Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 39
-15%
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
(57)
-15%
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
(57)
-10%
107,55 zł
119,50 zł
Najniższa cena: 119,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR866.39, 39z rozmiar 532 - JTR866.39
other_motorcycle_models
- Yamaha YZF 600
- Yamaha YZF 1000
- Yamaha YZF 750
- Yamaha YZF 1000 Thunderace
- Yamaha YZF 600 Thunder Cat
- Yamaha YZF-R7 700
- Yamaha YZF-R3 320
- Yamaha YZF-R25 250
- Yamaha YZF-R 125
- Yamaha YZF-R6 600
- Yamaha YZF-R1 1000
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
- Yamaha LT-2 100
Yamaha YZF 1000 Thunder Ace
Yamaha YZF 1000 Thunder Ace to motocykl sportowy produkowany przez japoński koncern w latach 1996-2003. Mocna jednostka napędowa, dynamiczna stylistyka i dopracowane podwozie stworzone do szybkiej jazdy - oto cechy Thunder Ace’a, dzięki którym zdobył on dużą popularność wśród motocyklistów.
Yamaha YZF 1000 Thunder Ace została wyposażona w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 1002 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy cechuje się rozrządem DOHC (pięć zaworów na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), gaźnikowym układem zasilania renomowanej marki Mikuni (średnica gardzieli - 38 mm, model BDSR38), zapłonem cyfrowym TCI, elektrycznym rozrusznikiem i lekkim układem wydechowym. Serce modelu YZF 1000 Thunder Ace generuje moc maksymalną 145 KM przy 10 000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 108 Nm przy 8500 obr./min, co pozwala na jazdę z prędkością nawet 262 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Na pokładzie Yamahy znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 19 litrów, który zapewnia zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Yamahy YZF 1000 Thunder Ace jest podwójna rama kołyskowa z lekkich stopów aluminium, na której oparto zawieszenie o wysokiej specyfikacji i wydajny układ hamulcowy. Z przodu zamontowano widelec teleskopowy z goleniami o średnicy 45 mm wyposażony w regulację napięcia wstępnego, dobicia i odbicia oraz dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 298 mm z czterotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu znajdziemy centralny amortyzator (monoshock) oparty na dwustronnym wahaczu wleczonym i tarczę hamulcową o średnicy 245 mm i zacisk dwutłoczkowy. Yamaha YZF 1000 Thunder Ace porusza się na 17-calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 ZR17 i 180/55 ZR17 (przód/tył).