Suzuki GSF 650 Bandit to motocykl klasy naked (w wersji S oferowany z owiewką i średniej wysokości szybą), produkowany przez japoński koncern od 2005 roku do dziś. Duża moc, dopracowana konstrukcja, atrakcyjna cena zakupu i wysoka jakość wykonania to tylko początek listy zalet modelu GSF 650 Bandit.
Suzuki GSF 650 Bandit zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 656 ccm. Chłodzony powietrzem i olejem czterosuw posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), gaźnikowy układ zasilania uznanej marki Keihin (model CVR32, średnica gardzieli - 32 mm), elektryczny rozrusznik i cyfrowy zapłon tranzystorowy. Silnik zamontowany w GSF 650 Bandit generuje moc maksymalną 77 KM i maksymalny moment obrotowy 54 Nm, co gwarantuje dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną prawie 200 km/h. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i łańcucha napędowego. Dopracowana konstrukcja jednostki napędowej i niska masa motocykla (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Suzuki waży tylko 204 kilogramy) zaowocowały niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi zaledwie 4,8 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 20 litrów zapewni użytkownikom zasięg ponad 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Suzuki GSF 650 Bandit jest stalowa rama kołyskowa (podwójna), na której osadzono optymalnie zestrojone zawieszenie i wydajny układ hamulcowy. Przy przednim kole zamontowano widelec teleskopowy (średnica goleni - 41 mm) z pełną regulacją napięcia wstępnego oraz dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 290 mm i dwutłoczkowe zaciski hamulcowe. Z tyłu zaś znajdziemy amortyzator Monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i odbicia oraz wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 240 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy.