Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 157
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
(3)
-10%
2,43 zł
2,70 zł
Najniższa cena: 2,70 zł
Podkładka śruby spustowej oleju Athena aluminiowa 14x22x1,5 mm - M703414022015
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951TM 10X1,25 podwójna kolor tytanowy - MCH951T
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951SM 10X1,25 podwójna kolor czarny - MCH951S
-5%
31,26 zł
32,90 zł
Najniższa cena: 32,90 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901CM 10X1,25 kolor stalowy chrom - MCH901C
469,00 zł
Poduszka siedzenia Traveller Pillion 22 x 30 cm czarna SW-Motech - SIK.00.410.10100/B
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901SM 10X1,25 kolor czarny - MCH901S
-5%
24,22 zł
25,50 zł
Najniższa cena: 25,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951BM 10X1,25 podwójna kolor niebieski - MCH951B
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951AM 10X1,25 podwójna kolor srebrny - MCH951A
2 190,00 zł
Tłumik IXIL Suzuki GSF 650 Bandit GSX 650 GSF 1250 GSX 1250 typ L3XB (slip on) - XS8357XB
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951CM 10X1,25 podwójna kolor stalowy chrom - MCH951C
-5%
189,90 zł
199,90 zł
Najniższa cena: 199,90 zł
Komplet metalowych tarcz sprzęgła TRW Lucas MES328-8 - MES328-8
39,22 zł
Filtr oleju Emgo - 10-55670
-20%
600,00 zł
750,00 zł
Najniższa cena: 750,00 zł
dostawa 0 złZestaw napędowy Suzuki GSF 1250A Bandit 10-12 DID VX3 Sunstar - 50VX-GSF1250 A (ABS) 10-12
-5%
595,75 zł
627,11 zł
Najniższa cena: 627,11 zł
dostawa 0 złZestaw obniżający zawieszenie tył TRW Lucas MCTL109 - MCTL109
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSF 1250 Bandit
- Suzuki GSF 1250 A Bandit ABS 2012
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2012
- Suzuki GSF 1250 Bandit 2011
- Suzuki GSF 1250 Bandit 2007
- Suzuki GSF 1250 S Bandit 2007
- Suzuki GSF 1250 A Bandit ABS 2007
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2007
- Suzuki GSF 1250 Bandit 2008
- Suzuki GSF 1250 A Bandit ABS 2008
- Suzuki GSF 1250 S Bandit 2008
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2008
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2009
- Suzuki GSF 1250 A Bandit ABS 2009
- Suzuki GSF 1250 Bandit 2009
- Suzuki GSF 1250 A Bandit ABS 2010
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2010
- Suzuki GSF 1250 S Bandit 2009
- Suzuki GSF 1250 S Bandit 2010
- Suzuki GSF 1250 Bandit 2010
- Suzuki GSF 1250 A Bandit ABS 2011
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2011
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2015
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2016
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2013
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2014
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2017
Suzuki GSF 1250 Bandit
Suzuki GSF 1250 Bandit to motocykl sportowo-turystyczny, produkowany przez japoński koncern od 2007 roku do dziś. Co sprawiło, że tak lubiany poprzednik - model GSF 1200 Bandit - został zastąpiony bardzo podobnym modelem o większej pojemności skokowej silnika? Odpowiedź może być tylko jedna - ekologia i europejskie normy emisji spalin. Chłodzony powietrzem i olejem silnik GSF 1200 Bandit nie spełniał normy Euro 3, dlatego wyparła go nowocześniejsza, bardziej przyjazna dla środowiska jednostka chłodzona cieczą, do tego zasilana wtryskiem paliwa (a nie gaźnikowym układem zasilania, jak w poprzedniku).
Suzuki GSF 1250 Bandit zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 1254 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą dwóch wałków rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa, cyfrowy zapłon tranzystorowy i elektryczny rozrusznik. Serce Suzuki generuje moc maksymalną 96 KM i maksymalny moment obrotowy 108 Nm, co przy niskiej masie motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, model GSF 1250 Bandit waży 225 kilogramów - gwarantuje bardzo dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 240 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Niska masa, dopracowana konstrukcja i wtrysk paliwa - oto główni “winowajcy” niskiego zużycia paliwa w GSF 1250 Bandit. Średnie spalanie na poziomie 5,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 19 litrów użytkownicy mogą cieszyć się zasięgiem prawie 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Komfort i bezpieczeństwo w podróży zapewnia optymalnie zestrojone zawieszenie i skuteczny tarczowy układ hamulcowy, który wyposażono w system przeciwblokujący ABS. Dzięki niemu nawet w trudnych warunkach pogodowych i drogowych wydajność układu zaspokoi wszystkie potrzeby użytkowników.