Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
14,31 zł
15,90 zł
Najniższa cena: 15,90 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 29x36x5,6 - S410510012004
29,72 zł
33,02 zł
Najniższa cena: 33,02 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 324 SFA (2 szt.) - SFA324
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
297,68 zł
330,76 zł
Najniższa cena: 330,76 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 10 Ah YUASA YTX12-BS
40,66 zł
Automat stopu przód JMP
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
23,32 zł
Łożysko 6002 2RS SKF - 6002 2RSH
Posiadamy Części motocyklowe do Kymco People 300
- Kymco People 300 GT i. 2011
- Kymco People 300 GT i. 2012
- Kymco People 300 S i. 2008
- Kymco People 300 S i. 2010
- Kymco People 300 GT i. ABS 2014
- Kymco People 300 GT i. 2014
- Kymco People 300 GT euro4 i. ABS 2017
- Kymco People 300 GT euro4 i. ABS 2018
- Kymco People 300 GT i. 2013
- Kymco People 300 GT i. 2015
- Kymco People 300 GT i. ABS 2015
- Kymco People 300 GT i. 2016
- Kymco People 300 GT i. ABS 2016
- Kymco People 300 GT i. 2017
- Kymco People 300 GT i. ABS 2017
- Kymco People 300 GT euro4 i. ABS 2019
- Kymco People 300 S i. 2009
- Kymco People 300 GT euro4 i. ABS 2020
- Kymco People 300 i GT 2010
- Kymco People 300 i GT ABS 2012
- Kymco People 300 i GT ABS 2013
- Kymco People 300 S i. ABS 2020
- Kymco People 300 S i. ABS 2021
other_motorcycle_models
- Kymco People 125
- Kymco People 150
- Kymco People 250
- Kymco People 200
- Kymco People 50
- Kymco New People 50
- Kymco New People 200
- Kymco New People 125
- Kymco New People 300
- Kymco New People 150
- Kymco MXU 50
- Kymco MXU 150
- Kymco Top Boy 50
- Kymco K-XCT 300
- Kymco ZX 50
- Kymco CK1 125
- Kymco Pulsar 125
- Kymco CV3 550
- Kymco Stryker II 125
- Kymco AK 550
- Kymco Dink 200
- Kymco Venox 250
- Kymco Dink 250
- Kymco Vitality 50
- Kymco Bet&Win 250
- Kymco New Dink 200
- Kymco New Dink 50
- Kymco X-Town 300
- Kymco X-Town 125
- Kymco Like 150
- Kymco Like 50
- Kymco Like II 50
- Kymco Like 125
- Kymco DT X360 125
- Kymco DT X360 350
- Kymco Like II 125
- Kymco Xciting 250
- Kymco Xciting 400
- Kymco Xciting 500
- Kymco Sting 50
- Kymco K-Pipe 125
- Kymco Grand Dink 50
- Kymco Grand Dink 125
- Kymco Dink 125
- Kymco Movie 150
- Kymco New Downtown 125
- Kymco New Downtown 350
- Kymco Super 9 50
- Kymco Super 8 50
Kymco People 300
Gdy na w ofercie Kymco pojawił się Downtown 300i kwestią czasu było wprowadzenie do sprzedaży kolejnych skuterów wyposażonych w nowoczesny silnik o pojemności 298 cm ³. Tajwańscy producenci postawili na model People, który odznaczał się diametralnie inną charakterystyką. Downtown to typowo miejski maksi skuter o wyglądzie idącym z duchem czasu wyposażony w 13 calowe felgi o znacznej szerokości, People to zaś o wiele bardziej wszechstronny jednoślad toczący się na 16 calowych kołach, który sprawdzi się zarówno na trasie jak i w zatłoczonych arteriach miast. Dzięki tak zróżnicowanej gamie "300-tek" w Kymco każdy znajdzie coś dla siebie.
People 300 prezentuje się fenomenalnie. Dopracowana konstrukcja łączy najnowsze trendy z klasyczną linią, widać w nim także inspiracje zaczerpnięte z włoskiej szkoły dizajnu i europejską elegancję. Całość dopełnia oświetlenie w technologii LED i ponętny zestaw wskaźników. Warto również wspomnieć o precyzyjnie spasowanych elementach nadwozia i dobrze dobranych materiałach, co nie jest jeszcze powszechne w maszynach z tej części Azji. Zwarta bryła i smukła sylwetka pozwala na sprawne przeciskanie się pomiędzy lusterkami samochodów, a obszerna kanapa i ergonomiczna pozycja za kierownicą zapewni komfortową podróż nawet na dalekich dystansach. W roli codziennego woła roboczego Kymco sprawdzi się fenomenalnie. Dzięki eleganckiej stylistyce nadwozia bez wstydu pojedziemy nim na biznesowe spotkanie, oszczędna jednostka napędowa nie zrujnuje budżetu rodziny, a trzy komory bagażowe, w postaci seryjnego kufra centralnego oraz schowka pod kanapą i kierownicą, zapewnią sporą przestrzeń ładunkową.
W People'u tajwańscy konstruktorzy zainstalowali najmocniejszą jednostkę w tej klasie pojemnościowej. Czterozaworowy singiel zasilany jest nowoczesnym systemem wtrysku paliwa, dzięki czemu obniżono spalanie i zwiększono moc do aż 29 KM. Docenią to stali bywalcy szybkich odcinków dróg ekspresowych i obwodnic miast, bowiem "300-tka" osiąga prędkość maksymalną na poziomie 150 km/h. Żwawy jednocylindrowy silnik w mieście pozwoli na dynamiczny start ze świateł i natychmiastowe wyprzedzenie każdej zawalidrogi. O dziwo sprzęt za niecałe 17 tyś. złotych przewyższa osiągami dużo droższą Hondę SH 300.
Reszta konstrukcji to zbiór klasycznych rozwiązań znanych z modeli innych producentów. Układ hamulcowy na każdej osi współpracuje z dużą tarczą i dwu tłoczkowymi zaciskami, na tyle znajdziemy dwa podzespoły resorująco-tłumiące, a przeniesienie napędu zapewnia bezstopniowa przekładnia automatyczna odpalana za pomocą elektrycznego rozrusznika. Jedynie zbiornik paliwa jest jak na tę klasę wyjątkowo mały, jego pojemność nie dochodzi do 10 litrów. Tą niewielką wadę niweluje spalanie w granicach od 3,5 do 4,5 litrów, więc na głównych trasach i w miastach nie powinno być problemów przy tak rozbudowanej sieci stacji benzynowych.