BMW F - lista pojemności

BMW F - lista pojemności

Wybierz pojemność F

Poniżej znajduje się lista pojemności BMW F do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

Coś więcej o modelu BMW F

Wypuszczony w 1993 roku pierwszy model z serii F był odpowiedzią na turystyczne enduro konkurencji, takie jak Yamaha XTZ 660 Tenere, Aprilia Pegaso 650 czy Honda XL650V Transalp. Produkowany we Włoszech, a zaprojektowany w Niemczech jednoślad gwarantował jakość wykonania oraz trwałość godną bawarskich konstruktorów. Prosty jednocylindrowy silnik o pojemności 652 cm ³ generował moc 48 KM, która pozwalała na rozpędzenie ważącego ponad 190 kilogramów turystyka do 165 km/h. Dopracowana budowa oraz sympatia motocyklistów spowodowała wprowadzenie pierwszych zmian dopiero w 2000 roku. Następna generacja GS-ów otrzymała układ hamulcowy z systemem ABS, elektronicznie sterowany wtrysk paliwa oraz układ wydechowy z katalizatorem. Ponadto tuleja cylindra pokryta została niezwykle twardą powłoką Nicasil, a w późniejszych latach zastosowano dwie świece zapłonowe, co znacznie zmniejszyło emisję spalin i zużycie paliwa. Motocykl otrzymał także nowe nadwozie zaprojektowane przez Davida Robba, które cechowało się kilkoma innowacjami. Zbiornik paliwa został umieszczony pod kanapą kierowy, co skutecznie obniżyło środek ciężkości w efekcie poprawiając jakość prowadzenia, a w typowym dla baku miejscu zamontowano atrapę pod którą znalazł sie m.in. akumulator. Trzecia generacja serii F to modele 650 i 800, które wbrew mylącej nazwie posiadają jednostki o tej samej pojemności skokowej. Różnią się natomiast przeznaczaniem. "650-tka" to jednoślad lepiej sprawdzający się na asfalcie. Dzięki niżej umieszczonej kanapie, mniejszej masie oraz mocy świetnie sprawdzi się rękach mniej doświadczonych motocyklistów. Będzie także idealnym środkiem codziennego transportu, choć to nie znaczy że podróżowanie jest mu obce. Wersja 800 to z kolei rasowe turystyczne enduro osadzone na szprychowych kołach w rozmiarze 21 i 17 cali, obutych w dual-sportowe opony. Wyższa szyba, inna charakterystyka zawieszenia oraz duża moc czynią zeń idealnego towarzysza długodystansowych wypraw po nieutwardzonych szlakach. Miłośnicy bawarskiej marki doczekali się kilku specjalnych wersji swoich ulubionych turystyków. Między innymi modelu Trophy (posiadającego powiększony do 24 litrów zbiornik paliwa, aluminiową osłonę pod silnikiem oraz obszerne handbary) oraz jubileuszowej wersji z podgrzewanymi manetkami, przyciemnianą szybą oraz magnezowymi felgami. W 2012 roku model F 700 GS wyparł przestarzałego GS-a 650, kończąc 19. letnią historię jednej z najbardziej popularnych i niezawodnych maszyn do uprawiania dalekiej turystyki.
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe