Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
83,41 zł
87,80 zł
Najniższa cena: 87,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
41,49 zł
46,10 zł
Najniższa cena: 46,10 zł
Zębatka przód JT JTF1537.15RB, 15z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF1537.15RB
62,86 zł
66,17 zł
Najniższa cena: 66,17 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-915 - PPS-915
49,37 zł
Zestaw naprawczy linki JMP
312,08 zł
328,50 zł
Najniższa cena: 328,50 zł
dostawa 0 złRegulator napięcia/prostownik Tourmax Kawasaki - RGU-417
95,72 zł
100,76 zł
Najniższa cena: 100,76 zł
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej tył Tourmax MSR-403 - MSR-403
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901TM 10X1,25 kolor tytanowy - MCH901T
258,70 zł
272,32 zł
Najniższa cena: 272,32 zł
dostawa 0 złŁańcuszek rozrządu 92RH2015/126, Tourmax zamknięty - HB2922015126
461,90 zł
Akumulator BS Battery litowo-jonowy ze wskaźnikiem 12V 3Ah BSLI-03 LiFePO4 - 360103
52,57 zł
58,41 zł
Najniższa cena: 58,41 zł
Zębatka przód JT JTF1537.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF1537.16RB
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki Z 1000
- Kawasaki Z 1000 B 2007
- Kawasaki Z 1000 D 2010
- Kawasaki Z 1000 D 2011
- Kawasaki Z 1000 D 2012
- Kawasaki Z 1000 SX 2012
- Kawasaki Z 1000 E 2012
- Kawasaki Z 1000 C 2007
- Kawasaki Z 1000 C 2008
- Kawasaki Z 1000 C 2009
- Kawasaki Z 1000 E 2010
- Kawasaki Z 1000 E 2011
- Kawasaki Z 1000 SX 2011
- Kawasaki Z 1000 SX Tourer 2011
- Kawasaki Z 1000 E Black Edition ABS 2012
- Kawasaki Z 1000 E ABS 2013
- Kawasaki Z 1000 E Black Edition ABS 2013
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2013
- Kawasaki Z 1000 B 2008
- Kawasaki Z 1000 B 2009
- Kawasaki Z 1000 D Black Edition 2012
- Kawasaki Z 1000 D 2013
- Kawasaki Z 1000 D Special Edition 2013
- Kawasaki Z 1000 F 2014
- Kawasaki Z 1000 F Special Edition 2014
- Kawasaki Z 1000 F 2015
- Kawasaki Z 1000 F 2016
- Kawasaki Z 1000 F Sugomi Edition 2016
- Kawasaki Z 1000 G ABS 2014
- Kawasaki Z 1000 G Special Edition ABS 2014
- Kawasaki Z 1000 G ABS 2015
- Kawasaki Z 1000 G ABS 2016
- Kawasaki Z 1000 G Sugomi Edition ABS 2016
- Kawasaki Z 1000 H ABS 2017
- Kawasaki Z 1000 H ABS 2018
- Kawasaki Z 1000 H ABS 2019
- Kawasaki Z 1000 R Edition ABS 2017
- Kawasaki Z 1000 R Edition ABS 2018
- Kawasaki Z 1000 R Edition ABS 2019
- Kawasaki Z 1000 SX 2014
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2014
- Kawasaki Z 1000 SX 2015
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2015
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2016
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2017
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2018
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2019
- Kawasaki Z 1000 A 1979
- Kawasaki Z 1000 F Special Edition 2015
- Kawasaki Z 1000 G Special Edition ABS 2015
- Kawasaki Z 1000 H ABS 2020
- Kawasaki Z 1000 R Edition ABS 2020
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2020
- Kawasaki Z 1000 A 2003
- Kawasaki Z 1000 A 2004
- Kawasaki Z 1000 A 2005
- Kawasaki Z 1000 A 2006
- Kawasaki Z 1000 A 1977
- Kawasaki Z 1000 A 1978
- Kawasaki Z 1000 C ABS 2007
- Kawasaki Z 1000 C ABS 2008
- Kawasaki Z 1000 C ABS 2009
- Kawasaki Z 1000 E ABS 2010
- Kawasaki Z 1000 E ABS 2011
- Kawasaki Z 1000 E ABS 2012
- Kawasaki Z 1000 E Special Edition ABS 2013
- Kawasaki Z 1000 H i.e. 1980
- Kawasaki Z 1000 J 1981
- Kawasaki Z 1000 J 1982
- Kawasaki Z 1000 K Ltd 1981
- Kawasaki Z 1000 MK2 1979
- Kawasaki Z 1000 MK2 1980
- Kawasaki Z 1000 R2 1983
- Kawasaki Z 1000 ST 1979
- Kawasaki Z 1000 ST 1980
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2011
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2012
- Kawasaki Z 1000 Eddie Lawson Replica 1982
- Kawasaki Z 1000 Ltd 1982
- Kawasaki Z 1000 Eddie Lawson Replica 1983
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2011
- Kawasaki Z 1000 SX Tourer ABS 2011
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2012
- Kawasaki Z 1000 SX Tourer ABS 2012
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja 2012
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2013
- Kawasaki Z 1000 SX Tourer ABS 2013
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja 2013
- Kawasaki Z 1000 SX Tourer ABS 2014
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja 2014
- Kawasaki Z 1000 ABS 2007
- Kawasaki Z 1000 B LTD 1977
- Kawasaki Z 1000 B LTD 1978
- Kawasaki Z 1000 C Police 1978
- Kawasaki Z 1000 E Shaft 1979
- Kawasaki Z 1000 C Police 1979
- Kawasaki Z 1000 B LTD 1979
- Kawasaki Z 1000 A 1980
- Kawasaki Z 1000 Classic 1980
- Kawasaki Z 1000 B LTD 1980
- Kawasaki Z 1000 C Police 1980
- Kawasaki Z 1000 C Police 1981
- Kawasaki Z 1000 CSR 1981
- Kawasaki Z 1000 CSR 1982
- Kawasaki Z 1000 P Police 1982
- Kawasaki Z 1000 J 1983
- Kawasaki Z 1000 P Police 1983
- Kawasaki Z 1000 P Police 1984
- Kawasaki Z 1000 P Police 1985
- Kawasaki Z 1000 P Police 1986
- Kawasaki Z 1000 P Police 1987
- Kawasaki Z 1000 P Police 1988
- Kawasaki Z 1000 P Police 1989
- Kawasaki Z 1000 E Special Edition 2012
- Kawasaki Z 1000 D Special Edition 2012
- Kawasaki Z 1000 SX 2013
- Kawasaki Z 1000 SX 2016
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2014
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2015
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2016
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2017
- Kawasaki Z 1000 SX Tourer ABS 2016
- Kawasaki Z 1000 SX Tourer ABS 2015
Kawasaki Z1000
W swojej kilkudziesięcioletniej historii model Z 1000 doczekał się trzech odrębnych wcieleń, jednakże niezależnie od roku produkcji cechował się tymi samymi założeniami konstrukcyjnymi. W każdym z nich Kawasaki zawarło najlepsze cechy lekkiego motocykla sportowego pozbawionego owiewek, który w rękach dobrego kierowcy potrafił ośmielić niektóre maszyny klasy SuperSport.
Pierwsza generacja "Z-ki" narodziła się w pod koniec lat 70' ubiegłego wieku, jej podwalin trzeba doszukiwać się w legendarnym modelu Z1, który był odpowiedzią konstruktorów z Akashi na spektakularną Hondę CB 750 Four. Protoplasta przewyższał głównego konkurenta zarówno pod względem pojemności skokowej silnika, jak i zawartymi w jednostce rozwiązaniami. 82 konie mechaniczne produkowane z czterech cylindrów o objętości 903 cm ³ i głowice z dwoma wałkami rozrządu co prawda nie ukróciły sukcesu koncernu z Kubushiki, aczkolwiek dały początek przełomowemu Z 1000. Nowy "golas" Kawasaki o pojemności 1015 cm ³ i mocy 83 KM z marszu określił swoją pozycję, dzięki wygranej w prestiżowych wyścigach AMA Superbike w Stanach Zjednoczonych pokazał konkurencyjnym maszynom że ich miejsce jest w przytorowym padoku. Do 1983 roku w modelu zachodziły liczne zmiany, głównie na płaszczyźnie pojemności i mocy silnika, pod koniec produkcji dysponował "piecem" o kubaturze 1089 cm ³ i sile 108 KM. Niestety wraz ze spadkiem popularności wyżyłowanych czterocylindrówek zakończono produkcję kultowego modelu.
Na swoje odrodzenie Kawasaki Z 1000 musiało czekać 19 lat. Zaprezentowany w 2002 roku dynamiczny naked nawiązywał stylistyką do tuningowych streetfighterów, a jednostka napędowa o mocy prawie 130 KM w zestawieniu z brakiem jakiejkolwiek osłony przed wiatrem zapowiadała naprawdę ekstremalne przeżycia. Sam producent określił motocykl mianem "Hyper Naked Bike", więc przeznaczenie maszyny nie budziło wątpliwości. W niezwykle zwartej, stalowej ramie grzbietowej zainstalowano porządny aluminiowy wahacz, zawieszenie Upside-down o grubych rurach widelca oraz jednostkę napędową i układ hamulcowy z radialnymi zaciskami pochodzącymi z wyczynowego modelu ZX-9R. Silnik o pojemności 953 cm ³ posiadał układ chłodzenia cieczą, cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą podwójnego wałka rozrządu i elektroniczny system wtrysku paliwa renomowanej firmy Keihin. Przeniesienie napędu na tylne koło zapewniała precyzyjna sześciostopniowa skrzynia biegów o sportowej charakterystyce, która przykładała się do niebotycznej prędkości maksymalnej, wynoszącej prawie 250 km/h. W stosunku do ZX-9R poprawiono oddawanie mocy i momentu obrotowego w średnim zakresie obrotów, dzięki czemu przyspieszenia stały na równym poziomie z topowymi jednośladami klasy SuperSport. Pojawił się także układ dopalania spalin i trójdrożny katalizator, który dostosowywał nowego Z 1000 do ówczesnych norm emisji szkodliwych gazów. Druga generacja to także gruntownie przerysowany dizajn, jedynie w układzie wydechowym z czterema tłumikami można dostrzec podobieństwo do pierwowzoru. Linia nadwozia opiewa w liczne ostre kształty, dynamiczna stylistyka przedniej lampy i zadarty "zadupek" nie odstają wyglądem od możliwości reszty konstrukcji. Nad pracami projektantów czuwał uznany rysownik ze świata samochodów, który miał na koncie kilka udanych prac- Marc Jordan.
Tak jak poprzednik reinkarnowane Z 1000 przez lata produkcji przechodziło wiele zmian, które nota bene utrzymały ten model na początku listy najszybszych nakedów tej klasy pojemnościowej. Modyfikowano przede wszystkim przełożenia skrzyni biegów, układ zasilania i paliwowy, a także nastawy zawieszeń. Co więcej cały czas aktualizowano pojazd od strony stylistycznej, jak również pod kątem bezpieczeństwa jazdy. Większe tarcze hamulcowe, lepsza aerodynamika i wprowadzony w 2005 roku immobilizer to tylko część przejawów troski o zdrowie użytkowników. Także z tego powodu w jednośladach produkowanych od 2007 roku zostały zmniejszone wibracje pośrednio przenoszone z silnika na motocyklistę, co uzyskano zmieniając punkty mocowania jednostki do dodatkowo lekko przerobionej ramy.
Trzecie wcielenie Z 1000 pojawiło się na rynku w 2010 roku. Pojemność jednostki wzrosła do 1043 cm ³, ponadto w ofercie zaistniała obudowana wersja SX. Produkowany równolegle jednoślad charakteryzował się pełną owiewką z regulowaną ochronną szybą, co znacząco wpłynęło na komfort pokonywania dużych dystansów. Takie rozwiązanie przypadło do gustu fanom szybkiej turystyki, którzy otrzymali niezwykle szybką alternatywę dla ociężałych krążowników. Jeździec wraz z pasażerem przyjmowali bardzo pochyloną pozycję, która z jednej strony była gwarantem niskiego naporu powietrza i zadowalającej ochrony przed niekorzystną pogodą, z drugiej po przejechaniu kilkuset kilometrów najzwyczajniej męczyła.
Jak widać Kawasaki jednym modelem potrafiło zadowolić szerokie grono motocyklistów. Co ważniejsze topowe "golasy" były zaskakująco oszczędne w eksploatacji i trwałe, a mocna jednostka w połączeniu z dopracowanym zawieszeniem i efektywnym układem hamulcowym gwarantowała bezpieczną i bardzo dynamiczną jazdę.