Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
83,41 zł
87,80 zł
Najniższa cena: 87,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
6,85 zł
Świeca zapłonowa Awina CR9EK
18,79 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
16,65 zł
18,50 zł
Najniższa cena: 18,50 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x42x3 - S410250012007
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki Z 1000
- Kawasaki Z 1000 B 2007
- Kawasaki Z 1000 D 2010
- Kawasaki Z 1000 D 2011
- Kawasaki Z 1000 D 2012
- Kawasaki Z 1000 SX 2012
- Kawasaki Z 1000 E 2012
- Kawasaki Z 1000 C 2007
- Kawasaki Z 1000 C 2008
- Kawasaki Z 1000 C 2009
- Kawasaki Z 1000 E 2010
- Kawasaki Z 1000 E 2011
- Kawasaki Z 1000 SX 2011
- Kawasaki Z 1000 SX Tourer 2011
- Kawasaki Z 1000 E Black Edition ABS 2012
- Kawasaki Z 1000 E ABS 2013
- Kawasaki Z 1000 E Black Edition ABS 2013
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2013
- Kawasaki Z 1000 B 2008
- Kawasaki Z 1000 B 2009
- Kawasaki Z 1000 D Black Edition 2012
- Kawasaki Z 1000 D 2013
- Kawasaki Z 1000 D Special Edition 2013
- Kawasaki Z 1000 F 2014
- Kawasaki Z 1000 F Special Edition 2014
- Kawasaki Z 1000 F 2015
- Kawasaki Z 1000 F 2016
- Kawasaki Z 1000 F Sugomi Edition 2016
- Kawasaki Z 1000 G ABS 2014
- Kawasaki Z 1000 G Special Edition ABS 2014
- Kawasaki Z 1000 G ABS 2015
- Kawasaki Z 1000 G ABS 2016
- Kawasaki Z 1000 G Sugomi Edition ABS 2016
- Kawasaki Z 1000 H ABS 2017
- Kawasaki Z 1000 H ABS 2018
- Kawasaki Z 1000 H ABS 2019
- Kawasaki Z 1000 R Edition ABS 2017
- Kawasaki Z 1000 R Edition ABS 2018
- Kawasaki Z 1000 R Edition ABS 2019
- Kawasaki Z 1000 SX 2014
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2014
- Kawasaki Z 1000 SX 2015
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2015
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2016
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2017
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2018
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2019
- Kawasaki Z 1000 A 1979
- Kawasaki Z 1000 F Special Edition 2015
- Kawasaki Z 1000 G Special Edition ABS 2015
- Kawasaki Z 1000 H ABS 2020
- Kawasaki Z 1000 R Edition ABS 2020
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2020
- Kawasaki Z 1000 A 2003
- Kawasaki Z 1000 A 2004
- Kawasaki Z 1000 A 2005
- Kawasaki Z 1000 A 2006
- Kawasaki Z 1000 A 1977
- Kawasaki Z 1000 A 1978
- Kawasaki Z 1000 C ABS 2007
- Kawasaki Z 1000 C ABS 2008
- Kawasaki Z 1000 C ABS 2009
- Kawasaki Z 1000 E ABS 2010
- Kawasaki Z 1000 E ABS 2011
- Kawasaki Z 1000 E ABS 2012
- Kawasaki Z 1000 E Special Edition ABS 2013
- Kawasaki Z 1000 H i.e. 1980
- Kawasaki Z 1000 J 1981
- Kawasaki Z 1000 J 1982
- Kawasaki Z 1000 K Ltd 1981
- Kawasaki Z 1000 MK2 1979
- Kawasaki Z 1000 MK2 1980
- Kawasaki Z 1000 R2 1983
- Kawasaki Z 1000 ST 1979
- Kawasaki Z 1000 ST 1980
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2011
- Kawasaki Z 1000 SX ABS 2012
- Kawasaki Z 1000 Eddie Lawson Replica 1982
- Kawasaki Z 1000 Ltd 1982
- Kawasaki Z 1000 Eddie Lawson Replica 1983
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2011
- Kawasaki Z 1000 SX Tourer ABS 2011
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2012
- Kawasaki Z 1000 SX Tourer ABS 2012
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja 2012
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2013
- Kawasaki Z 1000 SX Tourer ABS 2013
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja 2013
- Kawasaki Z 1000 SX Tourer ABS 2014
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja 2014
- Kawasaki Z 1000 ABS 2007
- Kawasaki Z 1000 B LTD 1977
- Kawasaki Z 1000 B LTD 1978
- Kawasaki Z 1000 C Police 1978
- Kawasaki Z 1000 E Shaft 1979
- Kawasaki Z 1000 C Police 1979
- Kawasaki Z 1000 B LTD 1979
- Kawasaki Z 1000 A 1980
- Kawasaki Z 1000 Classic 1980
- Kawasaki Z 1000 B LTD 1980
- Kawasaki Z 1000 C Police 1980
- Kawasaki Z 1000 C Police 1981
- Kawasaki Z 1000 CSR 1981
- Kawasaki Z 1000 CSR 1982
- Kawasaki Z 1000 P Police 1982
- Kawasaki Z 1000 J 1983
- Kawasaki Z 1000 P Police 1983
- Kawasaki Z 1000 P Police 1984
- Kawasaki Z 1000 P Police 1985
- Kawasaki Z 1000 P Police 1986
- Kawasaki Z 1000 P Police 1987
- Kawasaki Z 1000 P Police 1988
- Kawasaki Z 1000 P Police 1989
- Kawasaki Z 1000 E Special Edition 2012
- Kawasaki Z 1000 D Special Edition 2012
- Kawasaki Z 1000 SX 2013
- Kawasaki Z 1000 SX 2016
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2014
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2015
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2016
- Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2017
- Kawasaki Z 1000 SX Tourer ABS 2016
- Kawasaki Z 1000 SX Tourer ABS 2015
other_motorcycle_models
- Kawasaki Z 750
- Kawasaki Z 400
- Kawasaki Z H2 1000
- Kawasaki Z 800
- Kawasaki Z 125
- Kawasaki Z 900
- Kawasaki Z 650
- Kawasaki Z 440
- Kawasaki Z 300
- Kawasaki Z 1300
- Kawasaki Z 250
- Kawasaki Z 1100
- Kawasaki Z 550
- Kawasaki Z 500
- Kawasaki Z 200
- Kawasaki Z 305
- Kawasaki ZX-10RR 1000
- Kawasaki VN 1700
- Kawasaki ZX 1000
- Kawasaki ZX 750
- Kawasaki ZRX 400
- Kawasaki ZR 400
- Kawasaki ZZR 1400
- Kawasaki ZZR 600
- Kawasaki ZZR 400
- Kawasaki ZX-6R 636
- Kawasaki ZX-10R 1000
- Kawasaki ZZR 1100
- Kawasaki ZX-6R 600
- Kawasaki ZRX 1100
- Kawasaki ZR 550
- Kawasaki ZX-6R 600 Ninja
- Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
- Kawasaki ZRX 1200
- Kawasaki ZZR 500
- Kawasaki ZZR 1200
- Kawasaki ZX 750 Turbo
- Kawasaki ZR 750 Zephyr
- Kawasaki ZR 550 Zephyr
- Kawasaki ZR 1100 Zephyr
- Kawasaki ZL 900 Eliminator
- Kawasaki ZL 600 Eliminator
- Kawasaki ZL 1000 Eliminator
- Kawasaki Z1 900
- Kawasaki ZZR 250
- Kawasaki JS 750
- Kawasaki JT 1500
- Kawasaki KR-1S 250
- Kawasaki S1 250
Kawasaki Z1000
W swojej kilkudziesięcioletniej historii model Z 1000 doczekał się trzech odrębnych wcieleń, jednakże niezależnie od roku produkcji cechował się tymi samymi założeniami konstrukcyjnymi. W każdym z nich Kawasaki zawarło najlepsze cechy lekkiego motocykla sportowego pozbawionego owiewek, który w rękach dobrego kierowcy potrafił ośmielić niektóre maszyny klasy SuperSport.
Pierwsza generacja "Z-ki" narodziła się w pod koniec lat 70' ubiegłego wieku, jej podwalin trzeba doszukiwać się w legendarnym modelu Z1, który był odpowiedzią konstruktorów z Akashi na spektakularną Hondę CB 750 Four. Protoplasta przewyższał głównego konkurenta zarówno pod względem pojemności skokowej silnika, jak i zawartymi w jednostce rozwiązaniami. 82 konie mechaniczne produkowane z czterech cylindrów o objętości 903 cm ³ i głowice z dwoma wałkami rozrządu co prawda nie ukróciły sukcesu koncernu z Kubushiki, aczkolwiek dały początek przełomowemu Z 1000. Nowy "golas" Kawasaki o pojemności 1015 cm ³ i mocy 83 KM z marszu określił swoją pozycję, dzięki wygranej w prestiżowych wyścigach AMA Superbike w Stanach Zjednoczonych pokazał konkurencyjnym maszynom że ich miejsce jest w przytorowym padoku. Do 1983 roku w modelu zachodziły liczne zmiany, głównie na płaszczyźnie pojemności i mocy silnika, pod koniec produkcji dysponował "piecem" o kubaturze 1089 cm ³ i sile 108 KM. Niestety wraz ze spadkiem popularności wyżyłowanych czterocylindrówek zakończono produkcję kultowego modelu.
Na swoje odrodzenie Kawasaki Z 1000 musiało czekać 19 lat. Zaprezentowany w 2002 roku dynamiczny naked nawiązywał stylistyką do tuningowych streetfighterów, a jednostka napędowa o mocy prawie 130 KM w zestawieniu z brakiem jakiejkolwiek osłony przed wiatrem zapowiadała naprawdę ekstremalne przeżycia. Sam producent określił motocykl mianem "Hyper Naked Bike", więc przeznaczenie maszyny nie budziło wątpliwości. W niezwykle zwartej, stalowej ramie grzbietowej zainstalowano porządny aluminiowy wahacz, zawieszenie Upside-down o grubych rurach widelca oraz jednostkę napędową i układ hamulcowy z radialnymi zaciskami pochodzącymi z wyczynowego modelu ZX-9R. Silnik o pojemności 953 cm ³ posiadał układ chłodzenia cieczą, cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą podwójnego wałka rozrządu i elektroniczny system wtrysku paliwa renomowanej firmy Keihin. Przeniesienie napędu na tylne koło zapewniała precyzyjna sześciostopniowa skrzynia biegów o sportowej charakterystyce, która przykładała się do niebotycznej prędkości maksymalnej, wynoszącej prawie 250 km/h. W stosunku do ZX-9R poprawiono oddawanie mocy i momentu obrotowego w średnim zakresie obrotów, dzięki czemu przyspieszenia stały na równym poziomie z topowymi jednośladami klasy SuperSport. Pojawił się także układ dopalania spalin i trójdrożny katalizator, który dostosowywał nowego Z 1000 do ówczesnych norm emisji szkodliwych gazów. Druga generacja to także gruntownie przerysowany dizajn, jedynie w układzie wydechowym z czterema tłumikami można dostrzec podobieństwo do pierwowzoru. Linia nadwozia opiewa w liczne ostre kształty, dynamiczna stylistyka przedniej lampy i zadarty "zadupek" nie odstają wyglądem od możliwości reszty konstrukcji. Nad pracami projektantów czuwał uznany rysownik ze świata samochodów, który miał na koncie kilka udanych prac- Marc Jordan.
Tak jak poprzednik reinkarnowane Z 1000 przez lata produkcji przechodziło wiele zmian, które nota bene utrzymały ten model na początku listy najszybszych nakedów tej klasy pojemnościowej. Modyfikowano przede wszystkim przełożenia skrzyni biegów, układ zasilania i paliwowy, a także nastawy zawieszeń. Co więcej cały czas aktualizowano pojazd od strony stylistycznej, jak również pod kątem bezpieczeństwa jazdy. Większe tarcze hamulcowe, lepsza aerodynamika i wprowadzony w 2005 roku immobilizer to tylko część przejawów troski o zdrowie użytkowników. Także z tego powodu w jednośladach produkowanych od 2007 roku zostały zmniejszone wibracje pośrednio przenoszone z silnika na motocyklistę, co uzyskano zmieniając punkty mocowania jednostki do dodatkowo lekko przerobionej ramy.
Trzecie wcielenie Z 1000 pojawiło się na rynku w 2010 roku. Pojemność jednostki wzrosła do 1043 cm ³, ponadto w ofercie zaistniała obudowana wersja SX. Produkowany równolegle jednoślad charakteryzował się pełną owiewką z regulowaną ochronną szybą, co znacząco wpłynęło na komfort pokonywania dużych dystansów. Takie rozwiązanie przypadło do gustu fanom szybkiej turystyki, którzy otrzymali niezwykle szybką alternatywę dla ociężałych krążowników. Jeździec wraz z pasażerem przyjmowali bardzo pochyloną pozycję, która z jednej strony była gwarantem niskiego naporu powietrza i zadowalającej ochrony przed niekorzystną pogodą, z drugiej po przejechaniu kilkuset kilometrów najzwyczajniej męczyła.
Jak widać Kawasaki jednym modelem potrafiło zadowolić szerokie grono motocyklistów. Co ważniejsze topowe "golasy" były zaskakująco oszczędne w eksploatacji i trwałe, a mocna jednostka w połączeniu z dopracowanym zawieszeniem i efektywnym układem hamulcowym gwarantowała bezpieczną i bardzo dynamiczną jazdę.