Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 818
-15%
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
(54)
-10%
10,62 zł
11,80 zł
Najniższa cena: 11,80 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43x4 - S410210012008
(2)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-5%
119,64 zł
125,94 zł
Najniższa cena: 125,94 zł
Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F
(4)
Posiadamy Części motocyklowe do Honda CB 500 Sport
- Honda CB 500 S Sport 2001
- Honda CB 500 S Sport 2003
- Honda CB 500 S Sport 1998
- Honda CB 500 S Sport 1999
- Honda CB 500 S Sport 2000
- Honda CB 500 S Sport 2002
Honda CB 500
Honda CB 500 to motocykl klasy naked produkowany przez japoński koncern w latach 1993-2003. Co spowodowało, że model CB 500 aż przez dziesięć lat znajdował się w ofercie członka Wielkiej Czwórki? Ponadczasowa stylistyka, typowa dla Hondy fenomenalna jakość wykonania, odpowiedni zapasa mocy i właściwości jezdne, które nie pozwalają oderwać się od kierownicy - oto główne cechy CB 500. Gdy dołożymy do tego niskie koszty zakupu i eksploatacji oraz znikomą awaryjność otrzymamy motocykl, którym łatwo się zachwycić.
Honda CB 500 została wyposażona w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 499 ccm. Chłodzony cieczą silnik posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane dwoma wałkami rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (średnica gardzieli - 34 mm) i zapłon cyfrowy. Rzędowa jednostka generuje moc maksymalną 57 KM i maksymalny moment obrotowy 47 Nm, co pozwala na naprawdę dynamiczne przyspieszenia i umożliwia osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 195 km/h. Dzięki niskiej masie własnej motocykla - na sucho model CB 500 waży tylko 170 kilogramów - uzyskano również bardzo atrakcyjne zużycie paliwa. Średnie spalanie wynosi 5,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 18 litrów gwarantuje użytkownikom ponad 300 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Szkieletem Hondy CB 500 jest kołyskowa rama rurowa ze stali, na której osadzono komfortowo zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy marki Nissin. O wygodę użytkowników dba klasyczny widelec teleskopowy z regulacją napięcia wstępnego oraz dwa amortyzatory olejowe (również wyposażone w regulację napięcia wstępnego sprężyny) oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym z aluminium. Bezpieczeństwo na drogach zapewnia wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 296 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 240 mm i zacisk jednotłoczkowy (z tyłu). Honda CB 500 toczy się na 17. calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe.