NT 650 Hawk GT 1991
- Honda NT 650 V Deauville 2005
- Honda NT 650 V Deauville 2004
- Honda NT 650 V Deauville 2003
- Honda NT 650 V Deauville 2002
- Honda NT 650 Bros 1993
- Honda NT 650 Bros 1992
- Honda NT 650 Bros 1987
- Honda NT 650 Bros 1988
- Honda NT 650 Bros 1989
- Honda NT 650 Bros 1990
- Honda NT 650 Bros 1991
Inne modele
- Honda NT 400
- Honda NT 1100
- Honda NT 700 Deauville
- Honda NT 650 Deauville
- Honda NT 650 Hawk/Bros
- Honda NT 400 Bros
- Honda NTV 650 Revere
- Honda NTV 600 Revere
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
- Honda SL 90
- Honda NB 50
- Honda SL 70
- Honda SCV 100
- Honda NHX 110
- Honda NSC 110
Honda NT 650 Deauville
Pierwsza generacja Hondy NT została zaprezentowana w 1998 roku. Jednoślad idealnie wpisał się w segment jednośladów szosowo-turystycznych, oferując wygodną pozycję za kierownicą, szybę chroniącą przed niepogodą oraz seryjne kufry boczne wkomponowane w nadwozie. Początkowo model planowano zbudować na bazie Transalpa, jednak dział marketingu, opierając się na danych z wieloletnich obserwacji, znał ówczesne zapotrzebowanie rynku i zadecydował o wykorzystaniu modelu bardziej nastawionego na jazdę po utwardzonych drogach. Wybrano model NTV 650, jednakże silnik zapożyczono od wspomnianego wcześniej turystyka. Jednostkę napędową skonfigurowano w ten sposób, aby nawet początkujący jeździec miał nad nią całkowitą kontrolę. Dwucylindrowy silnik w układzie V generuje 56 KM, oddaje moc spokojnie, tak aby kierowca bez pośpiechu mógł się oddać jeździe. Niewysilone serce charakteryzuje się całkowitą bezawaryjnością, zapewniając bezproblemową eksploatację na przestrzeni kilkudziesięciu tysięcy kilometrów, a co ważniejsze nie psuje nerwów podczas dalekich wakacji.
Na przestrzeni lat resztę rozwiązań również spełniło swoje zadanie. Konstruktorzy wykorzystali bezobsługowy wał kardana, zawieszenie zostało wyposażone w regulację, a seryjne kufry boczne okazały się strzałem w dziesiątkę. Ponadto, za dodatkową opłatą producent oferował akcesoryjne nakładki zwiększające pojemność o kilkadziesiąt litrów. Jedynym mankamentem motocykla jest lakier. Wszystkie motocykle z serii NT zostały wyprodukowane na rynek europejski, składano je w hiszpańskiej fabryce. Tamtejsi pracownicy przed rozpoczęciem produkcji Deauville dostali do dyspozycji bardzo nowoczesną lakiernię, która na początku stawiała zbyt duży opór ich umiejętnościom. Przez to poziom malowania nadwozia pozostawia wiele do życzenia, o czym świadczą choćby różne odcienie poszczególnych elementów jednego egzemplarza.
Sprzedaż pierwszej generacji szła ciężko, jednak kolejne lata przynosiły wzrost sprzedaży. Początkowo motocykl miał dosyć skromne wyposażenie, brakowało mu choćby wskaźnika poziomu paliwa i miał zbyt wąski rozstaw lusterek. W kolejnych latach producenci wyeliminowali te wady, a w 2006 roku została zaprezentowana całkowicie zmodernizowana Honda NT 700.