Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 1215
-15%
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
(54)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/9,5 - P40FORK455052
(3)
-5%
64,60 zł
68,00 zł
Najniższa cena: 68,00 zł
Komplet naprawczy siłownika sprzęgła Tourmax - CCK-201
(3)
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha YZF 750
- Yamaha YZF 750 R 1995
- Yamaha YZF 750 SP 1994
- Yamaha YZF 750 R 1997
- Yamaha YZF 750 R 1998
- Yamaha YZF 750 SP 1997
- Yamaha YZF 750 SP 1998
- Yamaha YZF 750 R 1993
- Yamaha YZF 750 R 1994
- Yamaha YZF 750 R 1996
- Yamaha YZF 750 SP 1993
- Yamaha YZF 750 SP 1995
- Yamaha YZF 750 SP 1996
Yamaha YZF 750
Yamaha YZF 750 to motocykl sportowy produkowany przez japoński koncern w latach 1993-1998. Równolegle z homologowaną wersją R, w salonach była dostępna również wyczynowa wersja SP, która wyróżnia się m.in. innym zawieszeniem z tyłu, gaźnikiem o wyższej specyfikacji, ramą pomocniczą, zmodyfikowanym przełożeniem napędu końcowego i skrzyni biegów oraz pojedynczym siedzeniem. Kierowcy startujący na wersji SP cztery razy odnieśli zwycięstwo w 8-godzinnych wyścigach wytrzymałościowych Suzuka w latach 1987-1996.
Yamaha YZF 750 została wyposażona w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 749 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (pięć zaworów na cylinder sterowane za pomocą dwóch wałków rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Mikuni (średnica gardzieli - 38 mm, model BDST38), cyfrowy zapłon TCI i elektryczny rozrusznik. Jednostka generuje moc maksymalną 125 KM przy 12 000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 80 Nm przy 9500 obr./min, co pozwala na bardzo dynamiczne przyspieszenie i jazdę z prędkością maksymalną ponad 260 km/h. Moc i moment trafiają na tylne koło za pomocą mokrego sprzęgła wielotarczowego, klasycznego łańcucha napędowego i manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach. Na pokładzie modelu YZF 750 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 19 litrów, który przy spalaniu na poziomie 6 l/100 kilometrów zapewnia ponad 300 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Podwozie Yamahy YZF 750 zostało stworzone do naprawdę szybkiej jazdy. Efektywna amortyzacja kół to zasługa widelca teleskopowego Upside-down (lagi o średnicy 41 mm) z regulacją odbicia i napięcia wstępnego sprężyny oraz tylnego zawieszenia monocross z regulowanym napięciem wstępnym sprężyny. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z 6-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 245 mm z zaciskiem 2-tłoczkowym (z tyłu).