Honda CBR 125 części

Filtruj

-
Honda CBR 125  Części motocyklowe: Żarówka Awina 12V 5W W2,1x9,5d

ID produktu: 81290

Żarówka Awina 12V 5W W2,1x9,5d

2.00 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Ramka do tablicy rejestracyjne motocykl

ID produktu: 18

Ramka do tablicy rejestracyjne motocykl

8.99 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Żarówka 12V 21W BA15S pomarańczowa

ID produktu: 81310

Żarówka 12V 21W BA15S pomarańczowa

3.50 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Żarówka JMP 12V 35/35W BA20d

ID produktu: 24119

Żarówka JMP 12V 35/35W BA20d

15.50 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5

ID produktu: 9826

Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5

15.99 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Przekaźnik rozrusznika 12V 100A

ID produktu: 90926

Przekaźnik rozrusznika 12V 100A

29.00 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl

ID produktu: 16

Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl

6.99 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Świeca zapłonowa NGK CR8E

ID produktu: 129

Świeca zapłonowa NGK CR8E

33.06 PLN
36.73 PLN - 9 %

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana

ID produktu: 17

Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana

20.00 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Zębatka przód JT JTF1264-15, 15 zębów rozmiar 428

ID produktu: 14321

Zębatka przód JT JTF1264-15, 15 zębów rozmiar 428

18.00 PLN
20.00 PLN - 10 %

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Ramka do tablicy rejestracyjnej Honda

ID produktu: 13127

Ramka do tablicy rejestracyjnej Honda

10.00 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Żarówka 12V 21/5W BAY15D czerwona

ID produktu: 81308

Żarówka 12V 21/5W BAY15D czerwona

2.49 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Zębatka tylna stalowa JT 1206-42, 42Z, rozmiar 428

ID produktu: 14884

Zębatka tylna stalowa JT 1206-42, 42Z, rozmiar 428

56.69 PLN
62.99 PLN - 10 %

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Linka sprzęgła Honda CBR 125

ID produktu: 78039

Linka sprzęgła Honda CBR 125

29.00 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Zestaw napędowy Honda CBR 125 R 04-10 DID JT

ID produktu: 78638

Zestaw napędowy Honda CBR 125 R 04-10 DID JT

135.00 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Akumulator żelowy WM Motor WTZ7S YTZ7S 12V

ID produktu: 134802

Akumulator żelowy WM Motor WTZ7S YTZ7S 12V

69.99 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Żarówka Osram 12V 21W BA15s

ID produktu: 4356

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

3.39 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d

ID produktu: 4324

Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d

2.50 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d

ID produktu: 4333

Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d

4.59 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa

ID produktu: 130

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa

63.31 PLN
70.34 PLN - 9 %

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Uszczelka kolektora wydechowego 31,5x40x4 miedziana

ID produktu: 18779

Uszczelka kolektora wydechowego 31,5x40x4 miedziana

17.55 PLN
19.50 PLN - 9 %

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Uszczelniacz zaworowy

ID produktu: 1524

Uszczelniacz zaworowy

9.27 PLN
10.30 PLN - 10 %

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Żarówka Cartechnic 12V 21W BAU15s pomarańczowa

ID produktu: 4373

Żarówka Cartechnic 12V 21W BAU15s pomarańczowa

3.70 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Żarówka Led 4XSMD 12V W5W T10 W2,1x9,5d 1 szt.

ID produktu: 91236

Żarówka Led 4XSMD 12V W5W T10 W2,1x9,5d 1 szt.

4.99 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Żarówka Led HP 12V W5W T10 W2,1x9,5d

ID produktu: 91231

Żarówka Led HP 12V W5W T10 W2,1x9,5d

6.99 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Linka gazu Honda CBR 125

ID produktu: 78448

Linka gazu Honda CBR 125

39.00 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Żarówka Cartechnic 12V 5W W2,1x9,5d

ID produktu: 4330

Żarówka Cartechnic 12V 5W W2,1x9,5d

1.60 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Zębatka przód JT JTF1264-16, 16 zębów rozmiar 428

ID produktu: 15286

Zębatka przód JT JTF1264-16, 16 zębów rozmiar 428

18.00 PLN
20.00 PLN - 10 %

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 31x43x10,3

ID produktu: 13157

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 31x43x10,3

24.39 PLN
27.10 PLN - 10 %

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Świeca zapłonowa Denso U24ESRN - CR8E

ID produktu: 124210

Świeca zapłonowa Denso U24ESRN - CR8E

22.99 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Manetki kierownicy czerwone CBR

ID produktu: 84463

Manetki kierownicy czerwone CBR

24.00 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Automat stopu przód JMP

ID produktu: 353

Automat stopu przód JMP

29.09 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Kierunkowskaz Honda lewy-tył/prawy-przód

ID produktu: 64201

Kierunkowskaz Honda lewy-tył/prawy-przód

48.99 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Żarówka Led 6XSMD 12V W5W T10 W2,1x9,5d 1 szt.

ID produktu: 91237

Żarówka Led 6XSMD 12V W5W T10 W2,1x9,5d 1 szt.

5.49 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Akumulator żelowy JMT YTZ7S (WPZ7S)

ID produktu: 2948

Akumulator żelowy JMT YTZ7S (WPZ7S)

128.99 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Zębatka przód JT JTF1264-17, 17 zębów rozmiar 428

ID produktu: 14378

Zębatka przód JT JTF1264-17, 17 zębów rozmiar 428

18.00 PLN
20.00 PLN - 10 %

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Kranik paliwa

ID produktu: 99323

Kranik paliwa

29.99 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Kierunkowskaz Honda lewy-przód/prawy-tył

ID produktu: 85919

Kierunkowskaz Honda lewy-przód/prawy-tył

48.99 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Kranik paliwa podciśnieniowy 4T 2T

ID produktu: 9918

Kranik paliwa podciśnieniowy 4T 2T

30.20 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Klocki hamulcowe EBC FA 343 (2 szt.)

ID produktu: 5151

Klocki hamulcowe EBC FA 343 (2 szt.) tył

46.26 PLN
51.40 PLN - 10 %

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Uszczelniacz zaworowy

ID produktu: 18539

Uszczelniacz zaworowy

9.81 PLN
10.90 PLN - 9 %

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Klocki hamulcowe EBC FA 375 (2 szt.)

ID produktu: 5174

Klocki hamulcowe EBC FA 375 (2 szt.) przód

48.24 PLN
53.60 PLN - 10 %

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Zaworek iglicowy Keihin typ 3

ID produktu: 10041

Zaworek iglicowy Keihin typ 3

28.40 PLN
29.89 PLN - 4 %

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Dźwignia hamulca prawa JMP aluminiowa czarna

ID produktu: 24165

Dźwignia hamulca prawa JMP aluminiowa czarna

21.49 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Klosz kierunkowskazu biały 1szt lewy-tył/prawy-przód

ID produktu: 91033

Klosz kierunkowskazu biały 1szt lewy-tył/prawy-przód

14.99 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm

ID produktu: 9661

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm

12.34 PLN
12.99 PLN - 5 %

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP

ID produktu: 149132

Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP

21.99 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej

ID produktu: 18768

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej

17.55 PLN
19.50 PLN - 9 %

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Odpowietrznik zacisku hamulcowego Nissin JMP M8x1,25 mm nissin

ID produktu: 147146

Odpowietrznik zacisku hamulcowego Nissin JMP M8x1,25 mm nissin

11.70 PLN

Honda CBR 125  Części motocyklowe: Urządzenie do kontroli osiowości łańcucha Profi D-CAT

ID produktu: 16821

Urządzenie do kontroli osiowości łańcucha Profi D-CAT

250.49 PLN

Charakterystyka Honda CBR 125

Zdjęcie

Gdy na początku 2003 roku z taśm produkcyjnych zjeżdżały ostatnie sztuki modelu NSR 125, w głównej siedzibie Hondy od dawna planowano powiększenie gamy CBR. Warto wiedzieć, że w zakończeniu sprzedaży popularnej NSR-ki miała swój udział ochrona środowiska. Japończycy, chcąc zmniejszyć swój udział w zanieczyszczaniu atmosfery oraz dostosować się do nadchodzących zaostrzeń w normach emisji spalin, zaprzestali produkcji silników dwusuwowy pojemności 125 cm ³, a w późniejszych latach wprowadzili także trójdrożne katalizatory i czujniki tlenu HECS3 spełniające ówczesną normę Euro 3.

W 2004 roku w rodzinie SuperSport pojawił się nowy segment jednośladów, dając najmłodszym motocyklistom możliwość zasmakowania sportowej jazdy w najlepszym wydaniu. Pierwsza generacja najmniejszej CBR-ki posiadała wszystko, aby sprostać oczekiwaniom rynku. Po pierwsze stylistyka. Projektanci nawiązując wyglądem do najpopularniejszego modelu Hondy z segmentu SuperSport, czyli CBR 600 F4i, skazali się na sukces. Kanciaste reflektory (nazwane przez pasjonatów "cat's eyes"), ostra linia nadwozia i wysoko zadarty tył przyjęły się na tyle dobrze, że radykalna zmiana zaszła dopiero w 2011 roku. Wtedy styliści złagodzili linię jednośladu (nadając mu obłych, bardziej "muskularnych" kształtów) nawiązując dizajnem do sportowego turystyka, modelu VFR 1200 F. Japończycy zachęcali do zakupu również specjalnymi wersjami kolorystycznymi Repsol, nadając CBR-kom wygląd torowych maszyn z wyścigów MotoGP.

Kolejne lata przyniosły zmiany również w mechanicznych aspektach pojazdu. Początkowe modele miały prostą konstrukcję i mimo drapieżnej stylistyki były bardziej nastawione na miejską jazdę (co udogadniała wąska sylwetka i smukłe opony), a nie torowe przygody. Podczas projektowania drugiej generacji konstruktorzy postarali się, aby osiągi dorównywały wyglądowi. Użyto zawieszenia z górnej półki, klasyczny gaźnik został wyparty przez elektroniczny wtrysk paliwa, a tarczowy układ hamulcowy został zmodyfikowany. Wzrost dynamiki uzyskano także poprzez redukcję masy. Dzięki ramie, obręczom kół i wahaczowi z lekkich stopów aluminium motocykl stracił kilkanaście kilogramów, co przy mocy 14 KM powodowało realną poprawę.

Mimo ulepszeń, motocykliści z niektórych krajów Europy nie odczuli różnicy. Przez wymogi prawne CBR 125 była tłumiona tak, aby prędkość maksymalna nie przekraczała 80 km/h. Jednakże nie przeszkodziło to w odnotowaniu na rynkach Niemczech i Finlandii największej ilości sprzedaży w segmencie motocykli klasy 125. Również w Polsce mała Honda cieszy się dużą popularnością, o czym świadczy choćby cykl wyścigów CBR Cup odbywający się na torze w Poznaniu. Przez wszystkie lata produkcji jedno nie pozostawiało wątpliwości. CBR 125 to idealna maszyna na pierwszy motocykl zarówno dla młodocianych sportowców, jak i dla osób ceniących sobie ekonomiczną jazdę. Według użytkowników modele produkowane do 2011 roku uzyskują spalanie nieprzekraczające 3 l/ 100 km, a wersje JC50 nawet 2,5 l. Wiadomo że osiągami nigdy nie dorównywała dwusuwowym bestiom np. z oferty Aprili, jednak w zamian gwarantowała trwałość podzespołów i komfort jazdy. Poza Yamahą YZF-R 125 Honda nigdy nie miała konkurentów w klasie 125.


CBR 125 R 13,6 km JC34 2004-2005

Honda CBR 125 produkowana w latach 2004-2006 to pierwsza generacja tego modelu, przypominająca swoim wyglądem CBR600 F4i. Silnik o pojemności 125 cm³ generuje moc 14 KM i maksymalny moment obrotowy 11 Nm, zapewniając jak na tę klasę pojemnościową przyzwoite osiągi.

Serce jednośladu zasilane jest podciśnieniowym gaźnikiem, a za napęd wałka rozrządu odpowiada łańcuch gwarantujący długowieczność i niezawodność całego mechanizmu. Przez kilka lat produkcji pierwsza seria oferowana była w kilku malowaniach inspirowanych torowymi wersjami motocykli z zespołu Hondy. W 2005 roku wydano na świat CBR-kę w malowaniu Repsol, które skradło serca miłośnikom dynamicznej jazdy. CBR to nie tylko motocykl którym można spróbować sowich sił na torze, to także praktyczny środek transportu. Wąska sylwetka i cienkie opony może sprawiają tuzinkowy wygląd pojazdu, jednak zapewniają bezproblemowe przeciskanie się w miejskim korku.

zobacz części »

CBR 125 R 13,3 km JC50A 2013-2017

Honda CBR 125 R to małolitrażowy motocykl sportowy należący do grona najszybszych jednośladów na prawo jazdy kat. A1. Mimo, że zaawansowanie konstrukcji ustępuje innym markowym maszynom z tego segmentu (takim jak Yamaha YZF-R 125 i Aprilia RS4 125), to Honda ma nad rywalami pewną przewagę, osiąganą tylko dzięki jednemu czynnikowi. Atrakcyjnie niska cena (mniejsza od wartości konkurentów o kilka tysięcy złotych) zapewniła niewielkiemu sportowcowi niebywale dużą popularność wśród środkowoeuropejskiej młodzieży. Na próżno szukać w niej wysublimowanych innowacji czy nowoczesnych systemów elektronicznych, aczkolwiek jakość wykonania i materiały użyte przy produkcji stoją na tym samym poziomie, co w pozostałych pojazdach japońskiego producenta. Oznacza to, że za przystępną kwotę otrzymujemy legendarną trwałość oraz wiedzę zdobytą przez kilkadziesiąt lat doświadczeń w świecie motoryzacji.

Źródłem napędu najmniejszego modelu serii CBR jest jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 125 cm ³ generujący moc 13,5 KM i moment obrotowy 10,5 Nm. Zadowalające osiągi, ale nie najlepsze w tej klasie, pozwalają rozpędzić motocykl do 120 km/h i zagwarantować godne przyspieszenia. Budowa jednostki napędowej jest nieco przestarzała. W głowicy pracują jedynie dwa zawory sterowane pojedynczym wałkiem rozrządu, za zasilanie odpowiada elektroniczny wtrysk paliwa PGM-Fi, a przeniesieniem mocy na tylne koło zajmuje się sześciostopniowa skrzynia biegów i wielotarczowe, mokre sprzęgło. Czterosuwowa konstrukcja napędu pozwala na bardzo ekonomiczną eksploatację. Nawet przy nonszalanckim traktowaniu manetki gazu zużycie paliwa nie powinno wzrosnąć powyżej 3l/100 km, co w połączeniu z 13 litrowym zbiornikiem paliwa daje ponad 400 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.

W zawieszeniach widać kolejne oszczędności, jednak tym razem bez korzyści dla użytkowników. Przedni, klasyczny widelec teleskopowy należycie wywiązuje się z powierzonego mu zadania, oferuje dobre tłumienie nierówności i optymalny skok. Jednakże na tle "125-tek" z widelcem typu Upside-down wygląda nieco mizernie. Archaiczny wahacz wleczony z aluminiowych profili także nie poprawia wizerunku CBR-ki. Całe szczęście dynamiczna karoseria i ciekawy układ wydechowy nawiązujący do większych modeli całkowicie odciąga uwagę od drobnego cięcia kosztów. Linia poprowadzona jest agresywnie, wiele załamań i przetłoczeń na owiewkach z tworzyw sztucznych zachęca do wyścigów spod świateł. Ażurowe, pięcioramienne felgi i malowanie Repsol przypominające barwy torowych maszyn prezentują się świetnie i z pewnością wzbudzą zazdrość u właścicieli "przecinaków" o stonowanej kolorystyce.

Uwagę przykuwa także odsłonięta grzbietowa rama ze stali i pokaźne tarcze układu hamulcowego. Dwa dyski o średnicy 280 i 220 mm współpracują z dwutłoczkowymi zaciskami dając dużą skuteczność i ogromne możliwość podczas pierwszych wyjazdów na tor.

Honda CBR 125 R to z pewnością świetny wybór dla młodocianych amatorów mocnych wrażeń. Wyśmienita stabilność na ostrych zakrętach, dobre właściwości jezdne oraz odpowiedni rozkład mas i optymalne położenie środka ciężkości pozwoli pozostawić pierwsze ślady na zamkniętych torach. Jednak Ci, którzy będą w niej szukać kompana na dalsze wycieczki i codziennego środka transportu również się nie zawiodą. Ergonomiczna pozycja za kierownicą, bardzo niski apetyt na paliwo oraz duża zwrotność na zawsze odsunął od jazdy zatłoczonymi środkami komunikacji miejskiej lub dalekobieżnymi autobusami. Mimo, że Honda nie gwarantuje najlepszych osiągów w swojej klasie, to daje wszystko czego potrzebują świeżo upieczeni motocykliści. Wolność, bezawaryjność konstrukcji i, przede wszystkim, ułamek legendy zawarty we własnym jednośladzie.

zobacz części »

CBR 125 R 13,3 km JC50 2011-2012

W 2011 roku zadebiutowała trzecia generacja Hondy CBR 125. Nowa seria przyniosła zupełnie zmodernizowany wygląd motocykla wzorowany na VFR1200F. Linia była poprowadzona lekko, owiewki dostały obłe kształty, zniknęły dwa agresywne reflektory, a w ich miejscu pojawiła się zaokrąglona pojedyncza lampa.

CBR-ka nie straciła jednak sportowego zacięcia, jednoślad nadal wygląda dynamicznie, co jeszcze bardziej uwydatniono malowaniem Repsol. Czterosuwowy silnik otrzymał nową charakterystykę. Moc maksymalna 14 KM jest teraz dostępna od wyższego pułapu obrotów, choć maksymalny moment obrotowy nadal jest generowany przy 8500 obr/min. Mała CBR-ka to idealny motocykl do rozpoczęcia przygody ze światem wyścigów motocyklowych, a chętnie spędzane z nią godziny na torze sprawnie podniosą poziom zaawansowania użytkowników.

zobacz części »

CBR 125 RW 13,6 km JC39 2007-2010

CBR 125 produkowana w latach 2007-2010 to druga generacja niezawodnego modelu ze stajni Hondy. Serce pojazdu generuje moc 14 KM i maksymalny moment obrotowy 10,6 Nm, co w połączeniu z lekką konstrukcją i zwartą sylwetką daje łatwy do ujarzmienia pojazd, idealny na pierwszy motocykl.

Kiedy już oswoimy się z małą Hondą możemy spróbować swoich sił na torze. W uzyskiwaniu wysokich not pomogą duże koła z lekkich stopów aluminium, wtrysk paliwa i zawieszenie z wysokiej półki, a gdy przekroczymy linię mety sprawne zatrzymanie pojazdu zapewnią hamulce tarczowe przy obu kołach. Mała CBR-ka to idealne narzędzie do stawiania pierwszych kroków zarówno w świecie wyścigów, jak i w normalnej miejskiej jeździe.

zobacz części »
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe