check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Musy motocyklowe - pełne dętki

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 108
Mousse Nuetech Tubliss 100/90-19 + żel 0.65-0.85 - NM19-255
Mousse Airmousse Mini MX 70/100-19 0,8 bara - 348-101923
Mousse Michelin M16 90/100-21 (80/100,90/90-21)  - CAI338000
Mousse Michelin M15 80/100-21, 90/90-21 - CAI057333
Mousse Nuetech Tubliss 70/100-19 + żel 0.65-0.85 - NM19-195M
Bib Mousse Michelin 90/90 80/100-21 M15  - 057333
Bib Mousse Michelin 100/90-19 MX M22  - 057334
Bib Mousse Michelin 110/90-19 MXM199  - 057335
Bib Mousse Michelin 140/80-18 END M02  - 057331
Bib Mousse Michelin M18 120/90-18  - 763062
Żel do Mousse Michelin 12 szt. - 551165
Mousse Airmousse Enduro 110/100-18 0,8 bara - SMC11010018SD
Mousse Airmousse Mini MX 70/100-19 0,8 bara - SMC7010019MH
Żel Mousse X-Grip 50 ml - XG-1558
Żel Mousse X-Grip 1000 ml - XG-1560

259,00 zł

dostawa 0 zł

Żel Mousse X-Grip 1000 ml - XG-1560

Mousse Airmousse Enduro Soft 140/100-18 0,5 bara - 348-101919
Mousse Airmousse Mini MX 70/100-19 0,8 bara - 348-101920
Mousse Airmousse Mini MX 90/100-16 0,8 bara - 348-101922
Mousse Airmousse Mini MX 70/100-19 1,1 bara - 348-101812
Mousse Airmousse Enduro 100/100-18 0,8 bara - 348-101806
Mousse Airmousse MX 100/90-19 1,1 bara - 348-101809
Mousse Airmousse Enduro 140/100-18 0,8 bara - 348-101801
Mousse Michelin M199 110/90-19 CROSS  - CAI057335
Mousse Michelin M02 140/90-18 DESERT  - CAI057331
Mousse Michelin M22 100/90-19 (120/80-19)  - CAI057334
Mousse X-Grip EV-2 90/100-21 - X1543

509,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Mousse X-Grip EV-2 90/100-21 - X1543

Mousse X-Grip EH-2 140/80-18 - X1544

509,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Mousse X-Grip EH-2 140/80-18 - X1544

Mousse X-Grip EH-1 120/90-18 - X1542

499,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Mousse X-Grip EH-1 120/90-18 - X1542

Pasta żel do montażu musów 75g

68,78 zł

Niedostępny

Pasta żel do montażu musów 75g

Mousse Michelin M18 120/90-18  - CAI057338

599,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Mousse Michelin M18 120/90-18 - CAI057338

Mousse X-Grip Supersoft Extreme 140/80-18  - X2246

619,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Mousse X-Grip Supersoft Extreme 140/80-18 - X2246

Mousse Metzeler X-19F1 120/80-120/90 -19 - 9253700

465,09 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Mousse Metzeler X-19F1 120/80-120/90 -19 - 9253700

Mousse X-Grip XH0-1 100/90-19 - X1540

499,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Mousse X-Grip XH0-1 100/90-19 - X1540

Przeglądaj według producenta

Alternatywa dla powietrza

Jako dętka pełna musy to ciekawy pomysł na problemy z przebiciem opon

Musy, czyli pełne, a przez to w praktyce nieprzebijalne dętki motocyklowe to obecny już od lat 80-tych XX wieku pomysł na wyeliminowanie wad nie tylko dętki, ale i samego powietrza z opony motocykla. Zastosowanie specjalnej gąbki pozwala zapomnieć o skutkach uszkodzenia opony, na czele z typowym „kapciem”. Choć wymaga on pewnych bardziej skomplikowanych działań, a nawet pewnej zmiany podejścia do motocykla, system ma wielu zwolenników i szczyci się udziałem w sukcesach wielu profesjonalnych kierowców rajdowych.

Zastąpienie napompowanej dętki elementem o własnościach gąbki nie jest pomysłem z końca stulecia. Dopiero w drugiej połowie XX wieku pojawił się jednak materiał na tyle użyteczny, by zastosować go w oponie motocyklowej. Okazał się nim być wielocząsteczkowy materiał butylowy, odpowiednio trwały i jednocześnie wystarczająco elastyczny. System wykorzystujący taki materiał nazwano musem, od nazwy głównego promotora takiego rozwiązania – systemu Mousse firmy Michelin.

Główną zaletą musów jest praktyczne wyeliminowanie skutków typowego kapcia. Jest to szczególnie przydatne na długiej trasie, gdzie okoliczności i brak wyposażenia wyraźnie utrudniają wymianę dętki w oponie. Z tego względu dętki pełne - musy są często i z sukcesem wykorzystywane na długodystansowych rajdach typu Dakar. Z drugiej strony, wykorzystanie musów ma kilka sztywnych zasad. Mus jest ciałem stałym, dlatego odpowiada on jednemu poziomowi ciśnienia. Najczęściej jest to odpowiednik ciśnienia rzędu 0,9 bar, odpowiedniemu zarówno do jazdy motocyklem po miękkim, jak i twardym terenie.

Jako ciało stałe, szkodliwe dla musa jest także np. skakanie motocyklem, gdyż zmiany powstałe przy nacisku podczas lądowania pozostaną trwałe i pogorszą komfort jazdy motocyklem. Mus jest także podatny na wysoką temperaturę, przez co nie sprzyja mu poruszanie się z dużymi prędkościami. Problematyczna jest nawet instalacja musa, prosta, ale wymagająca siły, wprawy oraz odpowiednich narzędzi i przeznaczonego tu żelu. Z tych powodów, musy najlepiej sprawdzają się podczas jazdy w ciężkim, ale niewymagającym ekstremalnych działań terenie.

Rozmaite pełne dętki musy dostępne w Gmoto.pl

W naszej ofercie dostępne są oryginalne musy firmy Michelin. Poszczególne produkty przygotowane są specjalnie do konkretnych rozmiarów opon, pozwalając wydobyć pełnię ich możliwości podczas jazdy w terenie. Poza musami oferujemy także żel do montażu, niezbędny do prawidłowej instalacji musa w oponie.