Części motocyklowe
Yamaha YZF 600 Thunder Cat
Wybierz rocznik
Usuń motocykl
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 1559
-15%
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
(54)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
-10%
16,65 zł
18,50 zł
Najniższa cena: 18,50 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x42x3 - S410250012007
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/9,5 - P40FORK455052
(3)
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha YZF 600 Thunder Cat
- Yamaha YZF 600 RH Thunder Cat 2002
- Yamaha YZF 600 RH Thunder Cat 1996
- Yamaha YZF 600 RH Thunder Cat 1997
- Yamaha YZF 600 RN Thunder Cat 1997
- Yamaha YZF 600 RH Thunder Cat 1998
- Yamaha YZF 600 RN Thunder Cat 1998
- Yamaha YZF 600 RH Thunder Cat 1999
- Yamaha YZF 600 RH Thunder Cat 2000
- Yamaha YZF 600 RN Thunder Cat 2000
- Yamaha YZF 600 RN Thunder Cat 2001
- Yamaha YZF 600 RH Thunder Cat 2001
- Yamaha YZF 600 Thunder Cat 1996
- Yamaha YZF 600 Thunder Cat 1999
- Yamaha YZF 600 Thunder Cat 2002
Yamaha YZF 600 Thunder Cat
Yamaha YZF 600 Thunder Cat to motocykl sportowy produkowany przez japoński koncern w latach 1996-2006. Fenomenalne właściwości jezdne, satysfakcjonujące osiągi i wysoka jakość wykonania to główne cechy, które zadecydowały o ogólnoświatowym sukcesie modelu Thunder Cat.
Yamaha YZF 600 Thunder Cat została wyposażona w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 599 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą dwóch wałków rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (średnica gardzieli - 36 mm, model CV), cyfrowy zapłon TCI i rozrusznik elektryczny. Serce modelu YZF 600 generuje moc maksymalną 100 KM przy 11 500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 66 Nm przy 9500 obr./min, co pozwala na bardzo dynamiczne przyspieszenia i jazdę z prędkością maksymalną prawie 250 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i łańcucha O-ring. Na pokładzie Thunder Cat’a znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 19 litrów, który przy spalaniu na poziomie 6 l/100 kilometrów gwarantuje zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Yamahy YZF 600 Thunder Cat jest stalowa rama typu Deltabox, która stała się oparciem dla zawieszenia o wysokiej specyfikacji i skutecznego układu hamulcowego. Amortyzację kół zapewnia widelec teleskopowy z goleniami o średnicy 41 mm i regulacją napięcia wstępnego, tłumienia i odbicia oraz pojedynczy amortyzator typu monoshock z regulacją dobicia i odbicia. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i zaciski 4-tłoczkowe (z przodu) oraz jedna tarcza o średnicy 245 mm i zacisk 2-tłoczkowy (z tyłu). Yamaha YZF 600 Thunder Cat porusza się na 17-calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/6017 i 160/60-17 (przód/tył).