Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
18,79 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
16,65 zł
18,50 zł
Najniższa cena: 18,50 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x42x3 - S410250012007
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1
5,67 zł
6,30 zł
Najniższa cena: 6,30 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 36x42x2 miedziana - M700136042020
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki Z 900
- Kawasaki Z 900 B ABS 2017
- Kawasaki Z 900 B ABS 2018
- Kawasaki Z 900 D ABS 2018
- Kawasaki Z 900 RS ABS 2018
- Kawasaki Z 900 RS Cafe ABS 2018
- Kawasaki Z 900 B ABS 2019
- Kawasaki Z 900 D ABS 2019
- Kawasaki Z 900 RS ABS 2019
- Kawasaki Z 900 RS Cafe ABS 2019
- Kawasaki Z 900 RS ABS 2020
- Kawasaki Z 900 RS Cafe ABS 2020
- Kawasaki Z 900 F ABS 2020
- Kawasaki Z 900 H ABS 2020
- Kawasaki Z 900 A 1976
- Kawasaki Z 900 F ABS 2021
- Kawasaki Z 900 H ABS 2021
- Kawasaki Z 900 RS Cafe ABS 2021
- Kawasaki Z 900 RS ABS 2021
- Kawasaki Z 900 ABS 2022
- Kawasaki Z 900 Performance ABS 2022
- Kawasaki Z 900 RS ABS 2022
- Kawasaki Z 900 RS SE ABS 2022
- Kawasaki Z 900 Performance ABS 2021
- Kawasaki Z 900 RS Performance ABS 2021
- Kawasaki Z 900 RS Special Edition ABS 2018
- Kawasaki Z 900 RS Special Edition ABS 2019
- Kawasaki Z 900 RS Special Edition ABS 2020
- Kawasaki Z 900 1972
- Kawasaki Z 900 RS ABS 2023
- Kawasaki Z 900 RS SE ABS 2023
- Kawasaki Z 900 RS Performance ABS 2020
- Kawasaki Z 900 RS 50th Anniversary ABS 2022
- Kawasaki Z 900 50th Anniversary ABS 2022
- Kawasaki Z 900 50th Anniversary Performance ABS 2022
- Kawasaki Z 900 SE Performance ABS 2022
- Kawasaki Z 900 SE Performance ABS 2023
- Kawasaki Z 900 Performance ABS 2023
- Kawasaki Z 900 SE ABS 2022
- Kawasaki Z 900 SE ABS 2023
- Kawasaki Z 900 ABS 2023
- Kawasaki Z 900 2019
- Kawasaki Z 900 2018
Inne modele
- Kawasaki Z 750
- Kawasaki Z 400
- Kawasaki Z H2 1000
- Kawasaki Z 800
- Kawasaki Z 125
- Kawasaki Z 1000
- Kawasaki Z 650
- Kawasaki Z 440
- Kawasaki Z 300
- Kawasaki Z 1300
- Kawasaki Z 250
- Kawasaki Z 1100
- Kawasaki Z 550
- Kawasaki Z 500
- Kawasaki Z 200
- Kawasaki Z 305
- Kawasaki ZX-10RR 1000
- Kawasaki VN 1700
- Kawasaki ZX 1000
- Kawasaki ZX 750
- Kawasaki ZRX 400
- Kawasaki ZR 400
- Kawasaki ZZR 1400
- Kawasaki ZZR 600
- Kawasaki ZZR 400
- Kawasaki ZX-6R 636
- Kawasaki ZX-10R 1000
- Kawasaki ZZR 1100
- Kawasaki ZX-6R 600
- Kawasaki ZRX 1100
- Kawasaki ZR 550
- Kawasaki ZX-6R 600 Ninja
- Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
- Kawasaki ZRX 1200
- Kawasaki ZZR 500
- Kawasaki ZZR 1200
- Kawasaki ZX 750 Turbo
- Kawasaki ZR 750 Zephyr
- Kawasaki ZR 550 Zephyr
- Kawasaki ZR 1100 Zephyr
- Kawasaki ZL 900 Eliminator
- Kawasaki ZL 600 Eliminator
- Kawasaki ZL 1000 Eliminator
- Kawasaki Z1 900
- Kawasaki ZZR 250
- Kawasaki JS 750
- Kawasaki JT 1500
- Kawasaki KR-1S 250
- Kawasaki S1 250
Kawasaki Z 900
Z 900 to jeden z najostrzejszych motocykli z obecnej oferty Kawasaki, który zaraz obok modelu Z 1000 prezentuje bezkompromisowy charakter gamy Supernaked. Nienaganna stylistyka, nadwozie o muskularnych kształtach, piekielnie mocna jednostka napędowa oraz zaawansowane podwozie to tylko część zalet, jakie ma do zaoferowania maszyna dla naprawdę doświadczonych jeźdźców. Nie jest to motocykl dla każdego, choć system Ergo-Fit (umożliwiający dostosowanie motocykla do wzrostu różnych użytkowników), seryjny ABS i sprzęgło antyhoppingowe znacząco ułatwią jego eksploatację. Na pochwałę zasługuje również rozbudowana deska rozdzielcza z kontrolką Eco, dzięki której kierowca będzie mógł zoptymalizować swój styl jazdy pod kątem jak najmniejszego spalania, a w efekcie- do jak najmniejszej produkcji szkodliwych spalin.
Model Z 900 został wyposażony w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 948 cm³. Chłodzony cieczą czterosuw otrzymał nowoczesny układ zasilania elektronicznym systemem wtrysku paliwa z pod-przepustnicami, dzięki któremu nawet w wersji zdławionej do mocy 85 kW reakcja na ruch manetki gazu jest dynamiczna i zaskoczy niejednego doświadczonego motocyklistę. Przyczynił się on również do atrakcyjnego zużycia paliwa, czego efektem jest satysfakcjonujący zasięg na jednym tankowaniu. Średnie spalanie utrzymuje się na poziomie 5,6 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy zbiorniku paliwa o pojemności 17 litrów da użytkownikom możliwość pokonania dystansu ponad 300 kilometrów bez konieczności zjeżdżania na stację benzynową. W najmocniejszej wersji silnik połączony z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach generuje moc maksymalną 125 KM i maksymalny moment obrotowy ponad 98 Nm, co przy masie własnej pojazdu około 210 kilogramów (ze wszystkimi płynami) gwarantuje niezapomniane przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 220 km/h. Sportowe emocje to nieodłączny element każdej przejażdżki Z 900, co w dużej mierze jest zasługą kilku rozwiązań zaczerpniętych ze świata wyścigów motocyklowych. Sprzęgło antyhoppingowe niwelujące ryzyko blokady tylnego koła podczas ostrej redukcji biegów oraz blok silnika i głowica, w której pracuje szesnaście zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, które zostały wykonane w technologii odlewu ciśnieniowego (niższa masa, lepsza trwałość i wierne odwzorowanie formy dodające estetyki)- to tylko część patentów zwiększających radość obcowania z najnowszą generacją modelu Z 900.
Podwozie Kawasaki Z 900 przygotowano do eksploatacji w skrajnie różnych warunkach- z jednej strony zapewnia komfort i lekkość prowadzenia podczas codziennego pokonywania miasta, z drugiej zaś nie straszna mu szalona gonitwa po torze wyścigowym lub dynamiczna jazda po górskich, krętych trasach z zachowaniem maksymalnej stabilności i precyzyjnego kierowania jednośladem. Szkieletem Z 900 jest kratownicowa rama z rur stalowych o dużej odporności na rozciąganie, która zapewnia niesamowitą sztywność i pewne oparcie dla pozostałych elementów podwozia mimo, że jej masa nie przekracza 14 kilogramów. Amortyzacją 17-calowych kół zajmuje się masywny widelec teleskopowy typu Upside-down (średnica lag- 41 mm) oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca typu Back-Link oparta na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Dzięki temu, że zawieszenie zostało wyposażone w regulację napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia odbicia każdy z użytkowników będzie mógł dopasować jego charakterystykę do własnych preferencji, aktualnego obciążenia motocykla i rodzaju pokonywanej trasy. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się wydajny układ hamulcowy współpracujący z przeciwpoślizgowym systemem ABS, który nie dopuści do uślizgu kół podczas gwałtownego wytracania prędkości oraz w trakcie jazdy w niesprzyjających warunkach pogodowych. Na przedniej osi znajdziemy dwie pół-pływające tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 300 mm i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne, zaś na tylnej, znacznie mniejszą, bo 200 mm tarczę hamulcową trzymaną w ryzach przez zacisk jednotłoczkowy. Taki zestaw idealnie radzi sobie z niewielką masą motocykla, w efekcie zapewniając podróżującym wysoki poziom bezpieczeństwa i pełną kontrolę nad pojazdem nawet podczas intensywnych szaleństw na torze wyścigowym.
Kawasaki Z 900 to doskonała propozycja dla osób, którym marzy się uniwersalny jednoślad o mocnym charakterze. Natychmiastowe pokonywanie zatłoczonej aglomeracji? Weekend na torze wyścigowym? A może ekscytujący wypad na górską trasę, gdzie ilość zakrętów zdaje się być nieskończona? Odpowiedź może być tylko jedna: Z 900!